هتل مجلل عباسی اصفهان

موقعیت هتل : واقع در خیابان آمادگاه

آپشن ها : دسترسی به مراکز دیدنی و گردشگری شهر

استخر : دارد

رنج قیمت : از 3.798.000 تا 4.817.000 تومان

رزرو هتل عباسی اصفهان
هتل
5/5
فهرست مطالب

✔ درباره ی هتل: 

هتل 5 ستاره عباسی اصفهان یکی از هتل های بزرگ و قدیمی اصفهان و ایران است که به دلیل معماری بی نظیرش که از معماری دوران صفوی الگو گرفته است ، در سال 2017 به عنوان زیباترین هتل خاورمیانه شناخته شده است و سالانه از گردشگران داخلی و خارجی و میهمانان و شخصیت های بین المللی و عالی رتبه زیادی میزبانی می کند .

کهن ترین هتل جهان که با نام هتل شاه عباسی آغاز به کار کرده بود در سال 1351 طبق استاندارد های جهانی در جهت بهبود کیفیت و خدمات مورد بازسازی قرار گرفت و پس از انقلاب با نام هتل عباسی به فعالیت خود ادامه داد . 

هتل 5 ستاره عباسی عنوان بزرگترین هتل موزه جهان را نیز به خود نسبت داده است . 

هتل بزرگ عباسی در چهارباغ عباسی ، خیابان آمادگاه قرار گرفته است .

مشخصات عمومی ساختمان و واحدها :

هتل عباسی در 3 طبقه با 225 واحد اقامتی بنا شده است که تنوع واحدها به صورت : اتاق 2 نفره استاندارد ، اتاق 2 نفره چشم انداز دارای نما به باغ مجموعه ، اتاق 3 نفره پردیس ، سوئیت 3 نفره استاندارد ، سوئیت 3 نفره پردیس ، سوئیت 2 نفره قاجار با فضایی رویایی ، سوئیت صفوی رو به باغ مجموعه با 2 اتاق خواب 2 نفره ، طراحی های متنوع و بی نظیر ، مناسب برای هر سلیقه ای می باشد ؛ هر کدام از واحدها دارای ظرفیت نفر اضافه می باشد که تخت اضافه به صورت کاناپه تخت خواب شو است . با اقامت در این هتل زندگی در موزه را تجربه خواهید کرد . 

امکانات واحدها:

هر کدام از واحد ها به صورت عمومی دارای امکانات رفاهی مانند : حمام ( برخی از واحدها دارای وان هستند ) ، یخچال ، دراور ، مبلمان ، آباژور ، چای ساز ، رخت آویز ، کمد لباس ، تلویزیون ، آب رایگان ( در روز ورود ) ، تلفن ( تماس های آزاد ) ، سیستم اطفا حریق ، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی ، دمپایی ( روفرشی و دستشویی ) ، سشوار و لوازم بهداشتی ( مخصوص هر فرد ) ، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی فرنگی هستند . از صندوق اماناتی که در واحد شما تعبیه شده برای نگهداری وسایل ارزشمندتان می توانید استفاده کنید . اینترنت به صورت رایگان با حجم نامحدود در دسترس شما می باشد . خدمات روم سرویس ( سرویس چای و صبحانه در اتاق ) و مینی بار ( با هزینه ) در صورت درخواست انجام می شود . 

✔ امکانات و خدمات:

هتل دارای پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت 15 خودرو و پارکینگ روباز با ظرفیت 137 خودرو می باشد ، پس نگرانی برای پیدا کردن جای پارک نخواهید داشت . آسانسور جهت جابه جایی در طبقات فراهم شده است ، نمازخانه ، کتابخانه ، اتاق چمدان ، صندوق امانات ، دستگاه واکس کفش ، اتاق تلفن ( اپراتور ) ، خودپرداز ، سیستم اعلام حریق ، سیستم تهویه مطبوع ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات ، فضای سبز ، شبکه پخش فیلم ، خدمات بیدارباش ، خدمات خانه داری ، خدمات باربری ، خدمات لاندری و تاکسی سرویس از امکانات و خدمات عمومی هتل عباسی به شمار می روند . اینترنت رایگان با حجم نامحدود در تمامی نقاط هتل در دسترس می باشد .

تالارهای پذیرایی هتل عباسی :

از امکانات قابل توجه وجود 14تالار پذیرایی با ظرفیت ها و طراحی های مختلف همچون :

تالار چهلستون با ظرفیت 400 نفر و سرو انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی ، دریای و دسر ، که در 2 طبقه با معماری زیبا و چشم نواز طراحی شده ، به عنوان رستوران اصلی مجموعه ، آماده پذیرایی از میهمانان می باشد . 

رستوران چشم انداز با ظرفیت 250 نفر در بام هتل و همراه با نمایی چشم نواز از شهر اصفهان 

سالن صبحانه با ظرفیت 80 نفر با نقش و آیینه کاری به سبک قاجار و چشم انداز به گنبد فیروزه ای مدرسه چهارباغ ؛

کافه تریا نقش جهان ، با ظرفیت 80 نفر و سرو انواع نوشیدنی ها و دسرهای خوشمزه و متنوع و انواع پیتزا و فست فود ؛ 

چایخانه سنتی که با انواع چای و دمنوش و آش رشته مخصوص عباسی از میهمانانش پذیرایی می کند .

تالار عباسی یکی از باشکوه ترین تالارهای مجموعه با ظرفیت 550 نفر ، تالار آینه با ظرفیت 200 نفر با امکان چیدمان مختلف صندلی ها ، تالار فیروزه با ظرفیت 400 نفر با طراحی فیروزه ای در ورقه های طلا ، تالار زرین با ظرفیت 80 نفر در طبقه همکف با ورقه های طلا قلمگیری شده در پس زمینه های آبی و سبز ، تالار عالی قاپو با ظرفیت 20 نفر و الهام گرفته شده از اتاق موسیقی کاخ عالی قاپو ، تالار سیمین با ظرفیت 26 نفر مناسب برای نشست های خبری ، همایش و کنفرانس ها ، تالار مرمر با ظرفیت 120 نفر ، تالار نقش جهان با ظرفیت 120 نفر ، و تالار سیما با ظرفیت 80 نفر می باشد . 

✔ دسترسی هتل:

هتل عباسی در قلب اصفهان بنا شده است و با انتخاب این مجموعه می توانید در نزدیکی جاذبه های گردشگری این شهر اقامت کنید  . مدرسه چهارباغ با گنبد فیروزه ای شکل که یکی از میراث های جهانی ثبت شده در یونسکو است ، در مجاورت این هتل قرار دارد . کاخ هشت بهشت یکی از برجسته ترین بناهای تاریخی و فرهنگی کشور  ، سی و سه پل یا پل طالقانی ، کاخ عالی قاپو ، میدان نقش جهان ، مسجد شیخ لطف الله و کاخ چهلستون از اماکن گردشگری و تاریخی شهر اصفهان هستند که با رزرو هتل عباسی به راحتی به آن ها دسترسی خواهید داشت .

ایستگاه مترو انقلاب نزدیکترین ایستگاه مترو به هتل می باشد ، ایستگاه اتوبوس نیز فاصله زیادی تا مجموعه ندارد ، برای رفت و آمد خود در شهر از مترو و اتوبوس نیز می توانید استفاده کنید .

فاصله هتل عباسی تا ترمینال مسافربری کاوه برابر با 7.1 کیلومتر / 20 دقیقه با خودرو ؛ تا ایستگاه راه آهن برابر با 14.2 کیلومتر / 30 دقیقه با خودرو و تا فرودگاه برابر با 34.4 کیلومتر / 1 ساعت و 15 دقیقه با خودرو می باشد . 

✔ خدمات و سرویس های ویژه:

پذیرش و پرسنل هتل عباسی به صورت شبانه روزی پاسخگو و آماده ارائه خدمت به مراجعین و میهمانان مجموعه هستند تا اقامت خوبی را تجربه کنند .


بعد از گشت و گذار در شهر ، برای رفع خستگی بد نیست که به مجموعه ورزشی و آبی هتل که شامل : استخر ، جکوزی ، سونا خشک و بخار ، سالن وزرشی و اتاق ماساژ است ، سری بزنید . هتل عباسی برای راحتی و دسترسی آسان میهمانان و شرکت کنندگان همایش ها در مجموعه خود کافی نت مجهز به دستگاه های فکس ، فتوکپی و پرینتر راه اندازی کرده است . خدمات روم سرویس ( سرویس صبحانه ، منو فرنگی و ایرانی و نوشیدنی های کافی شاپ ) در صورت درخواست در اتاق میهمانان انجام می شود . 

مرکز خرید شامل : فروشگاه های فرش دستی ، صنایع دستی ، عطر و ادکلن ، طلا و جواهر ، آرایشگاه مردانه و فروشگاه لباس زنانه در لابی فعال می باشد . صرافی و خدمات تبدیل ارز ، آژانس مسافرتی و خدمات تهیه بلیط ، خدمات تور و خدمات پزشکی نیز جهت رفاه و رضایت هر چه بیشتر میهمانان و مسافران در این هتل فعال می باشند . 

نزدیکی به حرم 100%
نزدیکی به مراکز خرید 87%
نزدیکی به مراکز تفریحی 40%

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم