هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل رضویه مشهد

لیست عناوین

موقعیت هتل : میدان بیت المقدس

آپشن ها : نزدیک به حرم و بازار 

فاصله تا حرم : 300 متر

استخر : ندارد

موقعیت مکانی هتل : 

یکی دیگر از هتل های 3 ستاره نزدیک به حرم هتل رضویه مشهد می باشد که در میدان بیت المقدس جنب درب ورودی بازار رضا قرار گرفته است؛ این هتل نسبتا قدیمی برای ارائه خدمات بهتر به میهمانان خود چندی پیش مورد بازسازی قرار گرفته است. 

مشخصات عمومی :

هتل رضویه در 13 طبقه ساختمانی با 92 باب سوئیت و اتاق بنا شده است، تنوع واحدهای اقامتی به صورت: اتاق های 2 تخته و 3 تخته؛ سوئیت های فلت، خوابدار و رویال می باشد. تعداد محدودی از واحدها اشراف به بارگاه رضوی دارند. تمام اتاق ها متفاوت، دلباز و تمیز و شیک طراحی شده اند و از امکانات خوب رفاهی همچون: حمام، یخچال، دمپایی، اینترنت پرسرعت، تلفن، لوازم بهداشتی، آب رایگان، کمد لباس، مبلمان، سیستم سرمایش و گرمایش و چای ساز بهره می برند. روم سرویس و مینی بار در صورت در خواست میهمان با هزینه صورت می گیرد. 

امکانات و خدمات :

در بدو ورود لابی دلباز و شیک مجموعه که 100 نفر ظرفیت دارد ممکن است توجهتان را جلب کند. رستوران هتل رضویه که در طبقه دوم مجموعه واقع شده با طبخ انواع غذاهای ایرانی، سنتی و دریایی به صورت منو انتخابی و یا بوفه سلف سرویس پذیرا میهمانان می باشد، سالن مجزا صبحانه خوری در طبقه اول با انواع غذاهای سرد و گرم جهت استفاده میهمانان مقیم مجموعه و یا غیرمقیم قرار گرفته است. در صورتی که با خودرو شخصی سفر می کنید می توانید از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت 15 خودرو بهره ببرید. سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و طبقات تعبیه شده است. فتوکپی، پرینتر وفکس نیز در هتل وجود دارد و در صورت نیاز می توانید استفاده کنید. آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، خدمات بیدارباش، دستگاه atm، اتاق چمدان، اینترنت رایگان پرسرعت، اتاق جلسات و همایش مجهز، دستگاه واکس کفش، سیستم تهویه مطبوع، خدمات لاندری، خدمات باربری و خدمات خانه داری از جمله خدمات و امکانات دیگر این هتل 3 ستاره می باشد. 

دسترسی هتل :

هتل رضویه در فاصله ای تقریبا 300 متری از حرم امام رضا قرار گرفته و دارای 2 در ورودی و خروجی که در شمالی مشرف به ورودی باب الرضا حرم مطهر و در جنوبی مشرف با بازار رضا می باشد، از این رو تنها با کمتر از 5 دقیقه قدم زدن می توانید برای زیارت به حرم برسید و یا در صورت علاقه به خرید و تهیه سوغاتی به بازار رضا که در همجواری هتل می باشد، مراجعه کنید. بازار امین، بازار عباسقلی خان، بازار های 17 شهریور مانند مراکز تجاری آکسون و آسمان پارک میرزا کوچک خان و پارک فهمیده، خانه تاریخی توکلی و خانه تاریخی داروغه از اماکن مهم در نزدیکی هتل رضویه می باشند. 

خدمات ویژه :

پذیرش هتل به صورت شبانه روزی پاسخگوی میهمانان و مراجعین می باشد. خدمات برای معلولین و یا ارائه ویلچر و خدمه برای انتقال سالمندان و توانیابان به حرم با هماهنگی انجام می شود. در صورت لزوم می توانید از تاکسی سرویس هتل که به صورت شبانه روزی و باانواع خودرو ها ( با توجه به درخواست میهمان ) ارائه سرویس می دهد ، استفاده نمایید. ترانسفر فرودگاهی و خدمات cip ( تشریفات ویژه ) با هماهنگی در دسترس می باشد. کافی شاپ در محیطی آرام به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به میهمانان است، در بخش جانبی فضایی مجزا جهت استعمال دخانیات ( اتاق سیگار ) قرار داده شده است. آرایشگاه مردانه و زنانه نیز در طبقه منفی 1 مجموعه قرار گرفته است و می توانید با هماهنگی قبلی به آن مراجعه نمایید. در صورت علاقه می توانید سری به بخش گردشگری بزنید و از پکیج های متنوع تفریحی و گردشگری هتل استفاده کنید. آتلیه، خدمات تور، خدمات پزشکی و خدمات لاندری نیز از دیگر خدمات ویژه و ارزشمند ارائه شده هتل رضویه می باشد. 

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم