هتل حکمت مشهد

هتل حکمت مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل حکمت

لیست عناوین

هتل حکمت مشهد

موقعیت هتل : واقع در خیابان رازی غربی

آپشن ها : نزدیک به مرکز شهر و مراکز تجاری/اداری

فاصله تا حرم : 3 کیلومتری حرم 

استخر : ندارد

رزرو هتل حکمت
هتل
1/5
فهرست مطالب

موقعیت مکانی هتل : 

یکی دیگر از هتل های تک ستاره ای که در مشهد فعالیت می کند، هتل حکمت است که در میدان ده دی ، خیابان رازی غربی، رازی 10 بنا شده است. 

مشخصات عمومی :

تنوع اتاق ها در این هتل به صورت اتاق های 2 تخته و 3 تخته می باشد که از امکاناتی همچون: یخچال، تلویزیون، شوفاژ، کولرگازی، جالباسی، کمدلباس، گیرنده دیجیتال، مبلمان و لوازم بهداشتی برای هر فرد، برخوردار هستند.

امکانات و خدمات :

صبحانه بوفه رایگان، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، آسانسور، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه و مینی بار با هزینه از امکانات و خدمات رفاهی هتل حکمت می باشد؛ هم چنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته پذیرا و پاسخگوی میهمانان و مسافران می باشد. 

دسترسی هتل :

فاصله هتل حکمت تا حرم امام رضا نه چندان دور و نه چندان نزدیک می باشد و حدود 3 کیلومتری حرم قرار گرفته که با طی فاصله زمانی 15 دقیقه با خودرو می توانید به حرم برسید. بازار طلا و جواهر ، بازار جنت، باغ ملی، سینما قدس، سینما هویزه، سینما آفریقا، خانه ملک، برج تجاری آلتون، مجتمع تجاری زیست خاور، پارک باغ ملی، گنبدسبز و ورزشگاه تختی از جمله مراکز مهم در نزدیکی هتل هستند . موقعیت هتل به گونه ای است که به مراکز درمانی: مطب پزشکان، بیمارستان امام رضا و بیمارستان فوق تخصصی آریا، نزدیک است و برای کسانی که سفر درمانی دارند بهترین انتخاب است. تا ایستگاه مترو امام خمینی فاصله چندانی نیست و از طریق آن می توانید به اکثر نقاط مهم شهر مشهد دسترسی پیدا کنید. فاصله هتل حکمت تا فرودگاه ( 10 کیلومتر / 20 دقیقه با خودرو ) تا راه آهن ( 5 کیلومتر / 10 دقیقه با خودرو ) و ترمینال مسافربری ( 5 کیلومتر / 10 دقیقه با خودرو ) می باشد. 

مشهد ، میدان 10 دی ، خیابان رازی غربی ، رازی 10 

نزدیکی به حرم 100%
نزدیکی به مراکز خرید 87%
نزدیکی به مراکز تفریحی 40%

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم