هتل حافظ مشهد

هتل حافظ مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل حافظ

لیست عناوین

موقعیت هتل : واقع در خیابان اندرزگو 

آپشن ها : نزدیک به حرم 

فاصله تا حرم : حدود 650 متر

استخر : ندارد

رنج قیمت : از 1.000.000 تا 2.600.000 تومان

موقعیت مکانی هتل : 

هتل حافظ یکی از هتل های 2 ستاره و در نوع خود، خوب مشهد در نزدیکی حرم امام رضا واقع در خیابان اندرزگو، نبش اندرزگو 14 می باشد. 

مشخصات عمومی :

این هتل دارای 51 اتاق در 6 طبقه به صورت اتاق های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته و آپارتمان های 1 خوابه 5 تخته می باشد. حمام، یخچال، صبحانه، مبلمان، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، آب رایگان، تلفن، لوازم بهداشتی و سشوار، دمپایی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم سرمایش و گرمایش و سیستم تهویه مطبوع در اتاق ها قرار داده شده است. برخی از اتاق ها دارای بالکن و مشرف به حرم هستند.

امکانات و خدمات :

رستوران هتل حافظ با ظرفیت 158 نفر واقع در طبقه منفی 1، با مجموعه ای از غذاهای ایرانی با بوفه سلف سرویس و سالاد بار و ترشی جات پذیرای میهمانان می باشد. کافی شاپ نیز در طبقه همکف و در مجاورت لابی، با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای مختلف آماده ارائه خدمت می باشد. آسانسور، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی از امکانات و خدمات این هتل هستند. گفتنی است که هتل حافظ فاقد پارکینگ می باشد. 

دسترسی هتل :

از آنجا که هتل حافظ در خیابان اندرزگو ( یکی از خیابان های اصلی و منتهی به حرم ) قرار گرفته دسترسی راحت و آسانی به حرم دارد و شما با کمتر 5 دقیقه قدم زدن از ورودی باب الجواد به صحن جامع رضوی حرم برسید . خیابان خسروی نیز یکی از خیابان های مهم شهر است که بورس ملزومات عروسی ( آینه و شمعدان ، لباس عروس ، طلا و جواهرات و … ) می باشد. بازار سرشور، بازار فرش فروش ها و حمام مهدی قلی بیگ ( که در حال حاضر موزه مردم شناسی می باشد ) از اماکن دیدنی نزدیک به این هتل می باشند. درحاشیه بلوار اندرزگو مراکز خرید متنوع وجود دارد، هم چنین بازار رضا نیز فاصله چندان با هتل حافظ ندارد و از جمله مراکز خرید پیشنهادی هستند که برای خرید سوغاتی و گشت و گذار می توانید از آن ها بازدید کنید. ایستگاه بی آر تی و مترو در فاصله نه چندان دوری از هتل قرار گرفته اند که در صورت همراه نداشتن وسیله شخصی، علاوه بر تاکسی سرویس هتل و تاکسی های موجود در خیابان اندرزگو، از بی آر تی و مترو نیز برای رفت و آمد در شهر می توانید استفاده کنید. فاصله هتل حافظ تا فرودگاه ( 10 کیلومتر / 20 دقیقه با خودرو ) ، راه آهن (3 کیلومتر / 10 دقیقه با خودرو ) ، ترمینال مسافربری ( 5 کیلومتر / 15 دقیقه با خودرو ) می باشد. 

خدمات ویژه :

اینترنت رایگان نامحدود، خدمات خانه داری، خدمات باربری، خدمات برای معلولین، خدمات تور و لاندری از جمله خدمات مهم این هتل به شمار می آیند. پذیرش هتل نیز به صورت 24 ساعته آماده پذیرش و پاسخگویی به میهمانان می باشد. 

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم