هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل جواد

لیست عناوین

موقعیت هتل : نزدیک به حرم

آپشن ها : دسترسی راحت به حرم ، مرکز شهر و حمل و نقل

فاصله تا حرم : 5 دقیقه پیاده روی تا حرم

استخر : ندارد

رنج قیمت : از 3.400.000 تا 6.500.000 تومان

موقعیت مکانی هتل : 

هتل 4 ستاره جواد مشهد یکی از هتل های تاپ و نزدیک به حرم به شمار می آید که در خیابان امام رضا ( یکی از خیابان های اصلی و منتهی به حرم مشهد ) ، نبش امام رضا 3 واقع شده است. 

مشخصات عمومی :

این هتل دارای 105 واحد اقامتی در 8 طبقه می باشد که تنوع واحد ها به صورت: اتاق 1 تخته ( رویال و معمولی ) ، اتاق 2 تخته ( رویال و کینگ ) ، اتاق 2 نفره به سبک های ملل ( انگلیسی / فرانسوی / ایتالیایی / مراکشی و سنتی ایرانی ) ، اتاق 2 نفره ماه عسل ، اتاق 3 تخته ( معمولی / رویال / کینگ ) ، اتاق 4 تخته و سوئیت 2 نفره با منظر دید خیابان و حرم می باشد که با توجه به ظرفیت و سلیقه می توانید انتخاب کنید. تمامی واحد ها به صورت عمومی مجهز به امکانات رفاهی همچون: یخچال، دراور، صبحانه، مبلمان، آباژور، رخت آویز، کمدلباس، روم سرویس ، آب رایگان، تلفن،  شبکه پخش فیلم، اینترنت رایگان، مینی بار در صورت درخواست با هزینه ، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، دمپایی، تلویزیون، لوازم بهداشتی ویژه هر فرد و سشوار مجهز شده اند. 

امکانات و خدمات :

رستوران هتل جواد با ظرفیت 250 نفر با انواع غذاهای ایرانی و سنتی به صورت انتخابی و بوفه در زمان ناهار و شام در طبقه اول آماده پذیرایی از میهمانان مجموعه خود می باشد، هم چنین در صورت تمایل می توانید از قسمت فست فود هتل با منو گسترده ای از فست فود ها استفاده کنید. در صورتی که با خودرو شخصی سفر کرده اید می توانید از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت 50 خودرو استفاده کنید و نگرانی برای جای پارک نداشته باشید. کافی شاپ نیز با طیف وسیعی از نوشیدنی های سرد و گرم و میان وعده ها و وعده های سبک آماده ارائه خدمت به میهمانان می باشد. فکس، فتوکپی و کافی نت، نمازخانه، کتابخانه، آسانسور، خدمات خانه داری، خدمات لاندری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و اتاق چمدان از دیگر خدمات و امکانات هتل جواد هستند. 

دسترسی هتل :

هتل در 400 متری حرم امام رضا قرار گرفته و شما با کمتر از 5 دقیقه پیاده روی می توانید از طریق ورودی باب الرضا به زیارت حرم رضوی مشرف شوید. هم چنین با فاصله کمی از هتل ایستگاه بی آر تی قرار گرفته از این رو برای رفت و آمد در شهر، علاوه بر تاکسی سرویس هتل می توانید از بی آر تی و تاکسی های موجود در خیابان امام رضا استفاده کنید. ایستگاه مترو نیز فاصله چندانی تا هتل ندارد و از طریق آن می توانید به نقاط مهم شهر مشهد دست پیدا کنید. بازار رضا و مراکز خرید 17 شهریور از مراکز نزدیک به هتل به حساب می آیند و گزینه های خوبی برای خرید می باشند. پارک میرزا کوچک خان، بازار سرشور، بازار ساعت مشهد و سرای بلور ( بازار لوازم خانگی مشهد ) از دیگر اماکن مهم و با دسترسی راحت در نزدیکی این هتل هستند. 

خدمات ویژه :

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته پاسخگوی میهمانان می باشد. فروشگاه مواد غذایی و صنایع دستی نیز جهت رفاه میهمانان تعبیه شده، هتل جواد فاقد استخر می باشد اما می توانید از دیگر امکانات آبی مانند سونا بخار / خشک، جکوزی و خدمات اسپا بهره ببرید. سالن کنفرانس نیز با ظرفیت 60 نفر و مجهز به ویدئو پروژکتور و خدمات صوتی و تصویری همراه با میان وعده جهت برگزاری مراسمات و جلسات شما در این هتل قرار گرفته است. خدمات تور، سالن بدنسازی مجهز، چایخانه سنتی ، آژانس مسافرتی و خدمات تهیه بلیط، پرداخت ویزا و مستر کارت، خدمات معلولین، خدمات cip ( تشریفات ویژه ) و اجاره ماشین بدون راننده از دیگر خدمات ارزنده ارائه شده توسط این مجموعه می باشد. با انتخاب هتل جواد، در مجموعه ای لوکس و همجوار با امام رضا اقامت می کنید. 

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم