هتل جم مشهد

هتل جم مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل جم

لیست عناوین

موقعیت هتل : خیابان پاسداران 

آپشن ها : نزدیک به مرکز شهر ، خارج از محدوده ترافیک

فاصله تا حرم : 2/5 کیلومتر تا حرم

استخر : ندارد 

رنج قیمت : از 1.300.000 تا 6.200.000 تومان

موقعیت مکانی هتل : 

یکی دیگر از هتل های 3 ستاره و با سابقه در عرصه هتلداری مشهد، هتل جم می باشد که در خیابان پاسداران ، بین پاسداران 4 و 4/1 ، احداث شده است. 

مشخصات عمومی :

این ساختمان در 12 طبقه با 154 اتاق بنا شده است و تنوع واحدهای اقامتی به صورت : اتاق های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و 5 تخته با طراحی و دکوراسیون های متفاوت و شیک و چشم انداز خیابان و محوطه هتل می باشد . در کلیه اتاق ها امکانات خوبی همچون: حمام، یخچال،  صبحانه، مبلمان، آباژور، چای ساز، رخت آویز، تلویزیون، آب رایگان، تلفن، سشوار، سیستم سرمایش و گرمایش، دمپایی و لوازم بهداشتی مجزا برای هر فرد قرار گرفته است. هم چنین برخی از واحدها دارای سرویس بهداشتی فرنگی و برخی سرویس بهداشتی ایرانی هستند. لازم به ذکر است که در تمامی واحدها اینترنت به صورت رایگان و نامحدود در دسترس می باشد. اتاق ها در این هتل به صورت فولبرد ( صبحانه / ناهار / شام ) هم قابل رزرو هستند. 

امکانات و خدمات :

هتل جم دارای چند رستوران و تالار: مروارید، آبشار، مریم و چشم انداز ( چشم اندازی رو به حرم ) در ظرفیت های مختلف و با امکان سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و میز سالاد بار می باشد. پارکینگ رایگان سرپوشیده و روباز در 2 طبقه با ظرفیت 50 خودرو نیز در اختیار مسافران این مجموعه قرار گرفته است. اینترنت نامحدود رایگان، تاکسی سرویس، پرینتر، پذیرش 24 ساعته، 5 دستگاه آسانسور ( با ظرفیت جا به جایی 50 نفر ) ، نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات،دستگاه واکس کفش، شبکه پخش فیلم، خدمات باربری، خدمات خانه داری و خدمات لاندری از جمله خدمات و امکانات ارائه شده این مجموعه می باشد. 

دسترسی هتل :

فاصله هتل جم تا حرم 2/5 کیلومتر می باشد که 15 – 20 دقیقه با خودرو طول می کشد تا به حرم برسید، در صورت نداشتن خودرو شخصی می توانید از سرویس رایگان حرم که 8 نوبت در روز در زمان های مختلف صورت می گیرد، استفاده کنید. با چند دقیقه قدم زدن به ایستگاه اتوبوس و تاکسی می رسید؛ هم چنین در فاصله نه چندان دوری از هتل ایستگاه قطار شهری قرار گرفته است که با استفاده از آن ها می توانید به سایر نقاط مشهد بروید. از دیگر مزایای موقعیت مکانی می توان به دسترسی راحت و آسان به مراکز و اماکن مهمی همچون: مراکز درمانی مختلف مانند ( بیمارستان آریا و بیمارستان امام رضا ) ، باغ ملی، بازار جنت، مجتمع تجاری مرمر، مجتمع تجاری آلتون، سینما قدس، سینما هویزه، گنبد سبز و ورزشگاه تختی اشاره کرد. 

خدمات ویژه :

نکته قابل توجه وجود سالن کنفرانس مجهز به سیستم صوتی و تصویری پیشرفته با ظرفیت 200 نفر و پذیرایی میان وعده و سالن اجتماعات مجهز به ویدئو پروژکتور و نورپردازی با ظرفیت 200 نفر و پذیرایی میان وعده جهت برگزاری مراسمات و جلسات، در این هتل می باشد. کافی شاپ مجموعه نیز با انواع نوشیدنی های سرد و گرم به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمت به میهمانان می باشد. در صورت تمایل می توانید از گشت نیم روزی با هزینه و هماهنگی استفاده کنید. آژانس مسافرتی و خدمات تور، خدمات معلولین ( رمپ و ویلچر ) ، پرداخت ویزا و مستر کارت، مینی بار با هزینه، فضای سبز، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، روم سرویس ، خدمات تهیه بلیط و سرویس حرم ( 8 نوبت در روز ) از خدمات و امکانات ارزشمند ارائه شده توسط هتل جهت رفاه و رضایت بیشتر میهمانان می باشد. هم چنین از فروشگاه موجود در هتل نیز برای تهیه سوغاتی می توانید بهره ببرید. 

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم