هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل توریست توس مشهد

لیست عناوین

موقعیت هتل : واقع در بزرگراه آسیایی 

آپشن ها : محیط آرام 

فاصله تا حرم : 12 کیلومتر تا حرم

استخر : ندارد

موقعیت مکانی هتل : 

هتل 4 ستاره توریست توس مشهد یکی از هتل های زنجیره ای شرکت هتل های بین المللی پارسیان و با سابقه در بزرگراه آسیایی مشهد، بعد از پل قائم، نرسیده به بیمارستان رضوی می باشد. 

مشخصات عمومی :

ساختار هتل توریست توس به صورت واحدهای ویلایی می باشد و دارای 44 واحد به صورت: سوئیت 2 نفره، سوئیت 4 نفره ( جونیور ) ، آپارتمان دوبلکس 2 خوابه 4 نفره و آپارتمان دوبلکس 3 خوابه 6 نفره با نمای محوطه هتل می باشد. کلیه واحد های مجموعه دارای امکانات رفاهی کامل شامل: حمام، یخچال، صبحانه، مبلمان، کمد لباس، دمپایی، تلویزیون، تلفن، لوازم بهداشتی به ازای هر نفر، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی فرنگی و صندوق امانات می باشد. 

امکانات و خدمات :

هتل توریست توس امکانات و خدمات متنوعی را ارائه می دهد که از جمله آن ها می توان به: رستوران با ظرفیت 100 نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت 200 خودرو، اینترنت رایگان نامحدود، فکس، فتوکپی، تاکسی سرویس ، اتاق چمدان، خدمات لاندری، عابربانک و ترانسفر رفت و برگشت می باشد. 

دسترسی هتل :

فاصله هتل تا حرم 12 کیلومتر و نسبتا دور است، رزرو این هتل به آن دسته از کسانی پیشنهاد می شود که مایل اند از شلوغی و ترافیک اطراف حرم دور بمانند و در فضایی آرام اقامت کنند. بیمارستان رضوی، پارک آبی ایرانیان، مجموعه آبی نگین، سرزمین موج های آبی، بوستان نیلوفرآبی، دانشگاه آزاد، آرامگاه فردوسی و پارک ملت از اماکن مهم شهر مشهد در نزدیکی این هتل هستند . 

خدمات ویژه :

هتل توریست توس برای رضایت بیشتر میهمانان مجموعه خود سرویس گشت رایگان به مرکز خرید الماس شرق و کیان سنتر شنبه تا پنج شنبه یک نوبت در روز، سرویس آرامگاه فردوسی در روزهای جمعه و سرویس رایگان به حرم را فراهم کرده است. از دیگر امکانات و خدمات عرضه شده ارزشمند این هتل می توان به: سالن همایش و تشریفات، روم سرویس، مینی بار با هزینه و امکانات تفریحی همچون: فضای سبز، زمین تنیس ، زمین ورزشی ( پینت بال ) ، میز پینگ پنگ و مسیر پیاده روی اشاره کرد؛ لازم به ذکر است که هتل توریست توس دارای پذیرش 24 ساعته می باشد و می توانید در هر ساعت از شبانه روز واحد خود را تحویل بگیرید. 

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم