هتل آفریقا مشهد

هتل آفریقا مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل آفریقا

لیست عناوین

موقعیت هتل : چهارراه عنصری

آپشن ها : نزدیک به مراکز خرید 

فاصله تا حرم : 30 دقیقه پیاده روی تا حرم

پارکینگ : ندارد 

رنج قیمت : از 1.000.000 تا 4.200.000 تومان

موقعیت مکانی هتل : 

هتل آفریقا یکی دیگر از هتل های 2 ستاره مشهد می باشد که در خیابان امام رضا، امام رضا 16، نبش چهارراه عنصری قرار گرفته است. 

مشخصات عمومی :

این هتل در ساختمانی 6 طبقه با 52 واحد اقامتی بنا شده است که اتاق ها شامل اتاق های 2 تخته و 3 تخته، سوئیت های 1 خوابه 4 نفره و 5 نفره می باشد. تمام واحد ها دارای امکاناتی همچون: یخچال، مبلمان، آب رایگان ، تلفن، مینی بار، لوازم بهداشتی، تلویزیون و سیستم سرمایش و گرمایش می باشد و به صورت فولبرد هم قابل رزرو هستند. 

امکانات و خدمات :

فکس، فتوکپی و پرینتر، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، آسانسور، نمازخانه، لاندری، کافی شاپ و رستوران با انواع غذاهای ایرانی به صورت بوفه سلف سرویس از امکانات و خدمات ارائه شده این هتل می باشد. لازم به ذکر است که هتل آفریقا فاقد پارکینگ می باشد و در صورت نیاز می توانید از پارکینگ های عمومی اطراف هتل استفاده کنید. 

دسترسی هتل :

هتل آفریقا 30 دقیقه به طور پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد. از بهترین ویژگی نزدیکی و دسترسی راحت به مجتمع های تجاری 17 شهریور است؛ مجتمع تجاری آکسون، مجتمع تجاری آسمان، پاساژ قائم و پاساژ افشار از جمله مجتمع های نزدیک به این هتل هستند؛ هم چنین فاصله چندانی تا بازاررضا، پارک میرزا کوچک خان، خانه تاریخی داروغه و خانه تاریخی توکلی ندارد. از دیگر مزایای موقعیت مکانی آن دسترسی راحت به راه آهن ، ترمینال مسافربری و فرودگاه می باشد. ایستگاه مترو و ایستگاه اتوبوس نیز در نزدیکی این هتل است و در صورت نداشتن وسیله نقلیه شخصی میتوانید علاوه بر تاکسی سرویس موجود در هتل، از حمل و نقل عمومی نیز استفاده کنید. 

خدمات ویژه :

هتل آفریقا خدمات متنوع دیگری نیز نظیر: خدمات تور، آژانس مسافرتی و خدمات تهیه بلیط، خدمات cip ( تشریفات ویژه ) ، سرویس حرم ( 8 نوبت در روز ) ، پذیرش 24 ساعته، خدمات معلولین و فروشگاه را به میهمانان مجموعه خود عرضه می کند. 

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم