هتل احرار مشهد

هتل احرار مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل احرار

لیست عناوین

موقعیت هتل : واقع در خیابان حنایی 

آپشن ها : دسترسی راحت به حرم  ، قیمت مناسب

فاصله تا حرم امام رضا : 850 متر – 10 دقیقه پیاده روی 

استخر : ندارد 

هتل احرار مشهد یک هتل ممتاز و با کیفیت در شهر مقدس مشهد است. این هتل در خیابان امام رضا واقع شده واقع شده و آماده استقبال از مسافران محترم است. هتل احرار مشهد با موقعیت استراتژیک خود، به راحتی به مراکز خرید هفده شهریور و بازار رضا دسترسی دارد، بنابراین شما می‌توانید به راحتی از خدمات و تنوع فراوان این منطقه بهره‌ ببرید.

 

رزرو هتل احرار مشهد
رزرو هتل احرار مشهد
 

از جمله ویژگی‌های بارز هتل احرار مشهد، موقعیت استثنایی آن است. این هتل تنها 10 دقیقه با  حرم مطهر امام رضا دارد. این فاصله کوتاه به شما امکان می‌دهد با آرامش و آسایش به حرم مقدس بروید و در آرامش کامل از زیارت حضرت امام رضا (ع)لذت ببرید.

 

هتل احرار با ارائه امکانات رفاهی باکیفیت، همچنین اتاق‌های مطلوب، خدمات حرفه‌ای و متنوع از جمله رستوران، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ اختصاصی و خدمات اتاقتمام تلاش خود را می کند تا  تجربه‌ای لذت‌بخش از اقامت خود در این هتل داشته باشید. ، هتل احرار مشهد تمامی نیازهای شما را در طول اقامتتان برآورده خواهد کرد.

 

همچنین، هتل احرار مشهد مناسب برای اقامت در سفرهای کاری، زیارتی و تفریحی است. شما می‌توانید از تمامی امکانات و خدمات این هتل استفاده کنید و  تجربه‌ای به یاد ماندنی از سفر به مشهد و اقامت در اینت هتل داشته باشید.

  

آدرس هتل احرار مشهد

هتل احرار مشهد، هتل تک ستاره که در خیابان امام رضا، امام رضا 12، حنایی 6 و رجب زاده 15 واقع شده است.

امکانات و خدمات هتل :

از امکانات و خدمات هتل احرار می توان به رستوران، پارکینگ اختصاصی و خدمات اتاق اشاره کرد.

عکسهای هتل احرار مشهد
عکسهای هتل احرار مشهد

دسترسی هتل :

این هتل از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکزی همچون: عمارت باغ خونی، بازار ساعت، سرای بلور، بازار رضا ( مرکز سوغاتی ) و مراکز خرید هفده شهریور قرار گرفته است. هتل احرار در فاصله ای تقریبا 10 دقیقه ای از حرم امام رضا قرار دارد. فاصله هتل احرار تا فرودگاه برابر با ( 7.7 کیلومتر / 25 دقیقه با خودرو ) ، ایستگاه راه آهن ( 4.5 کیلومتر / 20 دقیقه با خودرو ) و ترمینال مسافربری ( 4 کیلومتر / 15 دقیقه با خودرو ) می باشد.  

از هتل احرار مشهد برای اقامت در شهر مقدس مشهد استفاده کنید و لحظاتی لذت‌بخش و به یادماندنی را در این شهر مقدس تجربه کنید.

 

*** مسافر گرامی ***

متاسفانه این هتل رزرو آنلاین ندارد. 

جهت درخواست رزرو هتل احرار مشهد، با شماره 02191690976 تماس حاصل نمایید.

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم