هتل ترنج کیش

موقعیت هتل : واقع در بلوار جهان 

آپشن ها : هتلی با ظاهری متفاوت و امکانات رفاهی بالا

استخر : دارد 

رنج قیمت : از 3.463.200 تا 18.673.200 تومان 

رزرو هتل ترنج کیش
هتل
5/5
فهرست مطالب

✔ درباره ی هتل : 

مجموعه گردشگری و هتل 5 ستاره دریایی ترنج کیش، یکی از لوکس ترین، خاص ترین و متفاوت ترین هتل های 5 ستاره ایران که سال 1394 با ظاهری متفاوت و الهام گرفته از نماد اصیل ایران باستان، در شمال غربی جزیره زیبای کیش در منطقه ای با اکو سیستم طبیعی آغاز به فعالیت کرد؛ هم چنین این هتل برای جذب پرندگان مهاجر در نزدیکی مجموعه خود 2 جزیره مصنوعی ساخته است. 

نمای غروب در هتل ترنج
نمای غروب در هتل ترنج

هتل ترنج عنوان اولین هتل آبی خاورمیانه را نیز به خود اختصاص داده است. در ساخت این هتل تحقیقات زیادی صورت گرفته، با توجه به یکدست بودن سطح دریا از ساحل تا فاصله حدود 1000 متری، خطر هیچ طوفان یا موج شدیدی این مجموعه را تهدید نخواهد کرد؛ پس با آرامش خاطر می توانید دست به رزرو واحدی از این مجموعه بزنید. 

✔ مشخصات عمومی ساختمان و واحدها :

هتل ترنج دارای 2 فاز: فاز اول 1 طبقه با 100 عدد سوئیت که همگی بر روی آب احداث شده و دارای کف شیشه ای و بالکن اختصاصی هستند ؛ فاز 2 هتل ساحلی طبقاتی که در حال احداث است، می باشد. 

تفاوت هزینه اقامت سوئیت بسته به مواردی همچون: چشم انداز اتاق ها، تعداد مهمانان و تاریخ اقامت می باشد.

واحدها از لحاظ داخلی تفاوتی باهم ندارند فقط چشم اندازهای متفاوت ( رو به دریا ، رو به غروب و رو به ترنج ) دارند.

” لازم به ذکر است که حداقل اقامت در این مجموعه 2 شب می باشد.”
نمای کلی هتل
نمای کلی هتل

تنوع واحدها به صورت سوئیت های فلت، 1 خوابه رویال و 2 خوابه امپریال vip در متراژ های 40 متری، 60 متری و 120 متری می باشد که چیدمان نهایی از بالا به صورت بته جقه است.

امکانات واحدها : 

تمامی واحدهای هتل ترنج به صورت عمومی به امکاناتی همچون: یخچال، دراور، بالکن، مبلمان، آباژور، چای ساز، میز تحریر، کمد لباس، رخت آویز، آب رایگان، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم اطفا حریق، سیستم تهویه مطبوع، سشوار و لوازم بهداشتی، سیستم سرمایش و گرمایش، دمپایی و حمام ( فقط سوئیت های امپریال دارای جکوزی هستند . ) مجهز شده اند.

معرفی واحدها :

سوئیت امپریال وی ای پی
سوئیت امپریال وی ای پی

1 . سوئیت امپریال: تاپ ترین سوئیت مجموعه است که دارای 1 نشیمن با 2 اتاق خواب مستر و 2 بالکن می باشد که یکی از بالکن ها دارای وان با منظره ای رو به دریای آرام و نیلگون خلیج فارس می باشد. این واحدها گران ترین و بزرگترین ( 120 متر ) واحدهای مجموعه محسوب می شوند.

سوئیت رویال
سوئیت رویال

2 . سوئیت رویال رو به غروب: سوئیت های رویال رو به غروب در متراژ 60 متر همراه با تراس رو به دریا و نمای غروب هستند و ظرفیت 1 نفر اضافه به صورت کاناپه تخت خواب شو را دارند. هزینه اقامت در سوئیت رویال رو به غروب از سوئیت های رویال رو به دریا بالاتر است. 

3 . سوئیت رویال رو به دریا: سوئیت های رویال رو به دریا در متراژ 60 متر همراه با پنجره و بالکن با نمای روبه آب های خلیج فارس می باشند که هزینه اقامت در این نوع سوئیت از سوئیت های رویال رو به غروب نسبتا کمتر است. 

سوئیت 2 نفره ترنج
سوئیت 2 نفره ترنج

4 . سوئیت 2 تخته فلت: سوئیت های 2 نفره در ابعاد 40 متری کوچکتر از انواع دیگر سوئیت ها که دارای یک تخت دبل و یا 2 تخت توئین می باشند و قیمت پایینتری نسبت به 2 نوع دیگر واحدها دارند. 

✔ امکانات و خدمات :

سالن بدنسازی هتل ترنج
سالن بدنسازی هتل ترنج

هتل ترنج برای گردشگران و مسافرانی که واحدهای این مجموعه برای اقامت انتخاب کنند امکانات و خدماتی مانند: ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ( با خودرو دوج دورانگو ) ، صبحانه بوفه، مینی بار، پارکینگ با ظرفیت 50 نفر در فضای باز هتل، اینترنت، سرویس روزانه به مراکز خرید، والیبال ساحلی، سالن بدنسازی و خانه کودک را رایگان در نظر گرفته است. 

پذیرش و پرسنل به صورت 24 ساعته پاسخگو مهمانان و مراجعین مجموعه، جهت رضایت حداکثری در طول اقامت، هستند. دستگاه فتوکپی، پرینتر و فکس، نمازخانه، اتاق چمدان، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات ، سالن کنفرانس، دستگاه واکس کفش، تلفن ( داخلی و آزاد ) ، تاکسی سرویس، خدمات باربری، خدمات تهیه بلیط، خدمات خانه داری، خدمات ویژه معلولین و ناتوانان، خدمات لاندری و روم سرویس از امکانات و خدمات ارائه شده در هتل ترنج می باشند. 

✔ رستوران ها و کافی شاپ ها 
رستوران تاج
رستوران تاج

1 . رستوران تاج که روی اسکله چوبی با چشم انداز غروب قرار گرفته است که برای صرف صبحانه و عصرانه ( با تنوع بالا ) در نظر گرفته شده است، هم چنین در این رستوران انواع غذاهای بین المللی را نیز می توانید امتحان کنید. 

رستوران خورشید
رستوران خورشید

 

کافه گلف
کافه گلف

2 . رستوران خورشید که تجربه ای متفاوت بر روی آب با کف شیشه ای را برایتان به ارمغان می آورد، که انواع غذاهای ایرانی به همراه سوپ و سالاد و میوه در این رستوران به صورت سلف سرویس سرو می شود.

3 . رستوران ساحلی با سرو انواع غذاهای سنتی و بین المللی در وعده های ناهار و شام از میهمانان پذیرایی می کند. 

لمکده ساحلی
لمکده ساحلی

5 . لمکده ساحلی فضایی آرام و دلنشین کنار ساحل با تخت های چوبی سنتی و چشم انداز دریای آرام و زیبای خلیج فارس می باشد. 

6 .  کافی شاپ ساحلی که در کنار لمکده قرار گرفته است و با منویی شببیه به کافه گلف متشکل از انواع قهوه ها، دمنوش، کیک و میان وعده از میهمانانش پذیرایی می کند. 

✔ دسترسی هتل :

هتل ترنج در شمال غربی جزیره، میدان جاسک، ابتدای بلوار جهان قرار گرفته است، از اماکن و مراکز نزدیک به این مجموعه می توان به مرکز خرید آرین، صدا و سیما کیش، مجموعه ورزشی میرمهنا، خانه مردم شناسی بومیان کیش و کشتی یونانی اشاره کرد. از هتل ترنج تا فرودگاه بین المللی کیش 10.6 کیلومتر / 15 دقیقه با خودرو فاصله است. 

✔ خدمات و سرویس های ویژه :

در صورت علاقه به بازدید از دیدنی های جزیره می توانید از گشت نیم روزی در نظر گرفته شده بهره ببرید. در صورت نیاز می توانید از تیم اورژانس مستقر در مجموعه کمک بگیرید.

گلف
گلف

جهت رفاه مهمانان برای حمل و نقل، ماشین های گلف و جابه جایی وسایل روزمره ، ترولی گلف مهیا شده است. 

استخر هتل ترنج
استخر هتل ترنج

وجود سالن اسپا-ماساژ ، و تفریحات دیگر مانند: بیلیارد، فوتبال دستی، ایرهاکی و استخر، سونا بخار و جکوزی از امکانات قابل توجه این هتل جذاب می باشد. 

رنت ماشین در کیش
رنت ماشین در کیش

در صورت علاقه به خودرو های سوپر اسپرت و یا نیاز به خودرو می توانید از خدمات اجاره اتومبیل بدون راننده ارائه شده در هتل ترنج استفاده کنید.

آتلیه عکاسی، دوچرخه سواری، کانتر گردشگری از دیگر امکانات و خدمات قابل ارائه هتل ترنج به شمار می رود.

گفتنی است که تفریحات آبی کیش، در خود هتل ترنج نیز انجام می شود. 

نزدیکی به حرم 100%
نزدیکی به مراکز خرید 87%
نزدیکی به مراکز تفریحی 40%

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم