هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

هتل الماس2 مشهد

لیست عناوین

موقعیت هتل : واقع درخیابان امام رضا

آپشن ها : دسترسی راحت به حرم

فاصله تا حرم امام رضا : 1.8 کیلومتر – 23 دقیقه پیاده روی 

استخر : دارد

رنج قیمت : از 2.310.000 تا 8.800.000   تومان

موقعیت مکانی هتل : 

هتل الماس2 مشهد هتلی 5 ستاره در خیابان امام رضا، امام رضا20، با دسترسی راحت به حرم امام مهربانی ها می باشد. 

مشخصات عمومی :

هتل الماس 2 دارای 217 اتاق و سوئیت می باشد که در25 طبقه پراکنده شده است ؛ تنوع واحدها به صورت : یک تخته یاقوت، یک تخته الماس، دوتخته دبل یاقوت، دوتخته توئین الماس، دوتخته برلیان، سه تخته الماس، اتاق امپریال جونیور(سبک آفریقا)، اتاق امپریال جونیور (سبک تایلند) ، اتاق امپریال جونیور (سبک روسیه) ، اتاق امپریال سوپریور(سبک ترکیه) ، اتاق امپریال سوپریور(سبک ایتالیا) ، اتاق امپریال سوپریور(سبک عرب) ، سوئیت یک خوابه (سبک معماری تمدن ها) ، سوئیت هانی مون، سوئیت پرزیدنت (سبک صفویه) ، سوئیت پرزیدنت ( سبک ایران باستان) ، سوئیت پرزیدنت (سبک ترکیه) ،اتاق کانکت (سبک معماری تمدن ها)  می باشد که همه آن ها به صورت عمومی امکاناتی همچون: حمام، یخچال، دمپایی، کمد لباس، تلویزیون، تلفن، لوازم بهداشتی، شبکه پخش فیلم، سیستم اعلام و اطفا حریق، سیستم سرمایش و گرمایش، دراور، آباژو، صبحانه، مبلمان، پاور سوئیچ، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، اینترنت دراتاق، نوع قفل درب اتاق، سرویس فرنگی دراتاق،  چای ساز، رخت آویز، میز تحریر، آب رایگان و سیستم تهویه مطبوع را دارا هستند. خدمات مینی بار ( با هزینه ) و روم سرویس در صورت درخواست میهمانان انجام می شود. جهت نگهداری وسایل ارزشمند خود از صندوق امانات تعبیه شده در واحد خود می توانید استفاده کنید. 

امکانات و خدمات :

رستوران هتل با 200 نفر ظرفیت در طبقه هفدهم قرار گرفته است و با سرو غذاهای ایرانی ، سنتی، فرنگی، گیاهی به صورت منو انتخابی آماده پذیرایی می باشد. کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم در ساعات مختلفی روز خدمت رسانی می کند . چنانچه با خودرو شخصی سفر می کنید می توانید از پارکینگ رایگان مجموعه با ظرفیت 30 خودرو بهره ببرید. اینترنت رایگان در فضای لابی در دسترس است. کافی نت و دستگاه های خدمات کاربردی مانند فکس ، پرینتر و فتوکپی فراهم شده است. آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات، شبکه پخش فیلم ، دستگاه atm، صندوق امانات، گیم نت،  تاکسی سرویس و پذیرش 24 ساعته از امکانات و خدمات ارائه شده هتل الماس 2 می باشد. 

دسترسی هتل :

از هتل عرش با طی فاصله زمانی 20 دقیقه به صورت پیاده روی می توانید به حرم برسید. در فاصله نزدیکی از هتل ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو قرار گرفته است و در صورتی که خودرو شخصی ندارید از آنها و یا تاکسی های موجود در خیابان امام رضا، می توانید برای رفت و آمد در شهر استفاده کنید. از هتل به بازار رضا، بازار سرشور، بازار بلور، بازار ساعت، بازار های 17 شهریور، عمارت باغ خونی، موزه مردم شناسی و بیمارستان سینا دسترسی راحت دارید. فاصله هتل الماس2 تا فرودگاه ( 7 کیلومتر / 13 دقیقه با خودرو ) ، ایستگاه راه آهن ( 6.6 کیلومتر ، 17دقیقه با خودرو ) و ترمینال مسافربری ( 2.5 کیلومتر / 9 دقیقه با خودرو ) می باشد.

خدمات ویژه :

 هتل الماس2 جهت رفاه میهمانان خود سرویس رایگان به حرم  را در نظر گرفته است. آتلیه اختصاصی، فروشگاه، چایخانه سنتی، بازی یدئویی، روزنامه، اتاق بازی، مرکز خرید، زنگ هشدار،اتاق سیگار، رستوران بام، خدمات باربری، تلفن، وسایل بدنسازی، خدمات بیدارباش، مینی بار، اتاق تلفن( اپراتور) ، سیستم تهویه مطبوع، را می توان از امکانات ویژه این مجموعه دانست.  پس از شلوغی و خستگی روز خود می توانید از خدمات ماساژواستخر، سونا وجکوزی مجموعه برای ریلکسی و آرامش بهره ببرید. خدمات CIP ( تشریفات ویژه ) و خدمات و امکانات ویژه معلولین و ناتوانان در نظر گرفته شده است. خدمات لاندری و خدمات خانه داری هتل فعال است و نظافت واحدها به صورت روزانه انجام می شود.

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم