هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

هتل مدینه الرضا مشهد

لیست عناوین

موقعیت هتل : واقع در خیابان  شیرازی

آپشن ها : دسترسی راحت به حرم

فاصله تا حرم امام رضا : 658 متر – 8 دقیقه پیاده روی 

استخر : دارد 

رنج قیمت : از 3.485.000  تا 9.208.000 تومان

موقعیت مکانی هتل : 

هتل مدینه الرضا  مشهد هتلی5 ستاره در خیابان شیرازی ، نبش شارستان رضوی ، با دسترسی راحت به حرم امام مهربانی ها می باشد . 

مشخصات عمومی :

هتل مدینه الرضا دارای 325 اتاق و سوئیت می باشد که در 18 طبقه پراکنده شده است ؛ تنوع واحدها به صورت : اتاق توئین اکونومی، اتاق توئین فصل، اتاق دبل فصل، اتاق دبل لوکس فصل،  اتاق سه تخته دبل پلاس فصل، اتاق کانکت سه تخته، اتاق کانکت 4 نفره ، اتاق کانکت 5 نفره، اتاق دبل اکونومی، اتاق سه تخته دبل پلاس اکونومی، اتاق سه تخته توئین پلاس فصل، سوئیت یک خوابه فصل، آپارتمان یک خوابه فصل می باشد که همه آن ها به صورت عمومی امکاناتی همچون: حمام، یخچال، دمپایی، کمد لباس ، مبلمان، صبحانه، اینترنت، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون، تلفن، لوازم بهداشتی، شبکه پخش فیلم، نوع قفل درب اتاق،  سیستم اعلام و اطفا حریق، سیستم سرمایش و گرمایش، دراور، آباژور ، چای ساز، رخت آویز، آب رایگان و سرویس بهداشتی فرنگی را دارا هستند. خدمات مینی بار ( با هزینه ) و روم سرویس در صورت درخواست میهمانان انجام می شود. جهت نگهداری وسایل ارزشمند خود از صندوق امانات تعبیه شده در واحد خود می توانید استفاده کنید. 

امکانات و خدمات :

این هتل دارای 4 رستوزان می باشد: رستوران نرگس 2با 400 نفر ظرفیت در طبقه مثبت یک  و با سرو غذاهای ایرانی  و به صورت منو انتخابی، رستوران گردون در طبقه دوازدهم با 350 نفر ظرفیت وبا سرو انواع غذای ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی، گیاهی، فست فود و عربی، رستوران یاس با ظرفیت 300نفر ظرفیت در طبقه مثبت یک و باسرو انواع غذای ایرانی و رستوران سنتی با ظرفیت 80نفرآماده پذیرایی می باشد. کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم در ساعات مختلفی روز خدمت رسانی می کند. چنانچه با خودرو شخصی سفر می کنید می توانید از پارکینگ رایگان مجموعه با ظرفیت 110 خودرو بهره ببرید. اینترنت رایگان  در فضای لابی در دسترس است. دستگاه های خدمات کاربردی مانند فکس، پرینتر و فتوکپی فراهم شده است. آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات، شبکه پخش فیلم، دستگاه atm، صندوق امانات،  تاکسی سرویس و پذیرش 24 ساعته از امکانات و خدمات ارائه شده هتل مدینه الرضا می باشد. 

دسترسی هتل :

از هتل مدینه الرضا با طی فاصله زمانی 8 دقیقه به صورت پیاده روی می توانید به حرم برسید. در فاصله نزدیکی از هتل ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو قرار گرفته است و در صورتی که خودرو شخصی ندارید از آنها و یا تاکسی های موجود در خیابان امام رضا، می توانید برای رفت و آمد در شهر استفاده کنید. از هتل به بازارمرکزی، بازار نگین، مدرسه پریزاد، مسجد گوهرشاد، موزه آستان قدس رضوی، موزه فرش، موزه نجوم وساعت، آرامگاه شیخ بهایی، رستوران رضایی و بیمارستان ام البنین دسترسی راحت دارید. فاصله هتل مدینه الرضا تا فرودگاه ( 7 کیلومتر / 13 دقیقه با خودرو ) ، ایستگاه راه آهن ( 6.6 کیلومتر ، 17 دقیقه با خودرو ) و ترمینال مسافربری ( 2.5 کیلومتر / 9 دقیقه با خودرو ) می باشد.

خدمات ویژه :

 هتل مدینه الرضا جهت رفاه میهمانان خود امکانات ویژه ای را در نظر گرفته است که شامل: سونا، جکوزی، استخر،فروشگاه، کتابخانه. آتلیه اختصاصی و سالن همایش و اجتماعات با ظرفیت170 نفرکه به نورپردازی و سیستم های صوتی تصویری مجهز شده، سالن کنفرانس که درطبقه   مثبت یک قرارداردباظرفیت 15نفر، بیزینس روم باظرفیت 12نفردر طبقه مثبت یک قرارگرفته می باشد. از دیگر امکانات ویژه این مجموعه می توان به پله اضطراری، زنگ هشدار، مرکز خرید، تلفن، خدمات بیدارباش، اتاق تلفن( اپراتور) ، روزنامه، اتاق بازی، اتاق سیگار، سالن ورزشی، خدمات باربری، آژانس مسافرتی، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه اشاره کرد. پس از شلوغی و خستگی روز خود می توانید از خدمات ماساژ مجموعه برای ریلکسی و آرامش بهره ببرید و خدمات و امکانات ویژه معلولین و ناتوانان در نظر گرفته شده است همچنین خدمات لاندری و خدمات خانه داری هتل فعال است و نظافت واحدها به صورت روزانه انجام می شود .

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم