هتل المپیا مشهد

هتل المپیا مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

هتل المپیا مشهد

لیست عناوین

موقعیت هتل : نزدیک حرم

آپشن ها : دسترسی راحت به حرم و برخی از بازار ها

فاصله تا حرم : 10 تا 15 دقیقه پیاده روی تا حرم

استخر و پارکینگ : ندارد

رنج قیمت : از 900.000 تا 1.400.000  تومان

فاصله هتل المپیا مشهد تا حرم

هتل المپیا مشهد یکی از هتل های مقرون به صرفه نزدیک به حرم می باشد که در خیابان امام رضا، امام رضا 8، نبش تقاطع دوم واقع شده است. این هتل در 800 متری حرم مطهر قرار دارد.

فاصله هتل المپیا مشهد تا حرم
فاصله هتل المپیا مشهد تا حرم

هتل المپیا مشهد چند ستاره است؟

هتل المپیا مشهد دو ستاره است. بنابراین درعین حال که موقعیت عالی دارد و نزدیکی به حرم مطهر امام رضا، قیمت مناسب تری نسبت به دیگر هتل های لوکس و لاکچری نزدیک به حرم دارد. این هتل مناسب افرادی ست که بیشتر وقت خود را می خواهند در بیرون از هتل به گشت و گذار بگذرانند و پایین بودن هزینه اقامت و هتل برایشان حائز اهمیت است.

مشخصات عمومی هتل المپیا

این مجموعه در 6 طبقه و 60 اتاق به صورت 2 و 3 تخته و 3 تخته کاناپه با چشم انداز خیابان و شهر بنا شده و آماده خدمت رسانی به میهمانان خود می باشد. لازم به ذکر است که برخی از واحدها پنجره ندارند و تنها دارای نورگیر هستند. 

غذاهای هتل المپیا مشهد
غذاهای هتل المپیا مشهد

غذاهای هتل المپیا مشهد

 امکانات و خدماتی که هتل المپیا به میهمانان خود ارائه می دهد شامل: رستوران با ظرفیت 90 نفر با انواع غذاهای ایرانی / فرنگی / عربی ، صبحانه، کافی شاپ، سیستم سرمایش و گرمایش و سایر می باشد. 

 دسترسی هتل المپیا مشهد

 موقعیت مکانی هتل به صورتی است که شما در مدت زمان تقریبی 10 دقیقه به صورت پیاده روی می توانید به حرم رضوی برسید. علاوه بر نزدیکی به حرم، دسترسی خوب و عالی به مراکز تفریحی و خرید نظیر بازار رضا ، مراکز خرید میدان هفده شهریور، پارک میرزا کوچک خان، ایستگاه بی آر تی و قطار شهری خواهید داشت. 

 

رزرو هتل المپیا مشهد-سفرهای جدید
رزرو هتل المپیا مشهد-سفرهای جدید

 

 خدمات ویژه

هتل المپیا خدمات و امکانات ویژه ای نظیر اینترنت رایگان ( قابل استفاده در لابی و واحدها اقامتی ) ، تاکسی سرویس 24 ساعته ، اتاق چمدان، خدمات خانه داری و لاندری را هم به مسافران و میهمانان ارائه می دهد. هم چنین برای دیدن جاذبه های بیشتر مشهد می توانید از تور گشت نیم روزی که در هتل المپیا ارائه می شود هم استفاده کنید. 

آدرس هتل المپیا مشهد

مشهد مقدس، خیابان امام رضا، امام رضا 8

شماره تلفن هتل المپیا مشهد:

05138550206

رزرو هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان

برای رزرو هتل المپیا مشهد بصورت آنلاین می توانید به صفحه رزرو هتل در سایت سفرهای جدید مراجعه کنید. همچنین می توانید برای مشاوره و رزرو بلیط هواپیما مشهد از هر مبدا در کل کشور با آژانس هواپیمایی و گردشگری سفرهای جدید تماس بگیرید.

مشاوران مجرب این مجموعه شما را در نحوه رزرو هتل المپیا مشهد و دیگر هتل آپارتمان های ارزان مشهد نزدیک حرم همچنین خرید بلیط هواپیما، قیمت و رزرو تورهای داخلی و خارجی و بسیاری موارد مرتبط با سفر به مشهد راهنمایی خواهند کرد. کافیست با مجموعه سفرهای جدید تماس بگیرید و یا به صفحات مرتبط سایت مراجعه نمایید.

 

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم