ممکن است به این تور ها نیز علاقه‌مند باشید
سفر ارزان به ویتنام با رزرو تور دانانگ هوشی مین هانوی از سفرهای جدید

ویتنام کجاست و چرا باید به ویتنام سفر کنیم؟ سفر جادویی به ویتنام با تور دانانگ هوشی مین هانوی ازجمله گزینه های هیجان انگیز سفر در بین ایرانیان و دیگر گردشگران جهان بشمار می رود. ویتنام یکی از مقاصد خوش آب و هوا با مناظری بکر و شگفت انگیز از طبیعت است که هر شخص عاشق سفری را به خود جذب میکند.

         

سفر به ویتنام با تور دانانگ هوشی مین هانوی | سفرهای جدید

اگر شما نیز عاشق سفر هستید و هنوز به این کشور توریستی و پرگردشگر جهان سفر نکرده اید پیشنهاد ما به شما سفر ویتنام با تور دانانگ هوشی مین هانوی است. چرا که با یک سفر می توانید در سه شهر مهم و توریستی این کشور گرم و استوایی بگردید و از نزدیک با مردمان خونگرم و صمیمی آن ارتباط برقرار کنید. اگر عاشق طبیعت هستید و تاریخ یا فرهنگ مردمان کشورهای دور برایتان جذاب است سفر ویتنام با تور دانانگ هوشی مین هانوی بدون شک برایتان سفری بیادماندنی و جذاب خواهد بود.

 

برای رزرو تور دانانگ هوشی مین هانوی با بهترین قیمت می توانید هم اکنون با مشاوران مجرب سفر در سفرهای جدید تماس بگیرید. همکاران ما برای پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه قیمت تور دانانگ هوشی مین هانوی ویتنام، قیمت بلیط هواپیما تهران هانوی، رزرو هتل در ویتنام و …  هم اکنون در دسترس هستند.

 

بیایید با شهرهای مقصد سفر تور دانانگ هوشی مین هانوی بیشتر آشنا شویم تا تصمیم گیری راحت تری برای رزرو تور ویتنام داشته باشیم. سه شهر مهم از نظر گردشگری ویتنام یعنی دانانگ، هوشی مین و هانوی دارای آب و هوایی گرم و استوایی هستند و مردمانی صمیمی و خونگرم دارند. این شهرها هرکدام جاذبه های گردشگری منحصربفرد خودش را دارد و هر کدام دنیایی از تجربه های تازه و جدید را برای گردشگران تور دانانگ هوشی مین هانوی به همراه خواهد داشت.

 

آشنایی با دانانگ ویتنام

اگر چه شاید از نظر گردشگری شهر دانانگ برای ایرانیان کمی ناشناخته بنظر برسد، اما برای کسانی که عاشق سفر کردن به جاهای جدید و متفاوت هستند، سفر به دانانگ با تور دانانگ هوشی مین هانوی ویتنام، می تواند سفری جذاب و بیادماندنی برایشان باشد. دانانگ، شهری با تاریخچه‌ی فرهنگی و تاریخی غنی، در قلب ویتنام واقع شده است. با موقعیتی که در سواحل درخشان دریای چین دارد، این شهر با پیشرفت چشمگیری داشته و به عنوان یکی از مهمترین مراکز اقتصادی و تجاری ویتنام شناخته می‌شود.

 

با سرمایه‌گذاری‌های اخیر، دانانگ پس از دو شهر هانوی و سایگون به عنوان سومین شهر بزرگ این کشور، پیشرفت‌های قابل توجهی را تجربه کرده است. یکی از عوامل اساسی موفقیت دانانگ، مدیریت مناسب حمل و نقل در شهر است. ساخت پل‌ها و اقدامات مدرن در زمینه حمل‌ونقل، به بهبود و راحتی زندگی شهروندان کمک کرده و شهر را به یک مرکز حیاتی تبدیل کرده است. این اقدامات، علاوه بر ایجاد فرآیندهای سریعتر حمل‌ونقل، به تسهیل ارتباطات میان مردم شهر کمک کرده و تراکم‌ ترافیک را کاهش داده است.

 

دانانگ، به عنوان دروازه ارتباط با اروپا شناخته می‌شود، زیرا در گذشته “پل ژاپون” به عنوان مسیر ارتباطی با اروپاییان شناخته می‌شد. این شهر در قرن شانزدهم مورد توجه پرتغالی‌ها و فرانسوی‌ها قرار گرفت و نقطه ورود به ویتنام بود. دانانگ با تلاش‌های برجسته در زمینه توسعه اقتصادی، حمل‌ونقل مدرن، و ارتباطات بین‌المللی، به عنوان یک شهر پویا و جذاب  هم اکنون به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مهم ویتنام شناخته می‌شود.

 

جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی دانانگ ویتنام

دانانگ، این شهر پرانرژی در ویتنام، با داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان، مقصدی بسیار محبوب برای گردشگران است. این شهر به دلیل وجود کوه‌های مرمرین و طبیعت خاص خود، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

 

کوه های مرمرین

کوه‌های مرمرین، یکی از جاذبه‌های برجسته دانانگ هستند. این کوه‌ها با تنوع زیبایی‌های طبیعی و صخره‌های خارق‌العاده، مناظری خیره‌کننده از شهر و دریا ارائه می‌دهند. در تور دانانگ هوشی مین هانوی، گردشگران می‌توانند به عنوان یکی از مقصدهای اصلی، ترکیبی از پیاده‌روی و گشت و گذادر این کوه‌های زیبا را تجربه کنند.

 

غواصی در جزیره چام

غواصی در جزیره چام نیز جزو جذابیت های تور دانانگ هوشی مین هانوی ویتنام محسوب می‌شود. این جزیره با آب‌های صاف و زندگی زیبا و رنگارنگ زیرآب، مکانی مناسب برای افراد علاقه‌مند به غواصی است. این جزیره حدودا 20 کیلومتر با شهر دانانگ فاصله دارد و در بین گردشگران هنوز آنطور که باید شناخته شده نیست. در نتیجه جزیره چام مکانی دنج و خلوت برای کسانی محسوب می شود که از شلوغی بیزارند و ه دنبال تفریح در مکانی آرام و شگفت انگیز هستند.

 

پل اژدها

پل اژدها، یکی دیگر از نمادهای دانانگ است که در تورهای گردشگری همچون تور دانانگ هوشی مین هانوی جایگاه ویژه‌ای دارد. این پل با طراحی منحصر به فرد و ساختاری شگفت‌انگیز، گردشگران را به خود جلب می‌کند. شبه‌جزیره سن ترا و ساحل MY KHE نیز از دیگر مقاصد زیبا و دیدنی در دانانگ هستند که در تورهای گردشگری این شهر قرار دارند.

 

آشنایی با شهر هوشی مین ویتنام

قبل از هر چیز باید بدانید با اینکه هوشی مین پایتخت ویتنام نیست اما با جمعیتی حدود 8 میلیون نفر بزرگترین شهر این کشور به حساب می آید. هوشی مین دارای جاذبه های گردشگری بسیار فراوانی است. بطوریکه هر ساله افراد زیادی برای دیدن این شهر جذب تور دانانگ هوشی مین هانوی ویتنام می شوند. هوشی مین شهری مملو از بناهای تاریخی بجامانده از دوران استثمار اسپانیاست و بسیاری مراکز خرید مدرن و مکان های تفریحی جذاب دارد که تجربه ای بیادماندنی از سفر تور دانانگ هوشی مین هانوی برای گردشگران به جا می گذارد.

 

1. کاخ استقلال یا کاخ اتحاد مجدد در هوشی مین

کاخ استقلال یا کاخ اتحاد مجدد در هوشی مین، از زمان حمله فرانسه به ویتنام شکل گرفت. ساخت این کاخ در سال 1968 آغاز شد و ابتدا به نام کاخ نورودوم شناخته می‌شد. تاریخچه‌ای پرپیچیده دارد؛ از حمله ژاپنی‌ها تا شکست فرانسوی‌ها در سال 1954. پس از آن با تصاحب ریاست جمهوری توسط نگو دین دیم، نام به کاخ استقلال تغییر یافت. این ساختمان بازسازی و سپس ساخته شده و امروزه، با دکور وسیع و قسمت‌های گوناگونش از جمله سالن ملاقات و اتاق جنگ، نمایشگاه زیبایی از دهه ۱۹۶۰ ارائه می‌دهد.

 

2. کلیسای نوتردام در هوشی مین

کلیسای نوتردام در هوشی مین، یک شاخص فرهنگی و مذهبی برای اقلیت مسیحی ویتنام است. این کلیسا، معماری زیبا و تاریخی دارد و از سبک نئو رمانسک بهره‌مند است. ساختار آن از سال 1863 تا 1880 میلادی در دوران حکومت فرانسه در ویتنام ایجاد شد. کلیسای نوتردام با آجرهای قرمز از شهر مارسیو و شیشه‌های رنگی از شهر شارتر در فرانسه ساخته شده است. برج‌های دوقلوی این کلیسا به ارتفاع 60 متر می‌رسند و ناقوس‌های آن به‌صورت منظم صدا می‌دهند. در داخل کلیسا، مجسمه‌ی «بانوی صلح‌جوی ما» از شهر رمبه به عنوان نمادی از صلح و آرامش قرار دارد.

 

3. بازار بن تان

بازار بن تان در هوشی‌مین، مرکز خرید برجسته‌ای است که به‌عنوان محلی معتبر برای تهیه انواع سوغات و محصولات محلی شناخته می‌شود. این بازار با موقعیت مکانی عالی و اعتبار مثبت در میان خریداران، فرصتی را برای خرید لباس، جواهرات، غذا و سایر محصولات ارائه می‌دهد. تأسیس ابتدایی آن به سال 1859 توسط فرانسوی ها برمی‌گردد و پس از حوادث تاریخی، در سال 1912 به ساختمان جدیدی منتقل شده است.

 

به هنگام سفر تور دانانگ هوشی مین هانوی باید بدانید که این شهر بزرگ ویتنام دارای جاذبه های گردشگری دیگری نیز هست که تعداد آنها کم نیست. از جمله جاهای دیدنی هوشی مین ویتنام که از اهمیت زیادی برخوردارند می توان به موزه یادگار جنگ، اداره پست مرکزی، میدان هوشی مین، خانه اپرا سایگون، پاگودای امپراطور جِید، موزه داروهای سنتی ویتنام، معبد با تین هو، پاگودای زاک لَم، پارک تفریحی سویی تین و بسیاری مکان های دیدنی دیگر نام برد.

 

آشنایی با شهر هانوی

شهر هانوی، دومین شهر بزرگ ویتنام، در شمال کشور و کنار رود سرخ واقع شده است. این شهر با تاریخ ۳۰۰۰ ساله، جمعیت بالای ۷ میلیون نفر (براساس سرشماری ۲۰۱۵) و نام‌های مختلف در طول تاریخ، از دوران سلطنت تانگ لانگ تا اشغال فرانسه، از تاریخ و فرهنگ غنی برخوردار است. آب و هوای هانوی نیمه گرمسیری بوده و با بارش بسیار زیاد باران همراه است.

 

این شهر با فصل‌های چهارگانه، بیشترین بارندگی را در ماه‌های مه تا سپتامبر دارد. هانوی با ۱۸ دریاچه زیبا، تابستان گرم و طبیعت دیدنی مناسب برای تفریحات و سفرهای تابستانی است. اگر از هواهای خنک تر لذت می‌برید، پیشنهاد می کنیم تور دانانگ هوشی مین هانوی را در فصل بهار و پاییز انتخاب کنید.

 

جاهای دیدنی هانوی

  • دریاچه وست: این دریاچه یکی از هجده دریاچه هانوی، در منطقه‌ای روستایی قرار دارد و با مساحت حدود ۵۰۰ هکتار، بزرگترین دریاچه این شهر به حساب می‌آید. باغ‌های مصفا اطراف این دریاچه، از جاذبه‌های گردشگری هانوی به‌شمار می‌روند، که مکانی ایده‌آل برای استراحت و پیاده‌روی محسوب می‌شود.
 
  • موزه انسان‌شناسی ویتنام: یکی از برترین موزه‌های هانوی است که به بررسی ۵۴ قومیت مختلف ویتنام می‌پردازد. موزه در فاصله ۸ کیلومتری از مرکز شهر واقع شده و تورهای موزه‌گردی برای بازدید عمومی در دسترس هستند.
 
  • موزه هوشی مین: این موزه به دلایل تاریخی اهمیت زیادی دارد؛ زیرا هانوی در دوران جنگ‌های فرانسه بوده و این موزه جزو مکان‌هایی است که تاریخ واقعی این دوران را نشان می‌دهد.
 
  • موزه تاریخ نظامی ویتنام: این موزه علاوه بر ارائه اطلاعات جامع درباره جنگ‌های ویتنام، یک گنجینه از آلات و ادوات جنگی از تاریخ باستان تا قرن معاصر است.
 
  • خلیج هالونگ یا هالونگ بِی: یکی از مقاصد گردشگری مهم هانوی است که با زیبایی طبیعتی جذاب و خلق‌آفرینانه‌اش شناخته می‌شود. تجربه قایق‌سواری در این خلیج با آب شفاف و جزیره‌های سرسبز آهکی بسیار لذت‌بخش است.
 
  • مقبره هوشی مین: یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های هانوی است که به عنوان یک یادبود عظیم و محل دفن رئیس‌جمهور فقید ویتنام، هوشی مین، شناخته می‌شود.
 
  • تئاتر عروسک‌های آبی تانگ: نمایشی باستانی با ۱۰۰۰ سال سابقه است که توسط عروسک‌گردان‌ها در شالیزارهای برنج اجرا می‌شود. این نمایش‌ها هر روز در منطقه برگزار می‌شوند.
 

قیمت بلیط هواپیما ایران ویتنام

اگر قصد خرید بلیط هواپیما ویتنام را دارید و یا می خواهید با کشور ویتنام، موقعیت جغرافیای آن، همچنین آب و هوا، جاذبه های گردشگری و دیگر موارد مربوط به این کشور بیشتر آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم مطلب تور ویتنام را مطالعه کنید. همچنین برای رزرو تور دانانگ هوشی مین هانوی یا خرید بلیط هواپیما ویتنام همچنین رزرو هتل و اقامتگاه در ویتنام می توانید به سایت سفرهای جدید مراجعه کرده و یا با شماره تماس درج شده در پایین صفحه اصلی سایت تماس بگیرید تا همکاران ما در هر زمینه اگر سوالی دارید شما را راهنمایی کرده و روند رزرو تور ویتنام، خرید بلیط یا رزرو هتل و اقامتگاه را برایتان راحت تر کنند.

 

تور دانانگ هوشی مین هانوی ویتنام یک سفر جذاب به سه شهر برجسته این کشور است. دانانگ، با مکانی در سواحل زیبای دریای چین، با سرمایه‌گذاری‌های اخیر و توسعه حمل و نقل و ساخت‌وساز پیشرفت چشمگیری داشته و به عنوان سومین شهر بزرگ ویتنام می درخشد. در مقابل هوشی مین نیز با موزه تاریخ نظامی و مقبره هوشی مین، آینه تاریخ این کشور است. جاذبه‌های ماندگاری که توانسته‌اند تاثیرگذاری عمیق در ذهن مردم بگذارند.

 

هانوی، با دریاچه وست و موزه انسان‌شناسی، دارای فرهنگ و تاریخ غنی است. از بازارهای بن تان گرفته تا تئاتر عروسک‌های آبی تانگ، هر گونه گردشگری از سراسر جهان از این سفر لذت می‌برد. این تور، تجربه خاصی از زیبایی‌ها و تاریخچه ویتنام ارائه می‌دهد. با طیف وسیعی از جاذبه‌ها، از مناطق ساحلی گرفته تا موارد تاریخی، تور دانانگ هوشی مین هانوی ویتنام فرصتی فراهم می‌کند تا از تنوع و فرهنگ گوناگون این سرزمین لذت ببرید و تجربه ای بیادماندنی از این سفر متفاوت کسب کنید.

اشتراک گذاری

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم