تور تایلند اردیبهشت

قطب گردشگری شرق اسیا ک سالانه میلیون ها نفر را ب خاطره طبیعت بکر،بناهای باستانی و اب و هوای استوایی و خاصش ب خود میبیند.بانکوک مرکز شلوغ و پر زرق و برق،پاتایا شهر سحلی با هزاران معبد با شکوه و پوکت بهشت زیبای این کشور،تور تایلند شمارا با دنیایی امیخته ای از فرهنگ مدرنیته روبرو میکند.بجایی میرسید ک هر ساله فستیوال های با شکوهی در ان برگزار میشود.غذاهای خاص این گشور زبانزد خاص و عام است و شهر های توریستی ان برای رفاه حال مسافرین ب بهترین شکل امائه شدند.

چرا ب تایلند سفر کنیم؟

سواحل تایلند مانند پاتایا میتوانید با تور پاتایا ،پوکت ک میتوانید با تور پوکت ب انها سفر کنیددر کنار سامویی،کرابی و…. شهر های ساحلی زیبای تایلند ب شمار میروند ک هرکدام سواحل منحصر ب فردی دارند،کافی است تا وارد یکی از شهر ها شوید تا ب راحتی بتوانید مکان مناسب برای ابتنی،لذت بردن از منظره ی اب های شفاف پیدا کنید.

اب و هوای تایلند

با توجه ب اب و هوای گرم و استوایی ک بر تایلند حاکم است تقریبا در طول سال اب و هوایی یکسان خواهید دید ک در بسیاری از مناطق تنها تفاوت فصول گرم و سرد سال 4 تا 6 درجه خواهد بود.در اخر مدت اقامت در تور های تایلند ب طور معمول ب مدت 7شب و 8روز برنامه ریزی میشوند،اما امکان مهیا کردن زمان های بیشتر هم وجود دارد ک در برخی موارد ممکن است موجب افزایش قیمت تور شوند و در این راستا تیم سفر های جدید بهترین هارا برای شما ارزومند است.

 

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم