ممکن است به این تور ها نیز علاقه‌مند باشید
سفر یه تایلند-تور ترکیبی بانکوک کرابی

تور ترکیبی بانکوک کرابی، تجربه ای دلچسب از فرهنگ غنی و تاریخ برای عاشقان سفر به تایلند را فراهم می‌کند. کرابی با سواحل آبی کریستالی و فضاهای طبیعی استوائی مشهور است. این جزیره آبی‌ترین آب‌ دریا و شن‌هایی به رنگ سفید دارد که منظره ای زیبا از ساحل دریا را به نمایش می گذارد. با رزرو تور ترکیبی بانکوک کرابی در این سفر ترکیبی، با فرهنگ محلی تایلند آشنا شده و از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی آن لذت می‌برید.

   
بهترین زمان سفر یه تایلند-تور ترکیبی بانکوک کرابی
بهترین زمان سفر یه تایلند-تور ترکیبی بانکوک کرابی
   

تور ترکیبی بانکوک کرابی همچنین فرصتی برای لذت‌بردن از غذاهای تایلندی مشهور بشمار می رود. از خوراک‌های سرد سواحل کرابی گرفته تا  خوشمزگی انواع غذاهای خیابانی در بانکوک، مسافران را در دنیایی از تنوع غذاهای خوشمزه و ناشناخته غرق می‌شوند. این تور ترکیبی به شما اجازه می‌دهد تا از هر دو دنیای شهری و ساحلی یعنی بانکوک و کرابی لذت ببرید. از سواحل بی نظیر و زیبای کرابی گرفته تا ساختمان‌های زیبا و معابد باستانی بانکوک، این تور ترکیبی یک ترکیب منحصربفرد از هنر، تاریخ و طبیعت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

   

قیمت تور ترکیبی بانکوک کرابی

برای اطلاع از قیمت و نحوه برگزاری تور ترکیبی بانکوک کرابی و یا خرید بلیط هواپیما به مقصد تایلند کافیست با ما تماس بگیرید و یا به صفحه رزرو تورهای داخلی و خارجی و خرید بلیط هواپیما سفرهای جدید مراجعه کنید. همچنین در صورت سفر شخصی به تایلند و نیاز به رزرو هتل در این مقصد گردشگری مشهور جهان میتوانید رزرو هتل را با یک تماس به ما بسپارید و یا به صفحه رزرو هتل در سایت سفرهای جدید مراجعه کنید.

 

در صفحه رزرو هتل لیستی از هتل های مختلف با خدمات متنوع و قیمتهای متفاوت را مشاهده می کنید و می توانید مناسب ترین آنها را طبق سلایق شخصی خود انتخاب کنید. سفرهای جدید با ایجاد شرایط رزرو هتل رزرو تور اقساطی تایلند و دیگر مقاصد گردشگری پرطرفدار ایران و جهان، همواره در تلاش است تا هر آنجا که در دل آرزوی سفرش را دارید به بهترین شکل محقق کند. همین الان با ما تماس بگیرید.

   

مدارک مورد نیاز سفر به تایلند و رزرو تور ترکیبی بانکوک کرابی

برای سفر به تایلند و رزرو تور ترکیبی بانکوک و کرابی، شما نیاز به برخی از مدارک و اطلاعات دارید. هرچند ممکن است مقررات و الزامات تغییر کنند، اما در حالت کلی قبل از رزرو تور یا خرید بلیط هواپیما به مقصد تایلند باید در مورد گرفتن ویزای توریستی تایلند نیز فکری کرده باشید. مدارک مورد نیاز برای گرفتن ویزای توریستی تایلند عبارتند از:

 
  1. پاسپورت معتبر  با حداقل ۷ ماه اعتبار از تاریخ سفر
  2. عکس پرسنلی دو قطعه (رنگی 4×6 جدید با پس‌زمینه سفید)
  3. کارت ملی
  4. شناسنامه
  5. اصل تمکن مالی بالای 5 میلیون
  6. بیمه مسافرتی(در صورت درخواست)
  7. کارت واکسن انگلیسی کرونا(2 دوز)
 

برای اطلاعات بیشتر کافیست با پشتیبانی سایت سفرهای جدید تماس بگیرید. همکاران ما در اولین فرصت پاسخگوی سوالات شما در این زمینه خواهند بود و شما را درباره نحوه اخذ ویزای توریستی تایلند بطور کامل راهنمایی خواهند کرد.

   

بهترین زمان سفر به تایلند و رزرو تور ترکیبی بانکوک کرابی

بهترین زمان برای سفر به تایلند و رزرو تور ترکیبی بانکوک و کرابی به عنوان دو مقصد محبوب در این کشور ممکن است با توجه به شرایط آب و هوایی و تقویم گردشگری متغیر باشد.    
بهترین زمان سفر به تایلند-رزرو تور ترکیبی بانکوک کرابی
بهترین فصل سفر به تایلند-تور ترکیبی بانکوک کرابی
    بطور کلی، دو فصل زیر به‌عنوان زمان‌های مطلوب برای سفر به تایلند شناخته می‌شوند:     1. فصل خشک (نوامبر – آوریل): این دوره به عنوان بهترین زمان برای سفر به تایلند شناخته می‌شود باران کمتری در این دوره وجود دارد دماها معمولاً ملایم و خنکتر هستند این فصل شامل نیمه اول دوره سرماست که از نوامبر تا فوریه است و نیمه دوم که از مارس تا آوریل است     2. فصل باران‌ها (مه – اکتبر): این دوره دارای بیشترین بارش‌ها در تایلند است این فصل ممکن است همراه با سیلاب و باران شدید باشد اگرچه قسمت‌هایی از تایلند ممکن است در این دوره بارانی باشند، اما برخی از مناطق همچنان از شرایط خوبی برای سفر برخوردار هستند.     در نهایت، برنامه سفر شما به تایلند وابسته به ترجیحات شخصی، فعالیت‌هایی که می‌خواهید انجام دهید، و تحمل شما نسبت به دما و بارش است. برای رزرو تور ترکیبی بانکوک کرابی، می‌توانید با آژانس‌ مسافرتی یا وب‌سایت‌ معتبر سفرهای جدید ارتباط برقرار کرده و تورها را بصورت آنلاین مشاهده کرده و رزرو کنید. قابل توجه است که این تور بصورت جداگانه یعنی تور بانکوک و همچنین تور کرابی نیز برگزار می شود.  
اشتراک گذاری

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم