مدت زمان
تاریخ
حمل نقل
رفت
برگشت
6شب و 7 روز
آبان ماه
ساعت رفت 04:00
پگاسوس
ساعت برگشت 22:30
پگاسوس
شروع قیمت از 13.790.000 تومان
نام هتل :لارا پالاس (LARA PALACE)
دو تخته
یک تخته
کودک با تخت
کودک بدون تخت
13.750.000 تومان
17.290.000 تومان
13.790.000 تومان
13.790.000 تومان
نام هتل : ملودی (MELODI KEMER)
دو تخته
یک تخته
کودک با تخت
کودک بدون تخت
15.790.000 تومان
19.590.000 تومان
13.790.000 تومان
13.790.000 تومان
نام هتل :گرند پارک لارا (GRAND PARK LARA)
دو تخته
یک تخته
کودک با تخت
کودک بدون تخت
26.790.000 تومان
35.790.000 تومان
16.790.000 تومان
13.790.000 تومان
نام هتل : بلکون (BELKON)
دو تخته
یک تخته
کودک با تخت
کودک بدون تخت
21.690.000 تومان
30.290.000 تومان
14.590.000 تومان
13.790.000 تومان
نام هتل :رویال تاور(ROYAL TOWERS LARA)
دو تخته
یک تخته
کودک با تخت
کودک بدون تخت
21.790.000 تومان
27.690.000 تومان
14.600.000 تومان
13.790.000 تومان
نام هتل : رامادا ریزورت(RAMADA RESORT LARA)
دو تخته
یک تخته
کودک با تخت
کودک بدون تخت
24.090.000 تومان
31.400.000 تومان
15.690.000 تومان
13.790.000 تومان

هتل لارا پالاس

هتل ملودی

هتل گرند پارک

هتل بلکون

هتل رویال تاور

هتل راماداریزورت

در حال ثبت موقعیت….

ممکن است به این تور ها نیز علاقه‌مند باشید
تور سامویی تایلند بهترین قیمت
سامویی کجاست و چرا تور سامویی؟ جزیره سامویی، یکی از زیباترین و محبوب‌ترین نقاط برای تور تایلند است. این جزیره در سواحل شرقی تایلند واقع شده و در خلیج تایلند قرار دارد. نام کامل این جزیره “کو سامویی” است، که “کو” به معنای جزیره در زبان تایلندی و نام “سامویی” نیز از واژه‌ای چینی به معنای “بهشت امن” گرفته شده است. با رشته‌ی کوهی که از شرق به غرب امتداد دارد و جنگل‌های فراگیرش، بیشتر این جزیره را فرا گرفته است. سامویی به عنوان یکی از جزایر بزرگ تایلند شناخته می‌شود، با مساحتی حدود ۲۲۸ کیلومتر مربع و جمعیتی بیش از پنجاه هزار نفر.
سفر به تایلند با تور سامویی
سفر به تایلند با تور سامویی
جزیره سامویی از نظر طبیعی دارای جاذبه‌های فراوانی است، از جمله سواحل ماسه‌ای سفید، صخره‌های مرجانی و درختان نارگیل. نخستین ساکنان سامویی ماهیگیرانی از شبه‌جزیره مالای و جنوب چین بودند که پانزده قرن قبل به این جزیره رسیدند. در گذشته، سامویی با توجه به دشواری‌های رفت و آمد، توجه چندانی را به خود جلب نمی‌کرد و بازدید از آن بسیار دشوار بود.
اما در دهه‌های اخیر، تحولات زیادی در سامویی رخ داده و صنعت گردشگری به شدت به این جزیره تمرکز کرده است. در سال ۱۹۷۱ میلادی، گردشگران برای اولین بار وارد سامویی شدند و از آن پس، این جزیره به یکی از مقاصد محبوب جهانی گردشگران تبدیل شده است.
در حال حاضر، تورهای سامویی علاوه بر جذابیت‌های طبیعی، امکانات تفریحی و توریستی متنوعی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. با رزرو تور سامویی، شما می‌توانید به سواحل زیبا و آبهای آبی‌کریستالی این جزیره سفر کرده و از فعالیت‌های غواصی، شنا، ورزش‌های آبی و گشت و گذار در جنگل‌های استوایی بی‌نظیرش لذت ببرید. همچنین، تورهای سامویی شامل بازدید از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگهای محلی نیز هستند، مانند معابد بودایی، بازارهای محلی و روستاهای سنتی.
تورهای سامویی فرصتی عالی برای استراحت و آرامش در طبیعت ارائه می‌دهند. می‌توانید در روزهای آفتابی در ساحل آرام بمانید، از غروب آفتاب فوق‌العاده این جزیره لذت ببرید و با نشستن در کنار درختان نارگیل، انرژی مثبت و آرامش را در خود تجربه کنید.
تورهای سامویی به عنوان یک مقصد محبوب جهانی، امکانات رفاهی و خدمات برتری را برای گردشگران فراهم می‌کنند. اقامتگاه‌ها و هتل‌های لوکس، رستوران‌های با منوی متنوع، فروشگاه‌های تولیدات محلی و مراکز آبگرم همه در انتظار شما هستند. تجربه‌ی خواب در خانه‌های سنتی ساحلی با تمام امکانات رفاهی نیز یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد است که در تورهای سامویی می‌توانید تجربه کنید.
با رزرو تور سامویی، به مکانی خاص دور از دغدغه‌های روزمره فرار کرده و در آغوش طبیعت زیبا و آرامش بی‌نظیرش قرار بگیرید. با استفاده از تورهای سامویی، می‌توانید بهترین لحظات خود را در این جزیره پر از زیبایی و آرامش سپری کنید و به یادگاری بی‌قیمت از سفری خاطره‌انگیز بازگردید.
اگر قصد سفر به تایلند از طریق تور سامویی را دارید شما را به مطالعه این مطلب دعوت می کنیم، درنتیجه باما تا انتها همراه شوید تا بیشتر با این جزیره زیبا آشنا شویم. جزیره سامویی یک جزیره تفریحی محبوب در خلیج تایلند با سواحل خیره کننده و فعالیت های سرگرم کننده فراوان است.
این مقصد ساحلی بین‌المللی طیف وسیعی از بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کند. برخی از مسافران که در جستجوی هتل ارزان قیمت هستند معمولا در یکی از خانه‌های ییلاقی ساده کنار ساحل اقامت می‌کنند. اما ثروتمندترین گردشگران نیز وجود دارند که از روی تجمل گرایی و توانایی مالی یکی از استراحتگاه‌ها و ویلاهای 5 ستاره در کوه سامویی را برای اقامت انتخاب کرده و لذت می‌برند.
سه شهر ساحلی اصلی در جزیره سامویی وجود دارد که هر کدام تجربه های متفاوتی را ارائه می دهند. از ازدحام و شلوغی ساحل چاونگ گرفته تا فضای پر جنب و جوش و در عین حال آرام ساحل لامای و احساس بی نظیر در دهکده ماهیگیران بوفوت، کوه سامویی در بین جزایر تایلند از لحاظ حفظ جذابیت وسیع برای بسیاری از گردشگران بی نظیر است.

جاهای دیدنی سامویی

جاذبه ها و جاهای دیدنی سامویی فراتر از سواحل زیبای این جزیره است که به آن ها شهرت دارد. اگرچه در نوع خود قطعا سواحل جذابی هستند. اگر می خواهید تجربه سفرتان از تور سامویی چیزی بیش از استراحت در شن و ماسه باشد، ما به شما مژده می دهیم که چیزهای شگفت انگیز زیادی برای دیدن وجود دارد که از فرهنگ و جذابیت های منحصر به فرد جزیره نهایت استفاده را می برد.
بسیاری از بهترین کارهایی که در تور سامویی می‌توان انجام داد، بیشتر به سمت جاذبه‌های طبیعی کشیده می‌شوند که به بهترین وجه با محیط کلی جزیره سازگار است. چرا به خود زحمت می دهید از یک پارک موضوعی با فناوری پیشرفته بازدید کنید در حالی که کل جزیره زمین بازی شماست؟ در عوض، می‌توانید از برخی مکان‌های واقعاً قابل توجه تاریخی، فرهنگی و مذهبی و همچنین مناظر زیبایی طبیعی خیره‌کننده لذت ببرید.
بهترین فعالیت هایی که در تور ساموئی انجام می شود از نقاط برجسته طبیعی باشکوه گرفته تا جاذبه های دست ساز انسان را شامل می شود. فراتر از سواحل باشکوهی که می توانید یک روز را در زیر نور خورشید استوایی سپری کنید، آبشارهای جذاب زیادی برای گشت و گذار وجود دارد.
شما می توانید هر چیزی را از راهبان مومیایی شده تا صخره های معروف “مادربزرگ و پدربزرگ” که در محلی به نام های هین تا و هین یای شناخته می شوند، کشف کنید. برای کسانی که به تصاویر مذهبی و معماری علاقه مند هستند، بودای بزرگ – به ویژه در غروب آفتاب – تحت تاثیر قرار خواهد داد. دوستداران طبیعت می توانند در یک سفر یک روزه از پارک ملی دریایی Ang Thong دیدن کنند. این یک مکان عالی برای دور شدن از همه چیز در جزایر گرمسیری باشکوهی است که میزبان آن است.

جاذبه‌های دیدنی و ضروری در کوه سامویی

پارک ملی دریایی Ang Thong

پارک ملی دریایی آنگ تانگ یک مجمع الجزایر بکر متشکل از 42 جزیره در خلیج تایلند است. این جزایر دارای کوه‌های آهکی مرتفع، جنگل‌های عمیق، سواحل با شن‌های سفید، حراهای حاصلخیز، آبشارها و دریاچه‌های مخفی است.

بودای بزرگ

بودای بزرگ در ساحل شمالی کوه سامویی یکی از زیارتگاه های معروف تایلند و احتمالاً شناخته شده ترین مکان دیدنی برای تور سامویی است. مجسمه بودای طلایی 12 متری را می توان از چندین کیلومتر دورتر هم دید. شخصیت بودا در وضعیت مارا نشسته است و ژست او نمادی از استواری، خلوص و روشنگری است.

دهکده ماهیگیران بوفوت(Bophut)

دهکده ماهیگیران بوفوت در سامویی بخشی تاریخی از بوفوت است. بوفوت ساختمان‌هایی به سبک روستایی دارد که فروشگاهها، رستوران‌های مد روز و مجموعه کوچکی از هتل‌ها را در کنار جاده باریک ساحلی، در خود جای داده‌اند. هر جمعه، کل منطقه به محل بازار خیابان واکینگ استریت ماهیگیران تبدیل می‌شود که تعداد زیادی از خریداران را از سراسر جزیره به خاطر تنوع چشمگیر اجناس و فضای پر جنب و جوش به خود جذب می‌کند.
این بخش قدیمی ساحل بوفوت نام خود را از این واقعیت گرفته است که زمانی محل زندگی یک جامعه ماهیگیری پر رونق بوده است. ماهیگیران رفته اند و اسکله اصلی فرو ریخته است. اما مغازه‌های چوبی قدیمی باقی مانده‌اند، با کوچه‌های باریکی که بسیاری از آن‌ها امتداد دارد و ظاهر قدیمی و جذابی به روستا داده است.
اشتراک گذاری

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم