مدت زمان
تاریخ
حمل نقل
رفت
برگشت
7شب
آبان ماه
ساعت رفت 04:00
پگاسوس
ساعت برگشت 22:30
پگاسوس
شروع قیمت از 13.290.000 تومان
نام هتل :لارا پالاس (LARA PALACE)
دو تخته
یک تخته
کودک با تخت
کودک بدون تخت
13.290.000 تومان
17.190.000 تومان
13.290.000 تومان
12.290.000 تومان
نام هتل : ملودی (MELODI KEMER)
دو تخته
یک تخته
کودک با تخت
کودک بدون تخت
16.290.000 تومان
20.700.000 تومان
13.790.000 تومان
13.790.000 تومان
نام هتل :سوییت چهار نفره گرند پارک لارا (GRAND PARK LARA FAMILY 4PAX)
دو تخته
یک تخته
کودک با تخت
کودک بدون تخت
27.090.000 تومان
ندارد
ندارد
ندارد
نام هتل : بلکون (BELKON)
دو تخته
یک تخته
کودک با تخت
کودک بدون تخت
22.090.000 تومان
31.990.000 تومان
13.990.000 تومان
13.790.000 تومان
نام هتل :رویال تاور(ROYAL TOWERS LARA)
دو تخته
یک تخته
کودک با تخت
کودک بدون تخت
23.290.000 تومان
30.190.000 تومان
14.290.000 تومان
13.290.000 تومان
نام هتل : ویند هام گاردن لارا(WYNDHAM GARDEN LARA)
دو تخته
یک تخته
کودک با تخت
کودک بدون تخت
25.990.000 تومان
34.490.000 تومان
14.990.000 تومان
13.290.000 تومان

هتل لارا پالاس

هتل ملودی

هتل گرند پارک

هتل بلکون

هتل رویال تاور

هتل ویندهام گاردن

در حال ثبت موقعیت….

ممکن است به این تور ها نیز علاقه‌مند باشید
بهترین زمان تور آنالیا

اگر قصد سفر به آلانیا و یا رزرو تور آلانیا را دارید لازم است کمی بیشتر با این شهر زیبا آشنا شوید. آلانیا، شهری در ترکیه با تاریخ غنی و ساحل زیبا، در 135 کیلومتری آنتالیا واقع شده است. این شهر در کنار دریای مدیترانه و با چشم‌اندازی زیبا از جنگل‌ احاطه شده است. ساحل آلانیا با رنگ آب فیروزه‌ای و حاشیه‌هایی از درختان و گیاهان، جذابیت منحصربفرد خود را دارد.

تور آلانیا ترکیه-سفرهای جدید
تور آلانیا ترکیه-سفرهای جدید

آلانیا کجاست؟

با سفر تور آلانیا، در سرتاسر این شهر تاریخی می توان آثار باستانی شگفت انگیزی را یافت. از دیگر جاذبه‌های این شهر، موقعیت جغرافیایی آن است که اجازه داده در طول تاریخ به عنوان دژی محکم در مقابل امپراطوری‌هایی چون بطلمیوسی، سلوکی، روم، بیزانس و امپراطوری عثمانی بایستد.

موقعیت جغرافیایی آلانیا ترکیه
آلانیا کجاست

آلانیا در امتداد آبهای کریستالی سواحل جنوبی ترکیه گسترده شده است. این زیبایی موجب شده بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا با خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور آلانیا خود را به این شهر زیبا رسانده و اتز مناظر بکر و طبیعت زیبای آن لذت ببرند.

در سفر تور آلانیا شما می توانید از قلعه زیبای آلانیا، بنای قرن سیزدهمی به سبک معماری سلجوقی که در بالای کوهی صخره‌ای مشرف به دریای مدیترانه قرار دارد دیدن کنید. این شهر با آب و هوای مدیترانه ای گرم که دارای 300 روز آفتابی در طول سال است، یک نقطه داغ برای عاشقان ساحل است.

تور آلانیا در بین گردشگرانی که قصد سفر به ترکیه را دارند بسیار پرطرفدار است و هر ساله تعداد زیادی گردشگر از طریق تور آلانیا به کشور ترکیه سفر می کنند. چراکه آلانیا جایی عالی برای تعطیلات بشمار می رود. وجه تمایز این شهر با دیگر مناطق برنامه های فرهنگی غنی، بناهای تاریخی و موزه های موجود همچنین نرخ پایین جرم و جنایت در تمام طول سال است.

موقعیت و آب و هوای آلانیا

 آلانیا یک شهر تفریحی کوچک و گرمترین شهر کشور ترکیه است. در سفر تور آلانیا شما در شن‌های طلایی ساحل داملاتاس، می‌توانید از غواصی و شنا لذت ببرید. آلانیا با مرزهای شمالی به رشته‌کوه‌های توروس و مرز جنوبی به دریای مدیترانه محدود می‌شود. این مکان فراوانی امپراطوری‌های گذشته را نشان می‌دهد و با طبیعت زیبا و تاریخ غنی که دارد، جاذبه خاصی برای گردشگران تور آلانیا بوجود می آورد.

آب-و-هوای-آلانیا-ترکیه

آب و هوای این منطقه برای برگزاری تور آلانیا عالی است، وجه تمایز آلانیا با دیگر مناطق تابستان های طولانی گرم و بدون باران است. دسترسی عالی به دریا، آلانیا را به یک استراحتگاه بین المللی محبوب تبدیل کرده است. مجموعه ای از هتل های مدرن و سواحل شنی خوب که ده ها کیلومتر قبل از محدوده شهر شروع می شود و در کل شهر امتداد می یابد.

بهترین زمان سفر به آلانیا

آلانیا، شهری کوچک و زیبا در ترکیه با تاریخ باستانی غنی و جاذبه‌های طبیعی خیره‌کننده است. این با جذابیت های منحصربفرد طبیعی و تاریخی که دارد سالانه گردشگران زیادی را از سرتاسر دنیا بواسطه تور آلانیا یا بدون تور جذب خود می کند.

همانطور که می دانید انتخاب زمان مناسب سفر، از جمله تصمیمات حیاتی برای هر گردشگر بشمار می رود، اما شهرهای ترکیه با آب و هوای معتدل مدیترانه‌ای این امر را ساده کرده‌اند. اینگونه که به دلیل داشتن آب و هوای معتدل، در هر چهار فصل سال امکان سفر وجود دارد. اما در تابستان تور آلانیا به دلیل آب و هوای گرم و تفریحات آبی محبوبیت بیشتری دارد.

بهترین زمان سفر به آلانیا
بهترین زمان سفر به آلانیا

البته سفرهای جدید به شما توصیه می کند برای جلوگیری از شلوغی و هزینه‌های زیاد، تور پاییز و زمستان آلانیا را انتخاب کنید. هنگام رزرو تور آلانیا توجه داشته باشید، از آوریل به بعد، هوا گرم شده و دمای آب دریا برای شنا مناسب می‌شود. همچنین، احتمال باران کاهش می یابد.

در سپتامبر و اکتبر نیز، هوا گرم و مرطوب است و برای فعالیت‌های گردشگری در فضای باز بسیار مناسب است. تور آلانیا در این دوره‌ها امکان ارتباط با طبیعت و لذت از فعالیت‌های گردشگری را با قیمت مناسب‌تر فراهم می‌کند. در مقابل قیمت تور آلانیا طبیعتا به دلیل تقاضای بالای گردشگران در این ایام نسبتا بیشتر خواهد بود.

آیا آلانیا فرودگاه دارد؟

آلانیا در 120 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار دارد. سیستم اتوبوسرانی خوب به شما امکان می دهد به راحتی از آنتالیا به آلانیا بروید. با این حال، یک فرودگاه کوچکتر نیز در سی کیلومتری شهر آلانیا، در Gazipasa وجود دارد. فرودگاه قاضی پاشا – آلانیا که در سال 2010 در 15 کیلومتری آلانیا افتتاح شد، پروازهای داخلی ترکیه را دریافت می کند.

حمل و نقل عمومی آلانیا

هر دو فرودگاه با پروازهای بین المللی خدمات رسانی می کنند و به صورت محلی با وسایل حمل و نقل عمومی به مقصدهای تفریحی ساحلی، از جمله آلانیا، خدمات رسانی می کنند. با توجه به مکان های تاریخی در حومه آلانیا و خود شهر، می توانید با تاریخ این منطقه از قرن دوم قبل از میلاد آشنا شوید. غارها، قلعه ها، بناهای تاریخی فرهنگ مسیحی و اسلامی، موزه ها همه اینها در تمام طول سال در دسترس هستند.

آلانیا مکان مناسبی برای تعطیلات است. در طول روز سواحل مجهزی با ماسه های طلایی یا سنگریزه در انتظار شما هستند. در شب، برای کسانی که به زندگی شبانه علاقه دارند، ده ها کافه و رستوران درهای خود را به روی گردشگران باز می کنند. بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها، از ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین، سلیقه‌ی طرفداران غذاهای ترکی و سنتی اروپایی را برآورده می‌کنند.

آلانیا ترکیه تور هوایی
آلانیا ترکیه تور هوایی

زندگی فرهنگی آلانیا همه ساله میزبان بسیاری از جشنواره های فرهنگی و موسیقی است. جشنواره جاز، روزهای فیلم مستند، نمایشگاه مجسمه‌های سنگی، جشنواره هنر و گردشگری، روزهای فرهنگ بین‌المللی و نمایشگاه سنت‌های ترکیه تنها فهرست کوچکی از اتفاقاتی است که هر ساله در این شهر برگزار می‌شود.

آلانیا حدود 150 هزار ساکن دائمی دارد. این شهر در درجه اول یک استراحتگاه توریستی است، بنابراین تمام شرکت های مرتبط با تولید، پردازش یا ساخت و ساز به خارج از محدوده شهر منتقل شدند. همین اقدام آلانیا را به بهشتی بی نظیر از نظر محیطی پاک تبدیل می کند.

خیابان های آرام، گفتگوهای شبانه در کافه ها، ترافیک آرام وسایل نقلیه موتوری، همه اینها توسط هزاران خارجی که صاحب آپارتمان در آلانیا شده اند ستایش شده است. تفرجگاه ساحلی محبوب آلانیا، در مقابل کوه‌های توروس قرار دارد. با سواحل زیبا، زندگی شبانه پر جنب و جوش، و فرهنگ غنی، چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن در این مقصد زیبا وجود دارد.

بهترین سواحل آلانیا، ترکیه

آلانیا در کنار دریای زیبای اژه دارای سواحل خیره کننده بسیاری از جمله برخی از بهترین سواحل ترکیه است.

ساحل کلئوپاترا

ساحلی طولانی به نام خود ملکه نیل، ساحل کلئوپاترا، دارای شن های طلایی و اقیانوسی باورنکردنی است. اغلب شلوغ است، به دلیل محبوبیت آن، می توانید برای اجاره صندلی های آفتابگیر و لذت بردن از غذا در یکی از رستوران ها و کافه های متعدد کنار ساحل هزینه کنید.

تور آلانیا ساحل کلئوپاترا ترکیه
تور آلانیا ساحل کلئوپاترا ترکیه

ساحل داملاتاس

این ساحل در نزدیکی غار محبوب داملاتاس واقع شده است. با چشم اندازی از کوه های سبز، آب های نیلگون و حتی قلعه آلانیا، جای تعجب نیست که این یکی از شلوغ ترین سواحل در ساحل است. برای کسانی که از روزهای پر آدرنالین بیشتری لذت می برند، فعالیت های زیادی در ساحل وجود دارد، مانند تورهای قایق و ورزش های آبی.

ساحل اوبا (نارنجی)

این ساحل به طول یک کیلومتر، صندلی‌های آفتاب‌گیری و چترهای آفتابی فراوانی را ارائه می‌کند که به شما حسی از حریم خصوصی از جمعیت ساحلی می‌دهد. اگر در طول روز احساس گرسنگی کردید، می‌توانید در یکی از رستوران‌ها و کافه‌های اطراف از غذاهای خوشمزه لذت ببرید.

ساحل اینککوم

اینککوم، ساحلی کم‌عمق، ورزش‌های آبی زیادی را برای یک روز پر جنب و جوش ارائه می‌دهد. البته، اگر سبک شما بیشتر به  آرامش و ریلکسیشن نزدیک است، می توانید راحت بنشینید و روی شن های طلایی دوست داشتنی استراحت کنید.

ساحل Keykubat

نزدیک به مرکز آلانیا، ساحل کیکوبات مکانی عالی برای خنک شدن پس از یک روز گشت و گذار در شهر است. ساحل کیکوبات با امکانات فراوان در نزدیکی آن، برای کسانی که از اقامت در کنار ساحل تا غروب لذت می برند، ایده آل است.

گشتی در قلعه آلانیا بزنید

این قلعه قرن چهاردهمی بر فراز تپه ای 250 متری قرار دارد و مناظر زیبایی از کل شهر را به رخ می کشد. ویرانه‌ها که با پای پیاده یا تله‌کابین قابل دسترسی هستند، یکی از مهم‌ترین بناهای جذاب تاریخی شهر هستند.

قلعه-آنالیا-ترکیه
قلعه-آنالیا-ترکیه

از بندر دیدن کنید

بندر آلانیا محل بسیاری از مکان‌های مهم از جمله کشتی‌سازی قدیمی و گنجینه‌های باستان‌شناسی باورنکردنی آن است. برج سرخ با موزه قوم شناسی آن؛ منطقه تاریخی شهر قدیمی و فانوس دریایی دنیز فنری. وقت گذاشتن برای لذت بردن از این مکان ها و مناظر زیبا از دریا یکی از بهترین کارهایی است که می توانید در آلانیا انجام دهید. در شب، بندر همچنین به مرکز مهمانی شهر تبدیل می شود.

غار باستانی داملاتاس

در نزدیکی سواحل زیبای کلئوپاترا و داملاتاس غار شگفت انگیز دالاماتاس قرار دارد. با وجود استالاکتیت های باورنکردنی و زمین شناسی جالب، این مکان عالی برای کاوش است.

کاوش در رودخانه دیم کای (Dimçayı)

دیمکای که در فاصله کمی از مرکز شهر آلانیا قرار دارد، رودخانه‌ای کوهستانی است که به خاطر رستوران‌های کنار آب و فرصت لذت بردن از آب سرد در میان آب‌های کوهستانی، محبوب است.

در بازارهای آلانیا خرید کنید

هر منطقه در شهر، بازار مخصوص به خود را دارد که مملو از فروشندگانی است که غذاهای تازه محلی، شیرینی، لباس و سوغاتی می فروشند. معروف ترین بازار آلانیا کوما پازاری است که هر جمعه از صبح زود تا 7 بعد از ظهر برگزار می شود.

در آلانیا کجا غذا بخوریم؟

غذاهای ترکی یکی از بهترین ها در کل جهان به حساب می آیند و دلیل خوبی هم دارند. ادویه های باکیفیت، گوشت های آبدار، و سالادهای خیره کننده یک موادغذایی عالی برای آشپزی هستند. غذاهای ترکی زیادی وجود دارد که می‌توانید با پای پیاده آن‌ها را امتحان کنید، از جمله lahmacun، pide، borek، gozleme و سیمیت.

از آنجایی که آلانیا یک مرکز توریستی است، مجموعه‌ای عالی از رستوران‌ها وجود دارد که غذاهای سنتی، فست فود، و غذاخوری‌های خوب بین‌المللی را ارائه می‌دهند.

برای رزرو تور آلانیا و ثبت خاطرات جدید از این سفر رویایی همین امروز با ما در سفرهای جدید تماس بگیرید.

 

اشتراک گذاری

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم