بلیط تهران به کیش

جزیره کیش کجاست و قیمت بلیط هواپیما تهران کیش چقدر است؟ جزیره زیبای کیش همواره یکی از پرطرفدارترین و بهترین مقاصد تفریحی و گردشگری در ایران می باشد. کیش مهم ترین و قدیمی ترین جزیره خلیج فارس و هم چنین یکی از اصلی ترین مراکز گردشگری جنوب به شمار می رود که سالانه بیش از 2 میلیون مسافر و گردشگر را پذیرا است.

 

خرید بلیط هواپیما تهران کیش
خرید بلیط هواپیما تهران کیش

 

سفر به مروارید خلیج فارس

جزیره کیش همچون مرواریدی در خلیج فارس می درخشد بطوریکه سالانه با موقعیت جذاب گردشگری خود چندین میلیون نفر را به خود جذب می کند. برای سفر به این جزیره زیبا و توریستی کشور، بهتر است با آب و هوا و اقلیم آن از قبل آشنا باشید تا بتوانید بهترین زمان سفر را برحسب هزینه و یا اقلیم آب و هوایی تشخیص دهید. تعداد زیادی از مسافران از مبدا تهران به این جزیره زیبا و دیدنی سفر می کنند. قبل از خرید بلیط هواپیما تهران کیش پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

 

جزیره کیش کجاست؟

این جزیره در استان هرمزگان، شهرستان بندرلنگه قرار دارد. آب و هوای کیش گرم و مرطوب می باشد و به دلیل تابش عمودی خورشید و میزان بالای تبخیر در خلیج فارس ، رطوبت بسیار بالایی دارد که به همین دلیل سفر در فصل تابستان به جزیره کیش گزینه مناسبی نیست و پیشنهاد نمی شود . از اواسط پاییز تا اوایل بهار به دلیل وزش باد ، آب و هوای خنک تری دارد و شاهد آب و هوای معتدل در این منطقه هستید.

 

کیش به دلیل جزیره بودن تفریحات آبی جذاب و زیادی دارد که شامل غواصی ، پارک آبی ، پاراسل ، فلای برد ، موج سواری و شاتل می باشد ، به غیراز تفریحات آبی تفریحات دیگری همچون بانجی جامپینگ ، گشت جزیره ، پارک دلفین و … نیز وجود دارد . توصیه می شود در صورت خرید بلیط هواپیما تهران کیش و سفر به این جزیره در طول سفر خود از جاهای دیدنی آن همچون کشتی یونانی ، ساحل مرجانی ، شهر زیر زمینی کاریز و شهر باستانی حریره حتما بازدید کنید .

 

بلیط پرواز تهران کیش ارزان
بلیط پرواز تهران کیش ارزان

بلیط پرواز تهران به کیش

سفر هوایی همواره به دلایلی همچون امن بودن ، سریع بودن در رسیدن به مقصد و صرفه جویی در زمان یکی از بهترین نوع سفرهای انتخابی گردشگران می باشد. از این سو مسافران زیادی وجود دارند که همواره در طی سال به دنبال تهیه بلیط هواپیما تهران کیش هستند .

جزیره کیش دارای 1 فرودگاه با نام فرودگاه بین المللی کیش است که سالانه بیش از 2 میلیون مسافر و گردشگر ایرانی و خارجی را پذیراست و پرواز های متعدد داخلی و خارجی را میزبانی می کند . این فرودگاه ، فرودگاه اصلی هواپیمایی کیش ایر می باشد .  

به دلیل فروش زیاد بلیط هواپیما تهران کیش وبالا بودن متقاضی در مسیر پروازی تهران به کیش ، این مسیر جز پرترددترین مسیرهای پروازی می باشد و همه روزه پروازهای زیادی در ساعات مختلف شبانه روز در این مسیر برقرار است.

پرواز تهران کیش از فرودگاه بین المللی تهران با طی فاصله هوایی 1034 کیلومتر و فاصله زمانی 1 ساعت و 45 دقیقه به فرودگاه بین المللی کیش صورت می گیرد .

بلیط پرواز تهران کیش ارزان

قیمت بلیط هواپیما تهران کیش تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون تاریخ سفر ، کلاس پروازی ، نوع پرواز ( سیستمی و یا چارتری ) ، ساعت پرواز ، و ایرلاین برگزار کننده می باشد .

اگر به دنبال بلیط پرواز تهران کیش ارزان هستید در زمان های کم سفر مانند تابستان و یا ایام امتحانات سفر کنید و یا بلیط هواپیما تهران کیش لحظه آخری تهیه کنید. اگر در فصل های پرگردشگر مانند عید نوروز قصد سفر به کیش را دارید حتما 10 – 15 روز قبل اقدام به رزرو بلیط خود کنید .   

سایت سفرهای جدید این امکان را برای شما فراهم کرده تا با جستجو دراین سایت، بلیط های هواپیما تهران به کیش را با قیمت های مختلف مشاهده و بررسی کرده و در صورت تمایل بلیط کیش خود را رزرو و خریداری کنید.

در زمان خرید بلیط هواپیما تهران کیش از سفرهای جدید می توانید قسمت بلیط هواپیما را انتخاب کنید، مبدا و مقصد و تاریخ سفر خود را تعیین کرده و با کلیک جستجو پس از چند ثانیه پرواز های مختلف با قیمت و چزئیات پرواز به شما نمایش داده خواهد شد.

قیمت بلیط هواپیما تهران کیش با هتل

برای مشاهده قیمت بلیط هواپیما تهران کیش با هتل همچنین تهیه بلیط برگشت خود می توانید روی سفرهای جدید حساب کنید کافی است گزینه رفت و برگشت را در بالای کادر فعال کنید تا پرواز ها به صورت رفت و برگشت برای شما قابل مشاهده باشد.

قیمت بلیط هواپیما تهران کیش با هتل
قیمت بلیط هواپیما تهران کیش با هتل

در آخر با انتخاب گزینه ثبت نهایی وارد درگاه پرداخت می شوید و با وارد کردن اطلاعات حساب بانکی خود هزینه بلیط از حساب شما کسر خواهد شد و بلیط به صورت پیامک و PDFبرای شما ارسال می شود .در قسمت فیلترها می توانید ساعت پرواز ، بازه قیمتی ، نوع پرواز ، کلاس و پروازی و ایرلاین مدنظر خود را اعمال کنید .

رزرو آنلاین هتل در کیش

برای رزرو آنلاین هتل در کیش نیز می توانید به سایت سفرهای جدید مراجعه کرده و در قسمت منو بالای سایت با کلیک روی گزینه رزرو هتل کلیک کنید. سپس در باکس مورد نظر مقصد،تاریخ ورود و خروج همچنین تعداد مسافران را ثبت کنید و گزینه جستجو را بزنید. پس از انجام این مراحل شما لیستی از هتل های کیش  همراه با قیمت هتل در کیش، امکانات، درجه هتل و … را مشاهده خواهید کرد.

پیشنهاد ما این است که اگر تاریخ و برنامه مشخصی برای سفر خود دارید برای رهایی از دغدغه و نگرانی تهیه بلیط برگشت و مشکلاتی اعم از پر بودن ظرفیت پروازی و نبودن پرواز دلخواه ، بلیط هواپیما تهران کیش خود را به صورت رفت و برگشت تهیه کنید .

بلیط هواپیما چارتر تهران کیش

در هر ساعتی از شبانه روز به راحتی می توانید برای مسیر پروازی خود درسفرهای جدید جستجو کنید و از برنامه پروازی ایرلاین های مختلف مطلع شوید، هم چنین امکان بررسی و مقایسه پروازهای مختلف از لحاظ نوع ایرلاین، نوع پرواز و کلاس پروازی برای شما وجود دارد و به راحتی می توانید پرواز موردنظر خود را یافته و بطور مثال بلیط هواپیما تهران کیش خود را رزرو کنید .

تفریحات آبی جزیره کیش

در صورتی که در مراحل تهیه بلیط خود به مشکلی برخوردید و نیاز به راهنمایی داشتید ، کارشناسان پشتیبان سفرهای جدید در تمامی ساعات شبانه روز و تمامی روزهای هفته پاسخگوی شما خواهند بود .

امکان استرداد بلیط هواپیما تهران کیش به صورت آنلاین وجود دارد کافیست وارد قسمت کاربری خود شوید ، از قسمت پیگیری / کنسلی و استرداد مشخصات بلیط خود را وارد کنید و در خواست کنسل را انتخاب کنید ، در نهایت مبلغ بلیط هواپیما تهران کیش با کسر درصد کنسلی به حساب شما برخواهد گشت . 

 شرکت های هواپیمایی که پرواز تهران به کیش را در برنامه خود دارند به صورت زیر می باشد :

ایرلاین کیش ایر – ایرلاین ماهان – ایرلاین زاگرس – ایرلاین معراج – ایرلاین کاسپین – ایرلاین قشم ایر – ایرلاین سپهران – ایرلاین ساها – ایرلاین ایرتور – ایرلاین ایران تور – ایرلاین آسمان و ایرلاین آتا

پروازهای بسیاری از مبداهای مختلف در کشور به این جزیره انجام می شود ؛ پرواز به مقصد کیش از شهرهای زیر انجام می شود :

  1. تهران به کیش
  2. مشهد به کیش
  3. کرمان به کیش
  4. ساری به کیش
  5. رشت به کیش
  6. تبریز به کیش
  7. شیراز به کیش
  8. رزرو هتل کیش

همانطور که پیش تر گفته شد ، پرطرفدار بودن و تقاضای زیاد بلیط هواپیما تهران کیش برای سفر گردشگران به این جزیره را به یکی از قطب های گردشگری ایران تبدیل کرده است، همین باعث افزایش مراکز اقامتی در این جزیره شده است . هتل های زیادی در جزیره کیش فعالیت می کنند که با توجه به بودجه و علاقه خود می توانید یکی از آن ها را رزرو کنید . مشهورترین هتل کیش ، هتل ترنج کیش می باشد که با توجه به طراحی زیبا و منحصر به فرد خود طرفداران زیادی دارد .

در سفرهای جدید شما می توانید با استفاده از قسمت پرواز + هتل ، با مشخص کردن مبدا و مقصد و تاریخ رفت و برگشت خود ،  هتل های قابل رزرو در آن بازه زمانی را مشاهده و رزرو کنید.

گزینه های بیشتر

تمام چیز های که برای سفر به کیش نیاز دارید

خدمات اختصاصی:

رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل و تهیه بلیط های مراکز تفریحی جزیره کیش 

ترانسفر فرودگاهی:

امکان  رزرو خدمات ترانسفر فرودگاهی با ماشین های تشریفاتی بخش cip(لیموزین و یا لینکلن) در ساعات مشخص برای مسافرین وجود دارد ساعات کاری جایگاه تشریفات فرودگاه کیش:
از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۲۲.

 

بهترین هتل های جزیره کیش

هتل های ۵ ستاره:
هتل شایان : میدان ساحل

هتل سورینت مریم :میدان امیرکبیر روبروی شهربازی

هتل داریوش: میدان داریوش

هتل ترنج

و در آخر :

سایت های مختلف بلیط هایی تحت عنوان کنسلی و لحظه آخری تبلیغ می کنند ، اما باید توجه کنید که در حال حاضر بلیط های لحظه آخری به دلیل وجود تحریم ها ( نبود قطعات مورد نیاز هواپیما ) که باعث کاهش چشم گیرتعداد پروازها و در مقابل بالا رفتن تقاضا شده ، وجود ندارد ؛ البته در موارد نادر بسته به شرایط (ایام غیر پیک در مسیر پروازی تهران به کیش مانند فصل تابستان ) ممکن است بتوانید این نوع بلیط را تهیه کنید .

پیشنهاد سفرهای جدید به مسافران و همراهان همیشگی خود این است که :

در صورت مشخص بودن زمان سفر حداقل 10 – 15 روز قبل از سفر اقدام به رزرو و تهیه بلیط خود نمایید تا با مشکلاتی مانند نبودن پرواز مدنظر و پرشدن ظرفیت پروازی رو به رو نشوید .

شرکتهای هواپیمایی به مقصد کیش:

شرکتهای هواپیمایی پرتردد(همه روزه) در مسیر تهران کیش و کیش به تهران:

1

شرکتهای هواپیمایی پرتردد(همه روزه) در مسیر تهران کیش و کیش به تهران:

هواپیمایی چابهار.هواپمایی وارش.هواپیمایی زاگرس.هواپیمایی کیش ایر.هواپیمایی آتا

2

شرکتهای هواپیمایی که در طول هفته ۱ تا ۳ روز پرواز روزانه را دارند:

هواپیمایی ماهان. هواپیمایی ایران ایر.هواپیمایی ایران ایرتور. هواپیمایی معراج.هواپیمایی ساها

میانگین امتیاز به سفر(قیمت ، موجودی و....)
5/ 0
مشتریان سفرهای جدید به کیش
0

سوالات متداول

بیشترین سوالاتی که کاربران از سفرهای جدید دارن

اگر سوالت رو پیدا نکردی با ما در تماس باش 

با توجه به آب و هوا جزیره کیش، به طور معمول، در فصولی که هوا گرم‌تر است، نرخ بلیت‌های کیش ارزان‌تر و مناسب‌تر است و در فصولی که آب و هوا خنک‌تر و سردتر است، تمایل به سفرهای کیش بیشتر و بالطبع هزینه بلیط هواپیما کیش بیشتر خواهد بود.

معمولا در سفر هوایی به کیش، انتخاب هواپیمای پهن پیکر مناسب‌تر هستن که بیشتر توسط شرکت ماهان و معراج و زاگرس انجام می‌گیرد. بقیه ایرلاین ها با پروازهای بوئینگ انجام می‌شود.

از مبدا تهران به مقصد کیش حدودا ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه میباشد.

با توجه به متغیر بودن هزینه کنسلی بلیط هواپیما در ایرلاین های مختلف، بعد از درخواست مسافر، مراحل استعلام و در صورت تایید مسافر، مرحله استرداد بلیط و استرداد وجه در سریعترین زمان ممکن، توسط تيم پشتیبانی سفرهای جدید انجام می‌شود.

شما پس از خرید بلیط هواپیما در سایت سفرهای جدید، فایل بلیط خریداری شده خود را بصورت پیامک دریافت می‌کنید و نیازی به پرینت و چاپ بلیط نیست.

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم