برای تهیه و خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب باید چه مواردی را مد نظر قرار دهیم؟ بسیاری از ما هنگام برنامه ریزی برای یک سفر خارجی و یا داخل ایران تلاش می کنیم تا به دنبال خرید بلیط هواپیما ارزان بگردیم. راه های مختلفی وجود دارد که می توانیم بهترین قیمت ها را دریافت کنیم.
خرید بلیط هواپیما بهترین قیمت
خرید بلیط هواپیما بهترین قیمت
صرفه جویی در هزینه خرید بلیط های پرواز اغلب ساده تر از آن چیزی است که اگر بدانیم چگونه این کار را انجام دهیم، مطمئنا می توانیم مقداری از هزینه های سفر را کاهش دهیم. با این حال، نکاتی وجود دارند که نشان می دهد چگونه می توانیم هر زمان که قصد سفر داریم از رزرو پروازهای ارزان بهره مند شویم.

به هنگام رزرو بلیط هواپیما موارد اضافی را بررسی کنید

برخی از بلیط های هواپیمای ارزان تنها به این دلیل ارزان هستند که هزینه های اضافی را برای خدمات اضافی دریافت می کنند. هرچند در برخی موارد، آن خدمات حیاتی هستند. به عنوان مثال، یک بلیط ارزان ممکن است شامل یک وعده غذایی در طول پرواز نباشد، چیزی که ما برای آن هزینه اضافی پرداخت می کنیم.
همین امر در مورد کمک هزینه چمدان نیز صدق می کند. با درک موارد اضافی قبل از رزرو، می‌توانیم هزینه واقعی هر بلیط را کشف کرده و ارزان‌ترین را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنیم. این باعث صرفه جویی در هزینه ما در کل سفر می شود.
البته توجه داشته باشید قیمت بلیط هواپیما ارزان به معنای محرومیت شما از خدماتی خواهد بود که با رزرو بلیط های گران قیمت تر در حین پرواز دریافت می شود. ولی درنهایت انتخاب با شماست.

مزایای رزرو زود هنگام بلیط پرواز چیست؟

برای اینکه بتوانید تعطیلات خود را برنامه ریزی کنید نیازی نیست منتظر پایان فصل سفر یا فصل اوج باشید. اگر پروازهای تایید شده دارید، می توانید به هر جایی سفر کنید. همچنین در صورت خرید بلیط هواپیما از قبل می توانید در هزینه خرید بلیط هواپیما صرفه جویی کنید.

 

بلیط پرواز خارجی قیمت مناسب
بلیط پرواز خارجی قیمت مناسب

 

چه زمانی باید بلیط هواپیما ارزان بخرید؟

بسیاری از شما سوال می پرسید، برای دریافت بهترین قیمت بلیط هواپیما دقیقا چه زمانی بلیط پرواز مورد نظرمان را رزرو کنیم؟ در پاسخ باید بگوییم بهترین زمان برای یک رزرو بلیط پرواز ارزان قیمت و اقتصادی، حدودا یک تا سه ماه قبل از حرکت برای بلیط هواپیما داخلی و دو تا هشت ماه قبل از پروازهای بین‌المللی(بر اساس پروازهای ارزان قیمت) اقدام کنید.

 

 

خرید بلیط هواپیما یک طرفه ارزان تر است یا رفت و برگشت؟

خرید بلیط هواپیما رفت و برگشت گاهی اوقات به طور قابل توجهی ارزان تر از یک طرفه هستند. بطور مثال ما کرایه‌ها را در چندین مسیر بین‌المللی مقایسه کردیم و دریافتیم که معمولاً خرید دو بلیط یک‌طرفه 20 درصد بیشتر از یک سفر رفت و برگشت هزینه دارد.

 

 

خرید بلیط هواپیما در صبح بهتر است یا عصر؟

این فرآیند تا حد زیادی توسط نرم افزار کامپیوتری کنترل می شود و به طور فزاینده ای توسط هوش مصنوعی تقویت می شود. بنابراین تغییرات قیمت می تواند در هر ثانیه اتفاق بیفتد. به همین دلیل است که هیچ زمان خاصی از روز(یا حتی یک روز خاص از هفته) وجود ندارد که بهترین زمان برای رزرو پرواز ارزان قیمت است.

 

رزرو بلیط پرواز آنلاین
رزرو بلیط پرواز آنلاین

 

قیمت بلیط های پرواز در چه ساعتی از شب کاهش می یابد؟

در نیمه شب، افراد کمتری سفر می‌کنند و رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری کم است، بنابراین برای تکمیل آنها، پیشنهادهای متعددی را منتشر می‌کنند. با این تخفیف ها می توانید مقداری از هزینه را کنار بگذارید.

 

 

چند وقت یکبار قیمت پروازها در یک روز تغییر می کند؟

افراد گاها سوال می پرسند خطوط هوایی هر چند وقت یک بار اطلاعات بلیط هواپیما را به صورت آنلاین به روز می کنند؟ در جواب باید بگوییم خطوط هوایی اطلاعات هزینه بلیط هواپیما را بطور معمول 3 بار در روز بروزرسانی می کنند. آنها لزوماً هر سه بار قیمت بلیط هواپیما را تغییر نمی دهند، اما مطمئناً این احتمال وجود دارد و اغلب این کار را انجام می دهند.

 

 

خرید بلیط هواپیما سفرهای جدید

برای رزرو آنلاین بلیط های پرواز و همچنین رزرو هتل برای اقامت، نیازی به یک روش آسان و سریع دارید. بنابراین برای رزرو بلیط پرواز فقط کافیست اطلاعات مورد نیاز ازجمله شهر مبدا، فرودگاه مقصد، تاریخ رفت و تعداد مسافرها را در جستجوگر سایت سفرهای جدید وارد کنید. بلافاصله پس از وارد کردن اطلاعات درست در جستجوگر، لیستی جامع از پروازهای ایرلاین های مختلف برای شما نمایش داده خواهد شد.
خرید بلیط هواپیما خارجی
خرید بلیط هواپیما خارجی
اکنون می‌توانید با دیدن فهرستی از پروازهای متنوع، بر اساس شرایط و علاقه‌هایتان، به راحتی پروازی را انتخاب کنید که بیشترین تطابق را با سفری که در ذهنتان ترسیم کرده‌اید دارد. در نهایت، با یک کلیک ساده، بلیط هواپیمایی خود را برای سفری هیجان‌انگیز از مبدا تا مقصد مورد نظرتان خریداری می کنید.

رزرو هتل خارجی و داخلی از سفرهای جدید

برای رزرو هتل خارجی در سایت سفرهای جدید می توانید به صفحه رزرو هتل در سایت مراجعه کنید. شما به راحتی با وارد کردن اطلاعاتی از جمله شهر مقصد، تاریخ ورود و خروج، تعداد مسافران و اتاق لیستی از هتل های مقصد مورد نظر را مشاهده کنید. با مشاهده لیست هتل ها می توانید براساس سلایق شخصی و قیمت ها مناسب ترین آنها را انتخاب کرده و تنها با چند کلیک ساده هتل مورد نظرتان را رزرو کنید. همچنین همین فرآیند را می توانید برای رزرو هتل داخلی اجرا کنید.
سفرهای جدید، همیشه در کنار شماست. ما همیشه در تلاش هستیم تا با ارائه بهترین خدمات بطور مثال فروش تورهای خارجی و داخلی اقساطی، بهترین تجربه سفر را برای شما فراهم کنیم. اگر قصد سفر هوایی به خارج از کشور و یا داخل ایران دارید درنگ نکنید. از طریق سایت سفرهای جدید، به سادگی و با چند کلیک ساده، بلیط هواپیما و یا تور موردنظرتان را رزرو کنید و به سفری آرامش بخش بروید.
آرزوی ما به واقعیت پیوستن رویاهای شماست!

 

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم