هتل آتامان قشم

موقعیت هتل : واقع در بلوار گلستان

آپشن ها : دسترسی راحت به برخی مراکز خرید

استخر : ندارد 

رنج قیمت : از 1.720.000 تا 6.730.000 تومان

رزرو هتل آتامان قشم
هتل
4/5
فهرست مطالب

✔ درباره ی هتل: 

هتل آتامان، یکی از هتل های 4 ستاره لوکس و نوساز جزیره قشم می باشد، که در اواخر سال 1396 در قشم، میدان حافظ به سمت میدان امام قلی خان، بلوار گلستان آغاز به فعالیت کرد. 

✔ مشخصات عمومی ساختمان و واحدها:

هتل آتامان دارای 58 واحد اقامتی شامل اتاق های 2 تخته دبل و 2 تخته توئین ( با نمای رو به خیابان و یا پاسیو )، اتاق 3 تخته، اتاق 4 تخته، سوئیت 1 خوابه 2 نفره ( رو به پاسیو )، سوئیت 3 نفره VIP و سوئیت 2 خوابه 4 نفره ( رو به پاسیو ) می باشد که در ساختمانی 4 طبقه جای گرفته اند. 

هتل آتامان تمامی واحدهای خود را به امکانات رفاهی نظیر: یخچال، دراور، حمام ( دوش )، صبحانه رایگان، مبلمان، آباژور، چای ساز، میزتحریر، رخت آویز، کمدلباس، آب رایگان ( روز ورود )، تلفن ( داخلی )، تلویزیون ( LCD-شبکه های استانی )، سیستم اطفا حریق، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی ( صابون-شامپو-مسواک-خمیردندان-شانه-حوله )، سشوار، بالکن (برخی واحدها )، دمپایی ( روفرشی-دستشویی-حمام ) و سیستم سرمایش و گرمایش (سرمایش مرکزی-فن کوئل-چیلر ) مجهز کرده است. 

برخی از امکانات مانند جکوزی فقط مختص واحدهای VIP می باشد.

بعضی از واحدها دارای سرویس بهداشتی فرنگی و برخی دیگر دارای سرویس بهداشتی ایرانی هستند.

از صندوق امانات تعبیه شده در اتاق خود برای نگهداری وسایل ارزشمندتان می توانید استفاده کنید. 

اینترنت رایگان و نامحدود در تمامی اتاق ها و سوئیت های مجموعه در دسترس است. 

خدمات روم سرویس انجام می شود؛ مینی بار غیر رایگان نیز در صورت درخواست صورت می گیرد که قبل از خروج از هتل باید هزینه تعیین شده را بپردازید. 

✔ امکانات و خدمات:

رستوران هتل آتامان با 70 نفر ظرفیت در طبقه همکف قرار گرفته است و با سرو غذاهای ایرانی، در وعده های صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان می باشد؛ کافی شاپ مجموعه نیز در طبقه همکف با ظرفیت 25 نفر در ساعات مختلفی  از روز به مهمانان خدمت رسانی می کند . 

لابی مجموعه در طبقه همکف قرار گرفته است و ظرفیت 50 نفر را داراست، همچنین مجهز به امکاناتی همچون تلفن ( آزاد-داخلی )، روزنامه، آسانسور، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، اینترنت ( رایگان- نامحدود ) و تلویزیون می باشد.  

خدمات فکس، فتوکپی و پرینتر، نمازخانه، زنگ هشدار، پله اضطراری، صندوق امانات، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، خدمات باربری و خدمات لاندری از دیگر امکانات و خدمات ارائه شده در هتل آتامان می باشد.

✔ دسترسی هتل:

برای بازدید از دره ستارگان لازم است تا 21 کیلومتر را در مدت زمان 30 دقیقه با خودرو طی کنید.

قلعه پرتغالی ها در فاصله ای 3.8 کیلومتری از مجموعه آتامان می باشد و با 8 دقیقه رانندگی می توانید به آنجا برسید.

برای رسیدن به ساحل خلیج فارس که در 1.6 کیلومتری از هتل است باید 20 دقیقه پیاده روی کنید.

غار خربس 11.4 کیلومتر/ 15 دقیقه با خودرو، جنگل حرا 71 کیلومتر/1 ساعت و 7 دقیقه با خودرو، صخره خرچنگ ها 22 کیلومتر/20 دقیقه با خودرو، پارک آبی قشم 997 کیلومتر/12 دقیقه پیاده روی و مرکز غواصی ایران زمین 1.7 کیلومتر/20 دقیقه پیاده روی، نمایشگاه بین المللی قشم 1.8 کیلومتر/20 دقیقه پیاده روی، فاصله دیگر مکان های دیدنی و تفریحی جزیره تا هتل می باشد. 

مرکز خرید سیتی سنتر1 و 2، بازارآتلانتیس، مرکز خرید الماس و بازارستاره از مراکز خرید در نزدیکی هتل آتامان هستند که در فاصله 500 تا 1.5 کیلومتری مجموعه هستند که برای رسیدن به آنها 7 تا 20 دقیقه به صورت پیاده در راه هستید. 

مرکز خرید زیتون، دیگر مرکز خرید معروف و مهم جزیره قشم است که در فاصله دورتری از بقیه مراکز قرار دارد و لازم است تا با 35 دقیقه رانندگی، مسافتی 34 کیلومتری را پیموده تا به این مرکز خرید برسید. 

فاصله هتل آتامان تا فرودگاه قشم برابر با 51 کیلومتر/55 دقیقه با خودرو و بندر لافت 62 کیلومتر/1 ساعت با خودرو می باشد. 

✔ خدمات و سرویس های ویژه:

در فضای سبز هتل با هوایی آزاد و پاکیزه می توانید ساعتی به استراحت بنشینید.

پذیرش مجموعه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و ارائه خدمت به مراجعین و مهمانان می باشد. 

هتل آتامان خدمات تفریحی-ورزشی مانند سالن بدنسازی، خدمات ماساژ، سالن بیلیارد و فوتبال دستی را برای رفاه و رضایت مهمانان در نظر گرفته است. 

در صورت تمایل به گشت و گذار در جزیره می توانید از خدمات تور و گشت نیم روزی غیر رایگان هتل آتامان استفاده کنید. 

سالن کنفرانس با ظرفیت 40 نفر و همچنین بیزینس روم با ظرفیت 15 نفر در طبقه منفی 1، آماده برای برگزاری جلسات کاری و مراسمات شما می باشد. 

دستگاه ATM، فروشگاه ( صنایع دستی )، تاکسی سرویس، خدمات ویژه معلولین ( رمپ ) و خدمات تهیه بلیط از سایر امکانات و خدمات هتل 4 ستاره آتامان می باشد. 

نزدیکی به حرم 100%
نزدیکی به مراکز خرید 87%
نزدیکی به مراکز تفریحی 40%

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم