هتل بین الحرمین شیراز

موقعیت هتل : واقع در خیابان بین الحرمین 

آپشن ها : دسترسی راحت به حرم شاهچراغ

استخر : ندارد 

رنج قیمت : از 640.000 تا 1.725.000 تومان

رزرو هتل بین الحرمین شیراز
هتل
3/5
فهرست مطالب

✔ درباره ی هتل: 

هتل 3 ستاره بین الحرمین، هتل نوساز و تاپ و زیر مجموعه ی گروه هتل های متین که مجموعه شامل 7 هتل است، می باشد که در سال 1397 در نزدیکی حرم شاهچراغ، در خیابان حسینی، میدان آستانه، خیابان بین الحرمین، جنب شورای شهر شروع به فعالیت کرد. 

✔ مشخصات عمومی ساختمان و واحدها:

هتل بین الحرمین در 2 طبقه با 59 واحد اقامتی شامل: اتاق 2 نفره ( برای 1 نفر )، اتاق 2 تخته دبل، اتاق 3 تخته دبل اکسترا، سوئیت 1 خوابه 2 نفره و سوئیت کانکت 4 نفره بنا شده است که تمامی آن ها در طبقه 2 قرار گرفته اند و طبقه اول شامل واحد مدیریت و خدمات می باشد. 

واحدها به صورت عمومی دارای امکانات کامل رفاهی شامل: یخچال، دراور، مبلمان، آباژور، رخت آویز، کمدلباس، تلویزیون، سیستم سرمایش و گرمایش (فن کوئل-چیلر )، سشوار و لوازم بهداشتی ( صابون-شامپو-مسواک-خمیردندان-حوله )، دمپایی ( روفرشی-دستشویی-حمام )، حمام (دوش )، پاور سوئیچ، تلفن ( داخلی )، سیستم اطفا حریق و سیستم تهویه مطبوع هستند. 

برخی امکانات مانند چای ساز و آشپزخانه ( ظروف پذیرایی و سینک ظرفشویی ) فقط مختص سوئیت ها می باشد. اینترنت رایگان با حجم محدود در دسترس می باشد. 

از صندوق امانات برای نگهداری وسایل خود می توانید استفاده کنید.

بعضی از واحدها دارای سرویس بهداشتی فرنگی و برخی دیگر دارای سرویس بهداشتی ایرانی هستند.

مینی بار غیر رایگان نیز در صورت درخواست انجام می شود که هنگام خروج از هتل باید هزینه تعیین شده برای این سرویس را بپردازید. خدمات روم سرویس نیز در صورت تمایل مسافر صورت می گیرد. 

✔ امکانات و خدمات:

رستوران هتل بین الحرمین با ظرفیت 450-600 نفر در طبقه همکف قرار گرفته است که علاوه بر غذاهای ایرانی، فست فود نیز در آن سرو می شود؛ همچنین کافی شاپ در لابی قرار گرفته است و 10 ظرفیت دارد و با انواع نوشیدنی های سرد و گرم پذیرای شما می باشد. 

طبقه زیرین هتل که به پارکینگ اختصاص داده شده است و دارای ظرفیت نامحدود می باشد.

لابی مجموعه با ظرفیت 100 نفر در همکف واقع شده است که مجهز به امکاناتی همچون: اینترنت رایگان محدود، صندوق امانات، تلفن ( آزاد-داخلی )، سرویس بهداشتی ایرانی و تلویزیون می باشد. 

2 دستگاه آسانسور با ظرفیت 4 نفر برای جابه جایی بین طبقات فراهم شده است. 

دستگاه های خدمات کاربردی مانند فکس، پرینتر و فتوکپی، زنگ هشدار، اتاق چمدان، نمازخانه، فروشگاه، فضای سبز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، دستگاه واکس کفش، خدمات لاندری، خدمات بیدارباش، خدمات خانه داری و خدمات باربری از امکانات و خدمات ارائه شده در هتل بین الحرمین می باشد.  

✔ دسترسی هتل:

از هتل بین الحرمین با طی فاصله زمانی 15 دقیقه به صورت پیاده روی می توانید به حرم شاهچراغ که در فاصله ی 800 متری از هتل قرار دارد،  برسید. 

در فاصله نزدیکی از هتل ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو قرار گرفته است و در صورتی که خودرو شخصی ندارید می توانید از آنها و یا تاکسی سرویس هتل، برای رفت و آمد در شهر استفاده کنید.

از هتل به خانه تاریخی طاق داروغه، مرکز همایش های شهر شیراز، بازار کریم خان، بازار وکیل، مسجد و حمام وکیل، باغ ایلخانی، ارگ کریم خان و موزه پارس ( باغ نظر ) دسترسی راحت دارید . 

ظرف 20 دقیقه رانندگی می توانید به باغ زیبای ارم که در فاصله 7.4 کیلومتری از هتل قرار گرفته است، بروید. 

فاصله هتل تا آرامگاه حافظ شیرازی، باغ جهان نما،  باغ چهل مقام و موزه مدالیون که در فاصله 4.6 کیلومتری از هتل قرار گرفته است تنها 15 دقیقه با خودرو است. 

با طی کمتر از 15 دقیقه با خودرو می توانید به آرامگاه سعدی که در فاصله 5.6 کیلومتری از مجموعه بین الحرمین قرار گرفته است، برسید. 

فاصله هتل بین الحرمین تا فرودگاه بین المللی شهید دستغیب 9.9 کیلومتر / 20 دقیقه با خودرو ؛ ایستگاه راه آهن 30 کیلومتر ، 35 دقیقه با خودرو ؛ ترمینال مسافربری کاراندیش 4 کیلومتر/10 دقیقه با خودرو، ترمینال مدرس 2 کیلومتر/5 دقیقه با خودرو ، ترمینال امیرکبیر 15.4 کیلومتر/25 دقیقه با خودرو و ترمینال شهید طباطبایی 30 کیلومتر/40 دقیقه باخودرو می باشد .

✔ خدمات و سرویس های ویژه:

برای بازدید از اماکن و مراکز شیراز می توانید از گشت های شهری ( با هزینه و هماهنگی قبلی ) که توسط هتل برگزار می شود، استفاده کنید. 

چایخانه سنتی با ظرفیت 100 نفر در محوطه و فضای باز هتل قرار گرفته است که در آن می توانید انواع آش محلی، چای و دمنوش را نوش جان کنید.

ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و هماهنگی انجام می شود.

آژانس مسافرتی و خدمات تهیه بلیط، خدمات تور و خدمات پزشکی ( به صورت 24 ساعته ) توسط هتل انجام می شود. 

پذیرش به صورت 24 ساعته فعال می باشد و در هر ساعت از شبانه روز ( در صورت خالی بودن واحد ) می توانید رزرو خود را قطعی و نهایی کنید. 

سالن همایش چندمنظوره با ظرفیت 350 نفر که در طبقه همکف قرار گرفته است با سیستم های صوتی تصویری روز دنیا آماده میزبانی از مراسمات و جلسات شما می باشد.

 

نزدیکی به حرم 100%
نزدیکی به مراکز خرید 87%
نزدیکی به مراکز تفریحی 40%

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم