هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل فردوس مشهد

لیست عناوین

موقعیت هتل : واقع در خیابان امام رضا

آپشن ها : دسترسی راحت به حرم

فاصله تا حرم امام رضا : 750 متر-10 دقیقه پیاده روی

استخر : ندارد 

رنج قیمت : از 2.040.000 تا 4.300.000 تومان

✔ درباره ی هتل : 

هتل فردوس مشهد، هتلی 4 ستاره می باشد که در خیابان امام رضا، امام رضا 8 احداث شده است.

✔ مشخصات عمومی ساختمان و واحدها :

هتل فردوس دارای ساختمانی 8 طبقه می باشد که 96 واحد اقامتی در آن پراکنده شده است . تنوع واحدها و امکاناتشان به صورت زیر است؛
1-اتاق 2 نفره معمولی: صبحانه بوفه، نت رایگان، تی وی هوشمند، صندوق امانات، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی
2-اتاق 2 نفره رویال: صبحانه بوفه، نت رایگان، تی وی هوشمند، صندوق امانات، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، چای ساز و کاناپه
3-آپارتمان وی آی پی 2 نفره: صبحانه بوفه، نت رایگان، تی وی هوشمند، صندوق امانات، حمام مجهز به جکوزی، سالن نشیمن، قهوه ساز، میز و مبلمان
4-اتاق 3 نفره: صبحانه بوفه، نت رایگان، تی وی هوشمند، صندوق امانات، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی
5-سوئیت 4 نفره: صبحانه بوفه، نت رایگان، تی وی هوشمند، صندوق امانات، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی
6-سوئیت رویال 4 نفره: صبحانه بوفه، نت رایگان، تی وی هوشمند، صندوق امانات، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی
7- آپارتمان وی آی پی 4 نفره: صبحانه بوفه، نت رایگان، تی وی هوشمند، صندوق امانات، حمام مجهز به جکوزی، قهوه ساز، سرویس بهداشتی فرنگی، میز و مبلمان، سالن نشیمن و 2 اتاق خواب
یخچال، دراور، مبلمان، آباژور، میزتحریر، کمدلباس، آب رایگان، تلفن ( داخلی )، شبکه پخش فیلم، سیستم اعلام و اطفا حریق، تلویزیون، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم تهویه مطبوع، دمپایی ( روفرشی-حمام-دستشویی )، سشوار و لوازم بهداشتی از دیگر امکاناتی است که به صورت عمومی در تمامی واحدهای هتل مهیا شده است.
مینی بار غیررایگان نیز در صورت درخواست مهمان انجام می شود که در زمان خروج از هتل هزینه سرویس باید پرداخت شود؛ روم سرویس نیز در صورت تمایل صورت می گیرد.
برخی از واحدها چشم اندازی به حرم امام رضا دارند.

✔ امکانات و خدمات :

رستوران هتل با ظرفیت 300 نفرباانواع غذاهای ایرانی-سنتی-فرنگی-دریایی و فست فود به صورت منو انتخابی و یا بوفه در طبقه اول پذیرای مهمانان می باشد.
سالن صبحانه خوری و سالن چند منظوره مجهز به امکانات روز دنیا با ظرفیت 150 نفر در طبقه هشتم مجموعه مهیا شده است.
در صورتی که با خودرو شخصی سفر می کنید می توانید از پارکینگ رایگان مجموعه با ظرفیت 50 خودرو در طبقه منفی 1 و منفی 2 استفاده کنید. لابی در همکف با ظرفیت 50 نفر قرار گرفته است. شبکه پخش فیلم، اتاق چمدان، اینترنت در لابی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی درلابی، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات،دستگاه های فکس، پرینتر و فتوکپی، آسانسور، نمازخانه، دستگاه واکس کفش، زنگ هشدار، اتاق تلفن، خدمات بیدارباش وخدمات لاندری از دیگر تسهیلات این مجموعه است.
اینترنت به صورت رایگان در تمام نقاط هتل در دسترس است.

✔ دسترسی هتل :

هتل فردوس در فاصله ی 750 متری از حرم احداث شده است که با 10 دقیقه پیاده روی می توانید از ورودی باب الرضا به بارگاه رضوی مشرف شوید. با کمتر از 15 دقیقه پیاده روی از هتل به بازار رضا ( بازار سوغات و یکی از قدیمی ترین بازار های مشهد )، سرای بلور ( بازار لوازم خانگی مشهد )، بازار ساعت، عمارت باغ خونی، مراکز خرید 17 شهریور و پارک میرزا کوچک خان که در فاصله ی نزدیک از این مجموعه قرار دارند، می رسید.
پارک ملت 17 کیلومتر/ 40 دقیقه با خودرو، بوستان کوهسنگی 6.8 کیلومتر/30 دقیقه با خودرو، بام مشهد و کوه پارک 18 کیلومتر/50 دقیقه با خودرو، پارک جنگلی و باغ وحش وکیل آباد 30 کیلومتر/ 60 دقیقه با خودرو، کمپ غدیر 6.9 کیلومتر/30 دقیقه با خودرو، مجتمع تجاری زیست خاور 4.6 کیلومتر / 25 دقیقه با خودرو، مرکز خرید آلتون 4.8 کیلومتر / 30 دقیقه باخودرو، بازار جنت 4 کیلومتر / 20 دقیقه با خودرو فاصله دیگر اماکن و مراکز مهم شهر با هتل فردوس می باشد.
همچنین فاصله هتل تا فرودگاه برابر با 8.4 کیلومتر / 30 دقیقه با خودرو، تا ترمینال مسافربری 4 کیلومتر / 20 دقیقه با خودروو ایستگاه راه آهن برابر با 3.7 کیلومتر/ 20 دقیقه با خودرو می باشد.

✔ خدمات و سرویس های ویژه :

هتل فردوس جهت رفاه و رضایت مهمانان مجموعه خود اتاق بازی کودکان، سالن ورزشی، ترانسفر رایگان، اتاق بازی رایانه ای و اتاقی جهت استعمال دخانیات ( اتاق سیگار ) را فراهم کرده است.
کافی شاپ هتل که در انتهای لابی قرار گرفته به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمت به مراجعین می باشد.
پذیرش به صورت شبانه روزی پذیرا و پاسخگو مراجعین است و در هر ساعت از شبانه روز ( در صورت خالی بودن واحد ) می توانید رزرو خود را نهایی و اتاق را تحویل بگیرید. برای نگهداری اشیا گران قیمت و یا ارزشمند خود از صندوق امانات هتل می توانید بهره ببرید.
هتل فردوس خدمات باربری، خدمات خانه داری و خدمات تهیه بلیط را به مهمانان خود ارائه می دهد.

فهرست مطالب
نزدیکی به حرم 100%
نزدیکی به مراکز خرید 87%
نزدیکی به مراکز تفریحی 40%

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم