هتل مارینا کیش

موقعیت هتل : واقع در بلوار مرجان  

آپشن ها : دسترسی راحت به ساحل

فاصله تا اسکله  : 4.9 کیلومتر – 60 دقیقه پیاده روی 

استخر : دارد 

رنج قیمت : از 6.800.000 تا 34.000.000

مارینا پارک
هتل
5/5
فهرست مطالب

✔درباره ی هتل : 

هتل پنج ستاره مارینا پارک واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می‌کند که اولین و بی‌نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است و همچنین فضای سبز آن با گونه‌های گیاهی متنوع و آب نماهای جذاب، هتل مارینا را در سراسر جزیره متمایز می‌سازد. ساختمان هتل با معماری منحصر به فرد، همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر و چشم نواز و ساحل اختصاصی، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب نموده و تعریف جدیدی از سفر را در ذهن متجلی می‌سازد.

 

✔ مشخصات عمومی ساختمان و واحدها :

هتل ارم دارای 2 طبقه  با واحدهای اقامتی به صورت 186 اتاق تنوع واحدها به صورت : اتاق دو تخته دريا دبل،
سوئیت یکخوابه جونیور برای دونفر، سوئیت یک خوابه دو نفره، سوئیت دوخوابه جونیور برای چهارنفر، سوئیت رویال شش نفره، اتاق یک تخته استاندارد، اتاق دو تخته دريا توئينهرکدام از واحدها مجهز به امکانات اقامتی و خدمات رفاهی مناسب مانند : یخچال ، دراور ، صبحانه ، مبلمان ، آباژور ، چای ساز ، میزتحریر ، رخت آویز ، صندوق امانات ، کمدلباس ، تلویزیون ، تلفن ( آزاد-داخلی ) ، شبکه پخش فیلم ، سیستم اعلام و اطفا حریق ، مینی بار با هزینه ، سیستم سرمایش و گرمایش  ، سرویس بهداشتی فرنگی ، حمام ، دمپایی ، روم سرویس ، لوازم بهداشتی و سشوار ، اینترنت رایگان و سیستم تهویه مطبوع هوا هستند .  

✔ امکانات و خدمات :

لوتوس رستوران هتل مارینا پارک با ظرفیت 200 نفر، رستوران های هتل با کادری آموزش دیده و حرفه ای آماده سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی بصورت بوفه و الاکارت می باشد. صبحانه و نهار برای میهمانان هتل مارینا پارک کیش در رستوران لوتوس هتل رایگان می باشد.ساعت صبحانه 7:30 الی 10 و ساعت نهار 1:30 الی 3 می باشد .منوی رستوران روزانه تغییر میکند و میهمانان عزیز در طی اقامت خود از تنوع غذایی خسته نمی شوند.

دستگاه های فکس ، فتوکپی و پرینتر ، اتاق چمدان ، صندوق امانات ، خودپرداز ، نمازخانه ، کافی نت ، سیستم تهویه مطبوع هوا ، دستگاه واکس کفش ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی ، سیستم اعلام حریق ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات ، اتاق تلفن ( اپراتور ) ، آسانسور ، تاکسی سرویس ، خدمات معلولین ، خدمات باربری ، خدمات بیدار باش و خدمات خانه داری از امکانات  خدماتی است که هتل مارینا پارک برای رفاه مهمانان مجموعه خود در نظر گرفته است .  

✔ دسترسی هتل :

از هتل مارینا پارک با طی فاصله زمانی 10-15 دقیقه با خودرو می توانید به فرودگاه بین المللی کیش که در 7.6 کیلومتری هتل است ، برسید . 

از هتل مارینا پارک به پارک هنگام ، شهربازی هایلند ، ریزورت و شهربازی کیش ، بازار پردیس 1 و 2   ، مرکز خرید میکا ، پلاژ ساحلی آقایان ، مرکز خرید سارینا ، برج ایفل کیش ، بازار پارسیس و مرکز خرید پانیذ ، که در فاصله کمی از این مجموعه قرار گرفته اند ، دسترسی راحت دارید . 

تماشای غروب زیبا و چشم نواز خورشید در ساحل کشتی یونانی که در غربی ترین نقطه جزیره است را فراموش نکنید ، از هتل ارم تا این مکان 14.5 کیلومتر فاصله است که با 20 دقیقه رانندگی می توانید به آنجا برسید .

بد نیست که سری به سافاری که در 9 کیلومتری هتل قرار گرفته بزنید تا هیجان سفر خود را دو چندان کنید ، با 12 دقیقه رانندگی می توانید به پارس سافاری کیش برسید . 

مرکز خرید و بولینگ مریم 2.2 کیلومتر / 5 دقیقه با خودرو ،شهر زیر زمینی کاریز 7.9 کیلومتر / 10 دقیقه با خودرو ، شهر قدیمی حریره 8.3 کیلومتر/ 12 دقیقه با خودرو ، پلاژ بانوان 4.2 کیلومتر / 5 دقیقه با خودرو ، ساحل مرجان ، 2.8 کیلومتر / 50 دقیقه با خودرو ، اسکله بزرگ تفریحی 2.4 کیلومتر / 5 دقیقه با خودرو ، باغ پرندگان ، آکواریوم و پارک دلفین کیش 4.9 کیلومتر / 10 دقیقه با خودرو و مجتمع توریستی و پارک برفی پنگوئن 2.7 کیلومتر / 5 دقیقه با خودرو ، فاصله دیگر اماکن و مراکز مهم جزیره کیش از هتل مارینا پارک می باشد . 

✔ خدمات و سرویس های ویژه :

برای سرگرمی و تفریح مهمانان مجموعه اقامتی مارینا پارک ، کلوپ ورزشی و تفریحی همچون : فضای سبز ، زمین تنیس ، زمین ورزشی ، سالن بدنسازی ، سالن بیلیارد ، پارک کودک و مجموعه آبی شامل : سونا خشک و بخار ، جکوزی و استخر را فراهم کرده است . 

نزدیکی به حرم 100%
نزدیکی به مراکز خرید 87%
نزدیکی به مراکز تفریحی 40%

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم