هتل گامبرون کیش

موقعیت هتل : واقع در میدان  ساحل

آپشن ها : دسترسی راحت به ساحل و مراکز خرید

فاصله تا ساحل : 1.6 کیلومتر -19 دقیقه پیاده روی 

استخر : ندارد 

رنج قیمت : از 230.000 تا 710.000 تومان

هتل گامبرون کیش
هتل
3/5
فهرست مطالب

موقعیت مکانی هتل : 

هتل گامبرون کیش هتلی 3 ستاره درمیدان ساحل  با دسترسی راحت به ساحل زیبای خلیج فارس می باشد. 

مشخصات عمومی :

هتل گامبرون دارای 2 ساختمان اقامتی و 160 باب اتاق و سوئیت  با امکانات رفاهی مناسب می باشد؛  تنوع واحدها به صورت: سوئیت 1 خوابه 4 نفره و سوئیت 2 خوابه 4 نفره، اتاق 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته است که همه آن ها به صورت عمومی امکاناتی همچون: حمام، یخچال، دمپایی، کمد لباس،مبلمان، صبحانه، تلویزیون، تلفن، لوازم بهداشتی، مینی بار (باهزینه)، نوع قفل درب اتاق،  سیستم  اعلام و اطفا حریق، سیستم سرمایش و گرمایش، دراور، آباژور، رخت آویز، آب رایگان ، بالکن، خدمات مینی بار ( با هزینه)، سرویس فرنگی داخل اتاق راداراهستند همچنین جهت نگهداری وسایل ارزشمند خود از صندوق امانات تعبیه شده در واحد خود می توانید استفاده کنید. 

امکانات و خدمات :

رستوران هتل با 300 نفر ظرفیت در طبقه همکف قرار گرفته است و با سرو غذاهای ایرانی، سنتی و فست فود به صورت منو انتخابی آماده پذیرایی می باشد . کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم در ساعات مختلفی روز خدمت رسانی می کند. چنانچه با خودرو شخصی سفر می کنید می توانید از پارکینگ رایگان مجموعه با ظرفیت محدود خودرو بهره ببرید. اینترنت رایگان طبق تعرفه هتل در فضای لابی در دسترس است. دستگاه های خدمات کاربردی مانند  پرینتر و فتوکپی فراهم شده است. آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی ایرانی  در لابی و طبقات،فضای سبز، تاکسی سرویس، زنگ هشدار، روزنامه، کپسول آتش نشانی، پله اضطراری، تلویزیون، تلفن درلابی، کرایه اتومبیل(بدون راننده)، سیستم تهویه مطبوع وپذیرش 24 ساعته ازامکانات و خدمات ارائه شده هتل گامبرون می باشد.

دسترسی هتل :

از هتل گامبرون با طی فاصله زمانی 19 دقیقه به صورت پیاده روی می توانید به ساحل برسید. فاصله هتل گامبرون تا فرودگاه بین الملی کیش 9دقیقه(6.1 کیلومتر ) با خودرو می باشد. اگر اهل خرید هستید می توانید به بازار مروارید(3دقیقه باخودرو) ، بازار زیتون (3 دقیقه باخودرو)، مرکزتجاری(3دقیقه با خودرو) سری بزنید. از اماکن تفریحی نزدیک به هتل سینما لبخند(5 دقیقه باخودرو)، اسکله تفریحی (3 دقیقه باخودرو)، باغ پرندگان (9دقیقه با خودرو)می باشد.

خدمات ویژه :

هتل گامبرون جهت رفاه میهمانان خود  خدمات ویژه ای را درنظر گرفته است: سالن بیلیارد، خدمات باربری، خدمات بیدارباش، آتلیه، فروشگاه، آرایشگاه، پارک کودک، خدمات تهیه بلیط،چایخانه سنتی. پس از شلوغی و خستگی روز خود می توانید از خدمات ماساژ مجموعه برای ریلکسی و آرامش بهره ببرید همچنین خدمات و امکانات ویژه معلولین و ناتوانان در نظر گرفته شده است . خدمات لاندری و خدمات خانه داری هتل فعال است و نظافت واحدها به صورت روزانه انجام می شود.

نزدیکی به حرم 100%
نزدیکی به مراکز خرید 87%
نزدیکی به مراکز تفریحی 40%

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم