لیست تور های تایلند(پرواز مستقیم)

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
پیشنهاد ویژه سفرهای جدید

تور پوکت

8 روز

بهمن ماه

48.200.000 تومان

تورپاتایا

8 روز

بهمن ماه

37.450.000تومان

تور پاتایا بانکوک

8 روز

بهمن ماه

38.770.000تومان

تور ترکیه لاکچری
پیشنهاد ویژه
آذر ماه
4 روز
قشم ایر
9,300,000 تومان

رزرو و خرید تور تایلند از تهران بسیار ساده و راحت می شود اگر کار را به سفرهای جدید بسپرید. سالانه میلیون ها نفر به تایلند سرازیر می شوند و این تعداد همچنان در حال افزایش است. داشتن دانش اولیه از آنچه که باید قبل از رسیدن به تایلند کسب کنید، هم برای شما و هم برای مردم محلی که در طول مسیر با آنها ملاقات می کنید مفید خواهد بود.

تور تایلند از تهران بهترین قیمت
تور تایلند از تهران بهترین قیمت

 

آشنایی با کشور تایلند

تایلند کجاست و چطور به تایلند سفر کنیم؟ آیا خرید تور تایلند از تهران به صرفه تر است یا خرید بلیط هواپیما تایلند و سفر شخصی به این کشور؟ بیایید طی یک سفر مجازی باهم به این شهر توریستی جهان برویم و از نزدیک با آن آشنا شویم.

تایلند کجاست؟

قبل از سفر تور تایلند از تهران سعی کنید در مورد این مقصد گردشگری محبوب اطلاعات زیادی کسب کنید. تایلند به معنای سرزمین آزادگان است، اما جالب است بدانید تا سال 1939، با نام سیام شناخته می شد. با کمی جستجو روی نقشه می بینید که تایلند در جنوب شرقی آسیا یافت می شود. تایلند بخش شگفت انگیزی از جهان را شامل می شود که هرساله محبوب بسیاری از گردشگران برای سفر است. این کشور واقعاً ارزان است، به عنوان مثال یکی از دلایل محبوبیت فوق‌العاده کوله‌پشتی های تایلند است.

تایلند شکل بسیار منحصر به فردی دارد. این کشور دارای یک منطقه وسیع شمالی است که در داخل خشکی قرار دارد و از مناطق جنگلی کوهستانی تشکیل شده است، در حالی که به سمت جنوب نوار نازک تری از زمین وجود دارد که در آن سواحل شگفت انگیزی خواهید یافت. در سواحل تایلند بسیاری از جزایر محبوب تایلند نیز مانند پوکت (تلفظ پو کت) یا جزایر فی فی وجود دارند.

تور تایلند لحظه آخری
تور تایلند لحظه آخری

داشتن چنین شکل منحصربه‌فردی برای این کشور امکان تنوع زیادی در مناظر بوجود می آورد، که همین مورد خودش از دلایلی اصلی محبوبیت برای بازدید بین گردشگران است. در سفر تور تایلند از تهران درمی یابید که این کشور فرصت جنگل نوردی یا فیل‌نوردی و همچنین پریدن در آب های سواحل جزیره یا غواصی را برای گردشگران مهیا می سازد. چیزی که بسیاری از کشورها نمی توانند ارائه دهند.

کشورهایی که با تایلند هم مرز هستند عبارتند از کامبوج، لائوس، میانمار و مالزی. این 5 کشور معمولاً با هم بازدید می شوند. آنها بخشی از مسیری را تشکیل می دهند که به عنوان مسیر پنکیک موز شناخته می شود.

سفر به تایلند و شناخت مردم  آن

حدود 90 درصد مردم تایلند بودایی هستند، اما حدودا سه میلیون مسلمان نیز در جنوب نزدیک مرز با مالزی زندگی می کنند. غذا در تایلند تحت تأثیر فرهنگ چینی و هندی است. بیشتر غذاهای تایلندی تند هستند و بسیاری از غذاهای رایج تایلند شامل فلفل دلمه ای داغ، برگ لیمو، ریحان، زنجبیل و شیر نارگیل است.

برخی کشاورزان تایلندی به پرورش درختان توت برای تغذیه کردن کرم های ابریشم مشغول هستند. برگ درختان توت کرم ابریشم را تغذیه می کند و در نتیجه ی آن این کرم ها با بزاق دهانشان ابریشم را تولید می کنند. کرم هایی که ابریشم را در تایلند ایجاد می کنند، باعث تولید لباس های فاخر و زیبای ابریشمی در فرانسه و ایالات متحده می شود.

بانکوک را ونیز شرق می نامند زیرا 83 کانال دارد. حدود 10000 قایق پر از میوه، سبزیجات و ماهی در کانال ها عبور و مرور کرده و بازاری شناور ایجاد می کنند. شهر بانکوک خانه بسیاری از سازه‌های بودایی چشم نواز است که دارای مناره‌هایی با لایه‌های طلا، بتکده‌های زیبا و مجسمه‌های بودای غول‌پیکر هستند.

بهترین زمان سفر تور تایلند پوکت

افرادی که قصد خرید تور تایلند از تهران و یا همچنین رزرو تور پوکت را دارند شاید برایشان سوال باشد که بهترین زمان سفر به تایلند چه زمانی است؟ در جواب در جواب می شود گفت، بهترین زمان سفر به تایلند و رزرو تور تایلند پوکت می تواند متفاوت باشد و بسته به سلیقه و ترجیحات شما همچنین مناطقی که قصد بازدیدشان را دارید، ممکن است تغییر کند.

جاذبه های گردشگری تایلند
جاذبه های گردشگری تایلند

قبل از رزرو تور تایلند پوکت باید بدانید که در تایلند، سه فصل اصلی خنک و خشک(از نوامبر تا فوریه)، فصل گرم(مارس تا می) و فصل بارانی(ژوئن تا اکتبر) وجود دارد. در مقایسه با دو فصل گرم و بارانی تایلند، فصل خنک و خشک(از نوامبر تا فوریه) به طور کلی بهترین زمان سفر به تایلند و رزرو تور پوکت در نظر گرفته می‌شود. زیرا هوا خنک تر و راحت تر است همچنین رطوبت کمتری دارد.

تایلند کشوری زیبا و متنوع است طوریکه اگر زمانی تصمیم به سفر خارجی و رزرو تور تایلند پوکت بگیرید، به عنوان مقصد سفر مطمئنا شما را به خود جذب خواهد کرد و تجربیاتی عالی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

قیمت تور تایلند از تهران

قیمت تور تایلند از تهران بستگی به عوامل مختلفی دارد. این عوامل مواردی مانند مدت زمان اقامت، فصل سفر، هتل‌های انتخابی و سطح خدمات مورد نظر را شامل می‌شوند. معمولاً تور تایلند از تهران همچون دیگر تورها در قالب پکیج های چند روزه عرضه می‌شوند.

توجه داشته باشید قیمت تور تایلند از تهران در فصل‌های پربازدید ممکن است بالاتر باشد. همچنین در زمینه رزرو هتل باید به این نکته توجه داشت که هتل‌های با سطح بالا و خدمات لوکس طبیعتا قیمت بالاتری دارند. ولی در عین حال، هتل‌های اقتصادی نیز در تایلند وجود دارند که با قیمت‌های مناسب‌تری عرضه می‌شوند.

قیمت تور تایلند از مشهد

برای دستیابی به بهترین قیمت تور تایلند از مشهد، می‌توانید با سفرهای جدید تماس گرفته و برای خرید تور تایلند از تهران با تیم حرفه ای ما مشورت کنید. ما در سفرهای جدید تورهای متنوعی به شما ارائه خواهیم داد که قیمت‌ هر یک براساس خدمات ارائه شده مشخص می شود.

تور تایلند ارزان اقساطی

برای اطلاع از تور تایلند ارزان به خصوص قیمت تور تایلند از تهران، پیشنهاد می‌کنیم با ما تماس بگیرید و جزئیات سفر تور تایلند ارزان اقساطی را از مشاوران تور این مجموعه بخواهید. ما در سفرهای جدید بر اساس نیازها و ترجیحات شما، بهترین پیشنهاد را از لحاظ قیمت و خدمات مورد نظرتان ارائه خواهیم داد و تهیه تور تایلند از تهران ارزان و اقساطی را برایتان ساده و راحت می کنیم.

 

قیمت تور تایلند پاتایا

قیمت تور تایلند پاتایا نیز مانند تور تایلند پوکت شامل شرایط نقد و اقساط می باشد. اگر قصد رزرو تور تایلند پاتایا را دارید اما پرداخت نقدی برای هزینه سفر شما را دچار بحران مالی در سفر می کند خبر خوش اینکه سفرهای جدید برای راحتی حال مسافران خود شرایط پرداخت اقساطی تور تایلند پاتایا را فراهم کرده است. بنابراین بدون نگرانی الان سفر کن، بعدا پرداخت کن. همین حالا با ما تماس بگیر.

 

قیمت تور تایلند نوروز 1403

حال که به پایان سال 4021 نزدیک می شویم بد نیست بدانید از پرطرفدارترین تورهای نوروزی می توان به تور تایلند نوروز 1403 اشاره کرد که بسیاری این روزها در حال رزرو آن برای برنامه ریزی یک سفر هیجان انگیز در شروع سال جدید هستند.

اگر شما نیز این مقصد جذاب را مدنظر دارید پیشنهاد می کنیم هرچه سریعتر برای رزرو تور تایلند نوروز 1403 اقدام کنید. چرا که هرچه به آخر سال نزدیک تر می شویم ظرفیت برای رزرو تور تایلند ارزان و اقساطی در تعطیلات نوروزی کمتر می شود. برای اطلاع از قیمت تور تایلند نوروز 1403 و دیگر تورهای نوروز 1403 با سفرهای جدید در تماس باشید.

کافیست با ما تماس بگیرید، همکاران ما اطلاعات تورهای داخلی و خارجی نوروز 1403 را با تمامی جزئیات در اختیار شما قرار خواهند داد. 

 

ممکن است به این تور ها نیز علاقه‌مند باشید
اشتراک گذاری

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم