هتل کارن مشهد

هتل کارن مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

هتل کارن مشهد

لیست عناوین

موقعیت هتل : واقع درخیابان امام رضا

آپشن ها : دسترسی راحت به حرم

فاصله تا حرم امام رضا : 1.5 کیلومتر -15 دقیقه پیاده روی 

استخر : ندارد 

رنج قیمت : از 1.500.000 تا 3.600.000  تومان

موقعیت مکانی هتل : 

هتل کارن مشهد هتلی 2 ستاره در خیابان امام رضا ، امام رضا 8، نبش رجب زاده 3، با دسترسی راحت به حرم امام خوبی ها می باشد. 

مشخصات عمومی :

هتل کارن دارای 65 اتاق  می باشد که در 8 طبقه پراکنده شده است. تنوع واحدها به صورت :  اتاق 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته می باشد که همه آن ها به صورت عمومی امکاناتی همچون : حمام، یخچال، دمپایی، کمد لباس ،شبکه پخش فیلم، تلویزیون، تلفن،  لوازم بهداشتی، سیستم اعلام و اطفا حریق، سیستم سرمایش و گرمایش، دراور، آباژور، رخت آویز، آب رایگان و سیستم تهویه مطبوع را دارا هستند . روم سرویس، پاور سوئیچ، صبحانه، اینترت دراتاق،  صندوق امانات دراتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی از دیگر امکانات ارائه شده هتل کارن می باشد.

امکانات و خدمات :

رستوران هتل با 100 نفر ظرفیت در طبقه منفی یک قرار گرفته است و با سرو غذاهای ایرانی به صورت منو بوفه آماده پذیرایی می باشد . کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم در ساعات مختلف روز خدمت رسانی می کند.  اینترنت رایگان با ظرفیت محدود در فضای لابی در دسترس است. دستگاه های خدمات کاربردی مانند  پرینتر و فتوکپی فراهم شده است. آسانسور، روزنامه، تلوزیون درلابی، تلفن درلابی، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، ترانسفررفت باهزینه، ترانسفر برگشت باهزینه، پذیرش 24ساعته، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی درطبقات  از امکانات هل کارن می باشد.

دسترسی هتل :

از هتل کارن با طی فاصله زمانی 15 دقیقه به صورت پیاده روی می توانید به حرم برسید . در فاصله نزدیکی از هتل ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو قرار گرفته است و در صورتی که خودرو شخصی ندارید از آنها و یا تاکسی های موجود در خیابان امام رضا می توانید برای رفت و آمد در شهر استفاده کنید . از هتل به بازار رضا، بازار سرشور، بازار بلور، بازار ساعت، بازار های 17 شهریور،  عمارت باغ خونی، موزه مردم شناسی و بیمارستان سینا دسترسی راحت دارید. فاصله هتل کارن تا فرودگاه ( 7.4 کیلومتر / 16دقیقه با خودرو )، ایستگاه راه آهن ( 6.1 کیلومتر ، 12 دقیقه با خودرو ) و ترمینال مسافربری ( 3.3 کیلومتر / 11 دقیقه با خودرو ) می باشد.

خدمات ویژه :

 هتل کارن امکانات ویژه ای را برای آسایش میهمانان خود فراهم کرده است که از جمله آنها؛ اتاق چمدان، زنگ هشدار، خدمات بیدارباش، خدمات باربری، پله اضطراری، تاکسی سرویس، خدمات ویژه معلولین، دستگاه واکس کفش می باشد. خدمات لاندری و خدمات خانه داری هتل نیز فعال است و نظافت واحدها به صورت روزانه انجام می شود.

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم