هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل کیانا مشهد

لیست عناوین

موقعیت هتل : واقع در خیابان امام رضا

آپشن ها : دسترسی راحت به حرم

فاصله تا حرم امام رضا : 550 متر – 10 دقیقه پیاده روی 

استخر : دارد

رنج قیمت : از 2.290.000 تا 6.900.000 تومان

✔ درباره ی هتل : 

هتل کیانا یکی از هتل های 4 ستاره نزدیک به حرم امام رضا است که در سال 1391 در خیابان امام رضا ، امام رضا 2 ، کوچه کربلا ، شروع به فعالیت کرد.  

✔ مشخصات عمومی ساختمان و واحدها :

هتل 4 ستاره کیانا دارای 110 واحد اقامتی  است که در 7 طبقه پراکنده شده اند . تنوع واحدها به صورت زیر است: 

1.سوئیت های vip رویال با ظرفیت 2 نفر: ویژه عروس داماد ها ، شامل تخت دبل، نشیمن، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به وان. تزئینات داخلی به درخواست مهمان انجام می شود. 2. واحدهای آپارتمانی: مجهز به امکانات و دکوراسیون مدرن ، شامل نشیمن، 2 اتاق خواب، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی ، حمام، یخچال همراه با مینی بار 

3. واحدهای کانکت: ظرفیت هر اتاق 2 نفر می باشد و یک تخت دبل در یک اتاق و 2 تخت سینگل در اتاق دیگر 

4. واحدهای دبل و یا سینگل: 2 نفر ظرفیت دارد و مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی  و حمام 

5. واحدهای 3 تخت شامل 1 تخت دبل و 1 تخت سینگل  و دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام  یخچال، دمپایی ( روفرشی-دستشویی-حمام )، دراور، صبحانه، آباژور، رخت آویز، کمدلباس، آب رایگان ( روز ورود )، لوازم بهداشتی ( صابون-شامپو-حوله-مسواک-شانه-خمیردندان )، سشوار، شبکه پخش فیلم، سیستم اعلام و اطفا حریق، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم تهویه مطبوع هوا، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام ( دوش )، تلویزیون و تلفن ( داخلی ) از دیگر امکانات عمومی می باشد که به صورت عمومی در تمامی واحدها قرار گرفته است.

از صندوق امانات تعبیه شده در واحد اقامتی خود برای نگهداری اشیا ارزشمند خود می توانید استفاده کنید. 

مینی بار و روم سرویس در صورت تمایل و درخواست مهمان انجام می شود. 

اینترنت به صورت رایگان در دسترس می باشد. 

✔ امکانات و خدمات :

هتل کیانا دارای 2 رستوران می باشد: رستوران ارغوان که با فضا و معماری مدرن در طبقه همکف قرار گرفته و با تنوع بالا غذاهای ایرانی و فرنگی به صورت بوفه بدون محدودیت آماده پذیرایی از مهمان می باشد؛ رستوران ارکیده نیز در نیم طبقه هتل در فضایی مجزا، غذاهای اصیل ایرانی را در اختیار مهمانان می گذارد. 

شما می توانید لحظات متفاوت و سرشار از آرامشی را در کافی شاپ و یا لمکده کیانا سپری کنید.

لابی در همکف با ظرفیت 50 نفر و مجهز به امکاناتی همچون: دستگاه های فکس، فتوکپی و پرینتر، صرافی، 2 دستگاه آسانسور، نمازخانه، زنگ هشدار، پله اضطراری، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی  و فرنگی، اتاق چمدان و پذیرش می باشد. دستگه واکس کفش، روزنامه، کافی نت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات، سیستم اعلام حریق، شبکه پخش فیلم، سیستم تهویه مطبوع، تلفن ( داخلی )، اتاق تلفن ( اپراتور )، سالن بیلیارد، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، خدمات ویژه معلولین و خدمات لاندری از دیگر امکانات و خدمات رفاهی ارائه شده در کیانا می باشد. 

✔ دسترسی هتل :

از هتل عرش با طی فاصله زمانی 10 دقیقه به صورت پیاده روی می توانید به حرم برسید . در فاصله نزدیکی از هتل ایستگاه  BRT قرار گرفته است ، همچنین نزدیک ترین ایستگاه مترو به هتل ، ایستگاه بسیج می باشد که در فاصله ی 1.4 کیلومتری/15 دقیقه به صورت پیاده روی می باشد و در صورتی که خودرو شخصی ندارید از آنها و یا تاکسی های موجود در خیابان امام رضا ، می توانید برای رفت و آمد در شهر استفاده کنید . از هتل به بازار رضا ، بازار سرشور ، بازار بلور ، بازار ساعت ، بازار های 17 شهریور ، عمارت باغ خونی ، موزه مردم شناسی و بیمارستان سینا دسترسی راحت دارید و بدون نیاز به وسیله نقیله می توانید به آن ها برسید. فاصله هتل کیانا تا فرودگاه ( 9.1 کیلومتر / 30 دقیقه با خودرو ) ، ایستگاه راه آهن ( 5.1 کیلومتر ، 20 دقیقه با خودرو ) و ترمینال مسافربری ( 4 کیلومتر / 15 دقیقه با خودرو ) می باشد .

✔ خدمات و سرویس های ویژه :

هتل کیانا با فراهم کردن مجموعه آبی  و ارائه خدماتی همچون: استخر، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، حمام ترکی و سالن ماساژ که همه روزه در دسترس است، در تلاش است تا اوقات خوشی را برایتان فراهم سازد. 

برای آسانی در خرید و صرفه جویی در زمان، در فروشگاه هتل هدایا و سوغات مرغوب مهیا شده است. 

برای بازدید از مکان های گردشگری و دیدنی شهر مشهد، هتل برنامه های جذاب و لذت بخش گردشگری  برای مهمانان تدارک دیده است. 

با رزرو هتل کیانا از سرویس ترانسفر ( استقبال ) رایگان بهره مند می شوید. 

اتاق بازی و پراک کودک برای کودکان در نظر گرفته شده تا در محیطی امن، ساعاتی مشغول به تفریح و بازی باشند. 

سالن کنفرانس در طبقه همکف هتل واقع شده است و 30 نفر ظرفیت دارد و مجهز به تجهیزات رو دنیا می باشد. 

 

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم