هتل کوروش کیش

موقعیت هتل : واقع در خیابان امیرکبیر 

آپشن ها : دسترسی راحت به مراکز خرید و ساحل 

استخر : دارد

رنج قیمت : از 1.000.000 تا 3.000.000  تومان

رزرو هتل کوروش کیش
هتل
5/5
فهرست مطالب

✔ درباره هتل : 

هتل کوروش کیش یکی دیگر از هتل های تازه تاسیس و 5 ستاره مجلل جزیره، هتلی لوکس با امکانات و تجهیزاتی لوکس می باشد، که در سال 1397 در کیش،  میدان پردیس، خیابان امیرکبیر 11 فعالیت خود را شروع کرد .

ورودی هتل کوروش
ورودی هتل کوروش

هتل کوروش به دلیل استفاده از انرژی خورشیدی و بهره بردن از این انرژی در اکثر قسمت های هتل، عنوان اولین هتل سبز ایران را به خود اختصاص داده است.

✔ مشخصات عمومی ساختمان و واحدها :

هتل کوروش دارای ساختمان بلند 16 طبقه ای با 198 اتاق و سوئیت لوکس می باشد.

منظره واحدها رو به جزیره و رو به دریا می باشد؛ هم چنین هیچ کدام از واحدها تخت توئین ندارند و همه دارای تخت دبل سایز کینگ می باشند.

” توجه داشته باشید که منظور از رو به دریا جهت اتاق ها می باشد “

امکانات واحدها: تمام اتاق ها و سوئیت های هتل کوروش به صورت عمومی امکانات و تجهیزات رفاهی همچون: سرویس بهداشتی فرنگی، وای فای رایگان، یخچال و یا مینی بار، عایق صدا، سیستم تهویه مطبوع، چای ساز/قهوه ساز، اتو، سشوار، بالکن ( فقط سوئیت ها ) ، مبلمان، میز آرایش و آینه، میز مطالعه، حمام اختصاصی، سیستم اعلام و اطفا حریق، گاو صندوق، صندوق امانات، لوازم بهداشتی به ازای هرفرد، سیستم هوشمند bms ، تلویزیون و تلفن  را دارا هستند. امکان سرو صبحانه در اتاق وجود دارد.

معرفی واحدها :

ظرفیت تمامی واحدها 1 تا 4 نفر می باشد و همه آنها دارای 1 نفر ظرفیت اضافه و دریافت 1 تخت تاشو می باشد، تنوع به صورت اتاق های 2 تخته رو به دریا و 2 تخته رو به جزیره، 3 تخته رو به دریا و رو به جزیره، سوئیت 1 خوابه رو به جزیره تراس دار، سوئیت 2 خوابه تراس دار رو به جزیره و سوئیت 2 خوابه تراس دار رو به دریا است.

نمای اتاق 2 تخته
نمای اتاق 2 تخته

نمای اتاق 3 تخته

1 . اتاق 2 تخته رو به جزیره: اتاق 2 نفره که دارای 1 تخت دبل با نمایی به شهر است و ظرفیت 1 نفر اضافه با دریافت 1 تخت تاشو را دارد. 
2 . اتاق 2 تخته رو به دریا: اتاق 2 نفره که دارای 1 تخت دبل و رو به دریا است و ظرفیت 1 نفر اضافه با دریافت 1 تخت تاشو را دارد .

نمای سوئیت 1 خوابه تراس دار

5 . سوئیت 1 خوابه تراس دار رو به جزیره: سوئیت 1 خوابه با متراژی بالا دارای 1 نشیمن و 1 اتاق خواب مجزا با ظرفیت 1 نفر اضافه را دارد ، همچنین تراس با نمای شهر مجهز به میز و صندلی می باشد.

نمای سوئیت 2 خوابه

 

6 . سوئیت 2 خوابه تراس دار رو به جزیره: سوئیت 2 خوابه تراس دار رو به جزیره دارای متراژ بالا، با ظرفیت 4 نفر و 1 نفر اضافه، به صورت 1 نشیمن و 2 خواب با 2 تخت دبل می باشد. 

7 . سوئیت 2 خوابه تراس دار رو به دریا: سوئیت 2 خوابه تراس دار رو به دریا دارای متراژ بالا، با ظرفیت 4 نفر و 1 نفر اضافه، به صورت 1 نشیمن و 2 خواب با 2 تخت دبل می باشد. 

✔ امکانات و خدمات :

روبروی هتل کوروش فضای بازی وجود دارد که به عنوان پارکینگ می توانید استفاده کنید.

رستوران هتل کوروش

رستوران با ظرفیت با 280 نفر و قابلیت افزایش تا 100 نفر در وعده های صبحانه، ناهار و شام پذیرای مهمانان مجموعه می باشد، همچنین با پرداخت هزینه می توانید از انواع غذاهای ایرانی و بین المللی که در رستوران طبخ و سرو می شود، بهره ببرید.

استقبال فرودگاهی رایگان، صبحانه رایگان، دستگاه خودپرداز و atm از سایر امکانات هتل می باشد. 

کافی شاپ  هتل در فضایی مجلل  به صورت 24 ساعت و با منویی از دسرها، نوشیدنی های سردو گرم و میان وعده ها میزبان لحظات ناب شما می باشد.

اینترنت هتل به صورت رایگان در تمامی نقاط در دسترس است.

✔ دسترسی هتل :

هتل کوروش در میدان پردیس، امیرکبیر 11 واقع شده که با طی فاصله زمانی 10 – 15 دقیقه به صورت پیاده روی می توانید به ساحل نیلگون خلیج فارس برسید. همچنین در 500 متری مجموعه مرکز خرید پردیس 2 و در 900 متری مرکز خرید پردیس 1 قرار گرفته اند که با کمتر از 10 دقیقه پیاده روی به آن ها می رسید.

فاصله هتل کوروش تا سایر مراکز و اماکن مانند: فرودگاه بین المللی کیش برابر با 6.2 کیلومتر، 10 دقیقه با خودرو ؛ برج ایفل کیش برابر با 900 متر، کمتر از 5 دقیقه پیاده، پلاژ آقایان برابر با 1.7 کیلومتر ، 15 دقیقه پیاده؛ پلاژ بانوان برابر با 4.1 کیلومتر، 10 دقیقه با خودرو؛ مرکز خرید میکامال برابر با 1.3 کیلومتر، 10 دقیقه پیاده و تله کابین میکامال برابر با 2 کیلومتر ، 20 دقیقه پیاده می باشد.

✔ خدمات و سرویس های ویژه :

مجموعه آبی و ورزشی

مجموعه آبی، ورزشی و تفریحی هتل شامل: استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام سنتی، باشگاه بدنسازی، اسپا و ماساژ، سالن بیلیارد و دوچرخه سواری از امکانات و خدمات ویژه هتل است که می توان به آن اشاره کرد . وجود آمفی تئائر با گنجایش 571 نفر و میتینگ روم با ظرفیت 20 نفر از دیگر ویژگی های هتل به شمار می رود.

کانتر گردشگری و گشت دور جزیره، کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات cip ( تشریفات ویژه ) ،  خدمات بیدار باش، پکیج ماه عسل و تولد جهت ثبت لحظاتی خوش و به یاد ماندنی و غرفه عکاسی از دیگر خدمات ارائه شده در مجموعه می باشد.

 
نزدیکی به حرم 100%
نزدیکی به مراکز خرید 87%
نزدیکی به مراکز تفریحی 40%

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم