هتل پانیذ مشهد

هتل پانیذ مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل پانیذ

لیست عناوین

موقعیت هتل : نزدیک به حرم

آپشن ها : قیمت مناسب

فاصله تا حرم : 2 کیلومتری حرم 

استخر : ندارد

موقعیت مکانی هتل : 

هتل پانیذ یکی از هتل های 2 ستاره نزدیک به حرم می باشد که در حاشیه خیابان امام رضا ( یکی از خیابان های اصلی منتهی به حرم ) ، بعد از امام رضا 23، نرسیده به میدان بسیج قرار گرفته است. 

مشخصات عمومی :

هتل در ساختمانی 3 طبقه دارای 38 واحد اقامتی با طراحی بسیار ساده و شیک می باشد. اتاق ها به صورت اتاق های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته و سوئیت 2 خوابه 5 نفره قابل رزرو هستند. هتل پانیذ تجهیزاتی مانند سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آب رایگان، یخچال، حمام، تلویزیون، لوازم بهداشتی ( صابون / شامپو و حوله ) ، تلفن و اینترنت رایگان را برای آسایش میهمانان مجموعه خود فراهم آورده است. 

امکانات و خدمات :

از امکانات و خدمات عرضه شده می توان به: رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی با ظرفیت 100 نفر، کافی شاپ، اتاق چمدان، اینترنت، پارکینگ رایگان با ظرفیت محدود، نماز خانه، لاندری، نظافت روزانه، دستگاه واکس کفش، اتاق سیگار، تاکسی سرویس، صندوق امانات و پرینتر اشاره کرد. 

دسترسی هتل :

موقعیت مکانی هتل به گونه ای است که با فاصله ای 15 تا 20 دقیقه ای به طور پیاده از حرم مطهر قرار گرفته است. هم چنین ایستگاه بی آرتی در فاصله چند قدمی شماست و با استفاده از آن می توانید به حرم برسید . مراکز خرید سوغات، بازار رضا، باغ خونی، پارک میرزا کوچک خان و بازارهای 17 شهریور  از جمله اماکن مهم در نزدیکی این هتل هستند. لازم به ذکر است که ایستگاه مترو و ایستگاه بی آر تی در فاصله نزدیکی از هتل قرار گرفته است و در صورت نداشتن خودرو شخصی ، علاوه بر تاکسی سرویس هتل می توانید از آن ها نیز برای رفت و آمد و بازدید از شهر استفاده کنید. 

خدمات ویژه :

هتل پانیذ خدمات متنوع دیگری از قبیل مینی بار در صورت درخواست با هزینه، روم سرویس 24 ساعته، خدمات باربری، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و هماهنگی، خدمات تور و صرافی، گشت درون و برون شهری و میز سلف سرویس را به میهمانان ارائه می دهد. 

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم