هتل پانوراما کیش

موقعیت هتل : واقع در میدان پردیس 

آپشن ها : دسترسی راحت ساحل

فاصله تا اسکله : 1.6 کیلومتر – 17 دقیقه پیاده روی 

استخر : دارد

رنج قیمت : از 1.200.000 تا 3.000.000

پانوراما
هتل
5/5
فهرست مطالب

✔درباره ی هتل : 

هتل پانوراما کیش یکی از هتل‌های مجلل و پنج ستاره جزیره زیبای کیش است که درسال ۱۳۹۸به بهره‌برداری رسید و جزو هتل‌های تازه‌تاسیس کیش محسوب می‌شود. هتل در میدان امیرکبیر واقع شده و فقط ۱۵ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. مراکز خرید سارینا ۲، زیتون، پردیس ۱ و ۲ و مرکز خرید مروارید فاصله چندانی با هتل ندارند و این خبر خوبی برای مهمانانی است که عاشق خرید کردن هستند.

✔ مشخصات عمومی ساختمان و واحدها :

این هتل در ۱۵ طبقه ساخته شده و دارای ۲۶۷ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های دو تخته و سه تخته استاندارد و لوکس و اتاق‌های کانکت استاندارد و لوکس می‌شود. این اتاق‌ها در طبقات دوم تا سیزدهم هتل قرار گرفته‌اند.هرکدام از واحدها مجهز به امکانات اقامتی و خدمات رفاهی مناسب مانند : یخچال ، دراور ، صبحانه ، مبلمان ، آباژور ، چای ساز ، میزتحریر ، رخت آویز ، صندوق امانات ، کمدلباس ، تلویزیون ، تلفن ( آزاد-داخلی ) ، شبکه پخش فیلم ، سیستم اعلام و اطفا حریق ، مینی بار با هزینه ، سیستم سرمایش و گرمایش  ، سرویس بهداشتی فرنگی ، حمام ، دمپایی ، روم سرویس ، لوازم بهداشتی و سشوار ، اینترنت رایگان و سیستم تهویه مطبوع هوا هستند .  

✔ امکانات و خدمات :

دستگاه های فکس ، فتوکپی و پرینتر ، اتاق چمدان ، صندوق امانات ، خودپرداز ، نمازخانه ، کافی نت ، سیستم تهویه مطبوع هوا ، دستگاه واکس کفش ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی ، سیستم اعلام حریق ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات ، اتاق تلفن ( اپراتور ) ، آسانسور ، تاکسی سرویس ، خدمات معلولین ، خدمات باربری ، خدمات بیدار باش و خدمات خانه داری از امکانات  خدماتی است که هتل پانوراما برای رفاه مهمانان مجموعه خود در نظر گرفته است . 

✔ دسترسی هتل :

از هتل پانوراما با طی فاصله زمانی 10-15 دقیقه با خودرو می توانید به فرودگاه بین المللی کیش که در 7.6 کیلومتری هتل است ، برسید . 

از هتل پانوراما به پارک هنگام ، شهربازی هایلند ، ریزورت و شهربازی کیش ، بازار پردیس 1 و 2   ، مرکز خرید میکا ، پلاژ ساحلی آقایان ، مرکز خرید سارینا ، برج ایفل کیش ، بازار پارسیس و مرکز خرید پانیذ ، که در فاصله کمی از این مجموعه قرار گرفته اند ، دسترسی راحت دارید . 

تماشای غروب زیبا و چشم نواز خورشید در ساحل کشتی یونانی که در غربی ترین نقطه جزیره است را فراموش نکنید ، از هتل ارم تا این مکان 14.5 کیلومتر فاصله است که با 20 دقیقه رانندگی می توانید به آنجا برسید .

✔ خدمات و سرویس های ویژه :

برای سرگرمی و تفریح مهمانان مجموعه اقامتی پانوراما ، کلوپ ورزشی و تفریحی همچون : فضای سبز ، زمین تنیس ، زمین ورزشی ، سالن بدنسازی ، سالن بیلیارد ، پارک کودک و مجموعه آبی شامل : سونا خشک و بخار ، جکوزی و استخر را فراهم کرده است . 

 
نزدیکی به حرم 100%
نزدیکی به مراکز خرید 87%
نزدیکی به مراکز تفریحی 40%

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم