هتل پاسارگاد مشهد

هتل پاسارگاد مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل پاسارگاد

لیست عناوین

هتل پاسارگاد مشهد

موقعیت هتل : واقع در انتهای خیابان امام رضا

آپشن ها : دسترسی به حمل و نقل 

فاصله تا حرم : 5 کیلومتری حرم 

استخر : ندارد

رزرو هتل پاسارگاد
هتل
1/5
فهرست مطالب

موقعیت مکانی هتل : 

هتل پاسارگاد یکی از هتل های تک ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا، بین امام رضا 65 و 67 قرار گرفته است. 

مشخصات عمومی :

این هتل دارای 3 طبقه و 39 واحد اقامتی مشرف به حرم امام رضا می باشد، واحدها در این هتل به صورت: اتاق های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و آپارتمان های 1 خوابه 5 تخته و 1 خوابه 6 تخته می باشد. تمامی واحد ها تماما مجهز به امکانات رفاهی مناسب مانند: حمام، یخچال، مبلمان، صبحانه، کمد لباس، تلفن، لوازم بهداشتی ( صابون و شامپو ) ، تلویزیون و سیستم سرمایش و گرمایش می باشد. وجود اجاق گاز و امکان شستشو ظروف نیز از دیگر امکانات واحد ها می باشد. 

امکانات و خدمات :

هتل پاسارگاد امکانات و خدماتی همچون: فکس، فتوکپی و پرینتر، آسانسور، نمازخانه، پارکینگ سرپوشیده رایگان واقع در طبقه منفی 2 با ظرفیت 15 خودرو، رستوران با غذاهای ایرانی به صورت انتخابی و بوفه، کافی شاپ و لاندری را به میهمانان مجموعه خود ارائه می دهد. 

دسترسی هتل :

این مجموعه با فاصله ای تقریبا 5 کیلومتری از حرم مطهر قرار گرفته است، و برای دسترسی به حرم باید از خودرو شخصی و یا تاکسی سرویس استفاده کنید زیرا موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که 45 دقیقه به طور پیاده زمان می برد تا به بارگاه ملکوتی برسید. در نزدیکی هتل ایستگاه بی آر تی قرار گرفته که با استفاده از آن با طی مدت زمانی 20 دقیقه می توانید به حرم مشرف شوید. ایستگاه قطار شهری، پایانه مسافربری شهر مشهد، کوهشار، کوه پارک ، پارک ژوراسیک، باغ گیاه شناسی، بازار بزرگ اطلس و کمپ غدیر از دیگر اماکن مهم نزدیک به این هتل می باشد. 

خدمات ویژه :

مینی بار با هزینه، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکسی کفش، خدمات خانه داری و سرویس حرم ( 5 نوبت در روز ) از دیگر خدمات هتل تک ستاره پاسارگاد می باشد. 

 

بلیط هواپیما تهران مشهد/ بلیط هواپیما مشهد تهران/بلیط هواپیما/تور مشهد/تور تایلند/هتل المپیا مشهد/تور دبی از مشهد/تور استانبول از مشهد/تور سریلانکا/بلیط هواپیما تهران کیش

نزدیکی به حرم 100%
نزدیکی به مراکز خرید 87%
نزدیکی به مراکز تفریحی 40%

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم