هتل پارسه مشهد

هتل پارسه مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل پارسه مشهد

لیست عناوین

موقعیت هتل : نزدیک به حرم

آپشن ها : قیمت مناسب 

پارکینگ : دارد

رنج قیمت : از 380.000 تا 1.700.000 تومان

موقعیت مکانی هتل : 

هتل پارسه یکی از هتل های 2 ستاره اقتصادی و مناسب مشهد می باشد که در خیابان دانش غربی، دانش غربی 5/1، خیابان کامیاب بنا شده است. 

مشخصات عمومی :

هتل در 7 طبقه و 45 واحد اقامتی احداث شده که اتاق ها به صورت 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته، سوئیت 1 خوابه 4 تخته و سوئیت 2 خوابه 5 تخته قابل رزرو هستند و تمامی آن ها به صورت عمومی مجهز به امکاناتی همچون : روم سرویس، کمد لباس، حمام، صبحانه، آب رایگان، مبلمان، تلفن، تلویزیون و لوازم بهداشتی هستند. لازم به ذکر است که تمامی واحد ها به صورت فولبرد نیز قابل رزرو هستند

.  

امکانات و خدمات :

از امکانات و خدمات ارائه شده هتل پارسه می توان به پارکینگ رایگان با ظرفیت 20 خودرو، اینترنت، سرویس رایگان حرم ( 10 نوبت در روز ) ، تاکسی سرویس، لاندری، اتاق چمدان، آسانسور، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 120 نفر با منو انتخابی غذاهای ایرانی و کافی شاپ اشاره کرد. 

دسترسی هتل :

هتل با فاصله مناسبی تا حرم قرار گرفته است و با طی مدت زمان 20 تا 30 دقیقه پیاده روی می توانید به حرم امام رضا مشرف شوید. از مزایای دیگر هتل نزدیکی به بازار رضا، پارک میرز کوچک خان، مراکز خرید 17 شهریور و گنبد سبز می باشد، هم چنین به ایستگاه مترو و ایستگاه اتوبوس دسترسی آسان دارید و در صورت نداشتن خودرو شخصی به راحتی می توانید با استفاده از حمل و نقل عمومی به هر نقطه از شهر برسید. 

خدمات ویژه :

 گشت نیم روزی، مینی بار با هزینه، فتوکپی، خدمات خانه داری، سیستم تصفیه آب، اینترنت رایگان، ترانسفر رفت با هزینه، سالن بازی کودکان، چایخانه سنتی، دستگاه واکس کفش و پذیرش 24 ساعته امکانات و خدمات دیگر در نظر گرفته جهت رفاه و رضایت میهمانان می باشد.

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم