هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

هتل میراز کیش

لیست عناوین

موقعیت هتل : واقع در بلوار دریا

آپشن ها : دسترسی راحت به ساحل و مراکز خرید 

استخر : دارد

رنج قیمت : از 576.000 تا 3.905.000  تومان

✔ درباره ی هتل : 

هتل 5 ستاره میراژ کیش یکی دیگر از هتل های نوساز و مجلل کیش با ظاهری مدرن و معماری چشم نواز در بهترین موقعیت مکانی، کیش، بلوار دریا است که در سال 1397 آغاز به فعالیت خود کرد. 

نمای ساختمان هتل
نمای ساختمان هتل

✔ مشخصات عمومی ساختمان و واحدها :

هتل میراژ 8 طبقه و مجموعا 177 اتاق و سوئیت دارد که سوئیت های ویلایی در محوطه هتل و اتاق ها، سوئیت های جونیور و vip در ساختمان اصلی واقع شده اند. 

تنوع بالا در نوع واحدها به صورتی است که تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد و میهمانان با توجه به بودجه، سلیقه و تعداد نفرات می توانند دست به انتخاب بزنند. 

امکانات واحدها : 

معرفی واحدها :

اتاق استاندارد دبل
اتاق استاندارد دبل

1 . اتاق استاندارد دبل: اتاق های 2 نفره استاندارد با متراژ 35 متر با چشم انداز دریا و یا جزیره هستند. بوفه صبحانه، 1 تخت دبل، تلویزیون iptv، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی ( دوش و وان با در نظر گرفتن ظرفیت هتل ) ، مبلمان، میز آرایش و آیینه، سشوار، استند چمدان، تلفن، کتری برقی، صندوق امانات، شارژ آب، چای و نسکافه رایگان روزانه از ویژگی های این اتاق هستند. 

اتاق استاندارد 2 تخته توئین
اتاق استاندارد 2 تخته توئین

2 . اتاق استاندارد توئین: اتاق های 2 نفره استاندارد با متراژ 35 متر با چشم انداز دریا و یا جزیره هستند. بوفه صبحانه، 2 تخت 1 نفره، تلویزیون IPTV، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی ( دوش و وان با در نظر گرفتن ظرفیت هتل ) ، مبلمان، میز آرایش و آیینه، سشوار، استند چمدان، تلفن، کتری برقی، صندوق امانات، شارژ آب، چای و نسکافه رایگان روزانه از ویژگی های این اتاق هستند. 

اتاق دبل استاندارد کابانا
اتاق دبل استاندارد کابانا

3 . اتاق دبل استاندارد کابانا: اتاق های استاندارد دبل با متراژ 35 متر در محوطه هتل قرار گرفته اند. بوفه صبحانه، 1 تخت دبل، تلویزیون IPTV، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی ( دوش و وان با در نظر گرفتن ظرفیت هتل ) ، مبلمان، میز آرایش و آیینه، سشوار، استند چمدان، تلفن، کتری برقی، صندوق امانات، شارژ آب، چای و نسکافه رایگان روزانه از ویژگی های این اتاق هستند.

اتاق 3 نفره استاندارد
اتاق 3 نفره استاندارد

4 . اتاق 3 نفره استاندارد: اتاق های 3 نفره استاندارد با در متراژ 35 متری با نمایی به جزیره یا دریا که به صورت 3 تخت تکنفره و یا 1 تخت دبل سایز کینگ و 1 تخت تکنفره قابل رزرو هستند.  بوفه صبحانه، تلویزیونIPTV، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی ( دوش و وان با در نظر گرفتن ظرفیت هتل ) ، مبلمان، میز آرایش و آیین ، سشوار، استند چمدان، تلفن، کتری برقی، صندوق امانات، شارژ آب، چای و نسکافه رایگان روزانه از ویژگی های این اتاق هستند . 

اتاق 3 نفره کابانا
اتاق 3 نفره کابانا

5 .اتاق 3 نفره کابانا :

اتاق های 3 نفره کابانا که در محوطه هتل قرار گرفته اند دارای 1 تخت دبل و 1 تخت تکنفره هستند . بوفه صبحانه، تلویزیون IPTV، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام ( وان ) ، مبلمان، میز آرایش و آیینه، سشوار، استند چمدان، تلفن، کتری برقی، صندوق امانات، شارژ آب، چای و نسکافه رایگان روزانه از ویژگی های این اتاق هستند.

امکانات و خدمات :

رستوران ماهونی  با 200 نفر ظرفیت و با سرو غذاهای ایرانی  آماده پذیرایی می باشد. کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم در ساعات مختلفی روز خدمت رسانی می کند.  اینترنت رایگان با ظرفیت محدود در فضای لابی در دسترس است. کافی نت و دستگاه های خدمات کاربردی مانند فکس، پرینتر و فتوکپی فراهم شده است. آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات، شبکه پخش فیلم، بالکن، دستگاه atm، صندوق امانات، گیم نت، فضای سبز، تاکسی سرویس و پذیرش 24 ساعته از امکانات و خدمات ارائه شده هتل میراژ می باشد. 

دسترسی هتل :

از هتل میراژ با طی فاصله زمانی 10 دقیقه به صورت پیاده روی می توانید به ساحل برسید. از هتل به بازار مریم، بازار ونوس، مرکز خرید و بولینگ مریم، بازار زیتون، مرکز همایش های بین المللی کیش، اسکله بزرگ تفریحی، تله کابین میکامال و مرکز غواصی کیش دسترسی راحت دارید. فاصله هتل عرش تا فرودگاه 6.3 کیلومتر/10 دقیقه با خودرو می باشد. 

خدمات ویژه :

خدمات لاندری و خدمات خانه داری هتل فعال است و نظافت واحدها به صورت روزانه انجام می شود.آتلیه اختصاصی و سالن همایش و اجتماعات که به نورپردازی و سیستم های صوتی تصویری مجهز شده را می توان از امکانات ویژه این مجموعه دانست. اگر مایل به بازدید مکان های دیدنی شهر هستید می توانید از خدمات گشت نیم روزی هتل استفاده کنید. پس از شلوغی و خستگی روز خود می توانید از خدمات ماساژ مجموعه برای ریلکسی و آرامش بهره ببرید. خدمات CIP ( تشریفات ویژه ) و خدمات و امکانات ویژه معلولین و ناتوانان در نظر گرفته شده است. خدمات لاندری و خدمات خانه داری هتل فعال است و نظافت واحدها به صورت روزانه انجام می شود.

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم