هتل فانوس دریا مشهد

هتل فانوس دریا مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل فانوس دریا

لیست عناوین

موقعیت هتل : واقع در خیابان امام رضا 

آپشن ها : دسترسی راحت به حرم

فاصله تا حرم امام رضا : 1.3 کیلومتر – 20 دقیقه پیاده روی 

استخر : دارد

موقعیت مکانی هتل : 

هتل فانوس دریا مشهد، هتلی 4 ستاره در نزدیکی حرم امام مهربانی ها می باشد که در خیابان امام رضا ( خیابان اصلی و منتهی به حرم )، بین امام رضا 20 و 22 احداث شده است. 

مشخصات عمومی :

این هتل در 10 طبقه ساخته شده است که دارای 105 واحد اقامتی می باشد. واحد ها به صورت اتاق های 2 تخته، آپارتمان 1 خوابه 3 تخته ، آپارتمان 1 خوابه 4 تخته و آپارتمان 2 خوابه 5 تخته می باشد. تمامی اتاق ها به امکانات خوب رفاهی همچون: کمد لباس، رخت آویز، تلفن، صبحانه، ماهواره، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، یخچال، سیستم سرمایش و گرمایش، مبلمان، تلویزیون و حمام اختصاصی مجهز می باشند. واحدهای مجموعه به صورت فولبرد نیز قابل رزرو هستند.

امکانات و خدمات :

هتل فانوس دریا دارای رستوران نسبتا بزرگ با ظرفیت 250 نفر می باشد که با سرو انواع غذاهای ایرانی و سنتی آماده ارائه خدمت به میهمانان می باشد؛ در این رستوران امکان سرو بعضی از فست فود ها نیز فراهم است. کافی شاپ، دستگاه واکس کفش، سیستم تهویه مطبوع، دستگاه های فکس، پرینترو فتوکپی، اینترنت در لابی، لابی، نمازخانه، سیستم اعلام حریق، کافی شاپ، دستگاه خود پرداز، فروشگاه، پارکینگ، آسانسور، صندوق امانات، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری و خدمات لاندری از امکانات و خدمات ارائه شده هتل فانوس دریا می باشد. 

دسترسی هتل :

موقعیت هتل به گونه ای است که با 15 دقیقه پیاده روی می توانید از درب ورودی باب الرضا وارد بارگاه رضوی شوید. در فاصله ای نزدیک از این مجموعه ایستگاه مترو و ایستگاه اتوبوس های بی آرتی قرار گرفته و در صورتی که خودرو شخصی به همراه ندارید می توانید برای جابه جایی در شهر از آن ها استفاده کنید. از هتل فانوس دریا به مراکزی چون: پارک میرزا کوچک خان، مراکز خرید 17 شهریور، بازار رضا ( بازار قدیمی و سوغاتی مشهد ) ، بازار بلور، بازار ساعت و عمارت باغ خونی دسترسی راحت دارید. فاصله هتل فانوس دریا تا فرودگاه ( 85 کیلومتر / 30 دقیقه با خودرو ) ، ایستگاه راه آهن ( 5.3 کیلومتر / 20 دقیقه با خودرو ) و ترمینال مسافربری ( 2.7 کیلومتر / 15 دقیقه با خودرو ) می باشد. 

خدمات ویژه :

مجموعه فانوس دریا دارای مجموعه آبی ( استخر و سونا ) و سالن بدنسازی می باشد و علاقه مندان می توانند در صورت تمایل در اوقات فراغت خود از آن ها بهره ببرند. خدمات و امکانات ویژه معلولین و ناتوانان در هتل مهیا شده است. جهت رفاه حال میهمانان سرویس حرم نیز در نظر گرفته شده است. ترانسفر استقبال و بدرقه با هزینه و هماهنگی انجام می شود . سالن کنفرانس جهت برگزاری مراسمات و جلسات فراهم شده است. در صورتی که به بازدید از مکان های دیدنی مشهد علاقمندید می توانید از خدمات گشت نیم روزی هتل استفاده کنید. خدمات روم سرویس و مینی بار ( با هزینه ) در صورت درخواست انجام می شود. پرسنل و پذیرش هتل فانوس دریا به صورت شبانه روزی پذیرا و پاسخگوی میهمانان و مراجعین می باشند تا میهمانان مجموعه در طول اقامت مشکلی نداشته باشند. 

 

نکته : 

هتل فانوس دریا متعلق به نیروهای ارتش می باشد و پذیرش و رزرو مهمانان آزاد و عادی در این مجموعه انجام نمی شود.

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم