هتل طبرستان مشهد

هتل طبرستان مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل طبرستان مشهد

لیست عناوین

موقعیت هتل : واقع در خیابان  شیرازی

آپشن ها : نزدیک به حرم 

فاصله تا حرم امام رضا : 500 متر – 5 دقیقه پیاده روی 

استخر : ندارد 

موقعیت مکانی هتل : 

هتل طبرستان یکی از هتل های 2 ستاره نزدیک به حرم محسوب می شود که در خیابان شیرازی، شیرازی 3، کوچه ملاهاشم احداث شده است. این هتل یکی از مجموعه های اقامتی قدیمی شهر نیز محسوب می شود که در سال 1370 تاسیس و در سال 1401 برای بهبود خدمات و امکانات خود مورد بازسازی قرار گرفته است.  

مشخصات عمومی :

هتل دارای 45 واحد اقامتی شامل: اتاق های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته می باشد که در 5 طبقه پراکنده شده اند. تمامی اتاق ها دارای امکانات مطلوب رفاهی همچون: حمام، یخچال، دراور، دمپایی ( دمپایی دستشویی ) ، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، تلفن ( فقط تماس های داخلی ) ، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم اطفا حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، میز و صندلی و لوازم بهداشتی هستند. برخی از واحد ها نمایی به حرم امام رضا دارند. 

امکانات و خدمات :

رستوران هتل در طبقه منفی 1 با ظرفیت 100 نفر با غذاهای ایرانی و فرنگی به صورت بوفه پذیرای میهمانان می باشد. اینترنت با حجم محدود به صورت رایگان در تمامی نقاط هتل در دسترس می باشد. کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم در محیطی دنج با پخش موسیقی های لایت می تواند گزینه ای مناسب برای ساعتی استراحت باشد. آسانسور جهت جابه جایی بین طبقات فراهم شده است. از صندوق امانات هتل جهت نگهداری وسایل خود می توانید استفاده کنید. نمازخانه، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی و طبقات، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی ، تاکسی سرویس و خدمات بیدار باش از دیگر امکانات و خدمات هتل طبرستان می باشد. لازم به ذکر است که هتل طبرستان فاقد پارکینگ می باشد؛  همچنین مجموعه در بخش ورودی خود تعدادی پله دارد. 

دسترسی هتل :

هتل طبرستان در نزدیکی حرم قرار گرفته است به طوری که تنها با 5 دقیقه قدم زدن می توانید از ورودی بست شیخ طوسی برای زیارت وارد بارگاه رضوی شوید. در 200 متری هتل ایستگاه اتوبوس های بی آرتی قرار گرفته و تا نزدیک ترین ایستگاه مترو که ایستگاه شهدا است 1.2 کیلومتر فاصله است و با 20 دقیقه پیاده روی می توانید به آن برسید، علاوه بر آن از تاکسی سرویس هتل و یا تاکسی های موجود در خیابان شیرازی و تاکسی های اینترنتی برای رفت و آمد در شهر می توانید استفاده کنید. باغ نادری ( که آرامگاه و موزه نادرشاه نیز در آن قرار گرفته است ) ، بازار مرکزی، بازار سرشور، خانه تاریخی موسوی و امام زاده سید محمد که به گنبد خشتی نیز معروف است، در نزدیکی این مجموعه قرار گرفته اند. فاصله هتل طبرستان تا فرودگاه برابر با ( 16 کیلومتر / 35 دقیقه با خودرو ) ، ایستگاه راه آهن ( 2.6 کیلومتر / 15 دقیقه با خودرو ) و ترمینال مسافربری ( 7 کیلومتر / 30 دقیقه با خودرو ) می باشد.

خدمات ویژه :

پذیرش مجموعه به صورت شبانه روزی آماده و پذیرای میهمانان می باشد. در صورتی که تمایل به بازدید از جاهای دیدنی مشهد دارید بد نیست سری به کانتر گردشگری هتل بزنید و از گشت های نیم روزی آن بهره ببرید. ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و هماهنگی انجام می شود. خدمات خانه داری هتل فعال می باشد و نظافت واحدها به صورت روزانه صورت می گیرد. روم سرویس در صورت درخواست میهمان انجام می گیرد.

 

بلیط هواپیما تهران مشهد/ بلیط هواپیما مشهد تهران/بلیط هواپیما/تور مشهد/تور تایلند/هتل المپیا مشهد/تور دبی از مشهد/تور استانبول از مشهد/تور سریلانکا/بلیط هواپیما تهران کیش

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم