هتل صدر مشهد

هتل صدر مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل صدر مشهد

لیست عناوین

موقعیت هتل : واقع در خیابان دانشگاه

آپشن ها : نزدیک به مراکز تجاری و اداری

فاصله تا حرم امام رضا : 3.7 کیلومتر – 15 دقیقه با خودرو 

استخر : ندارد 

رنج قیمت : از 906.000 تا 4.535.000 تومان

موقعیت مکانی هتل : 

هتل صدر مشهد هتلی 3 ستاره با بیش از 2 دهه سابقه در عرصه هتلداری می باشد که در سال 1375 ساخته شده و در سال 1390 جهت ارتقا کیفیت و خدمات بازسازی شده است. این مجموعه در خیابان دانشگاه، بین دانشگاه 17 و 19 قرار دارد. 

مشخصات عمومی :

هتل صدر دارای 11 طبقه است که 147 باب واحد اقامتی، 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و 5 تخته در آن جای گرفته است. از جمله امکانات فراهم شده در اتاق ها می توان به: یخچال، دراور، حمام ، بالکن، صبحانه، مبلمان، چای ساز، رخت آویز، کمدلباس، آب رایگان، تلفن، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق، سیستم سرمایش و گرمایش، دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی اشاره کرد. اینترنت رایگان با حجم محدود ( 200 مگابایت ) در دسترس است . هر یک از واحد ها را می توانید به صورت فولبرد نیز رزرو کنید. 

امکانات و خدمات :

لابی هتل در همکف جای گرفته و 70 نفر ظرفیت دارد. پارکینگ با ظرفیت 15 خودرو در طبقه منفی 2 فراهم شده است. هتل دارای 2 رستوران مجزا با ظرفیت های 330 نفر و 200 نفر در طبقه های همکف و اول با انواع غذاهای ایرانی آماده خدمت رسانی می باشد. کافی شاپ در نیم طبقه اول قرار گرفته و با منویی کامل از نوشیدنی ها و دسر ها شرایط را برای دورهمی ها و قرار های شما فراهم کرده است. دستگاه های فکس، فتوکپی و پرینتر، آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات، زنگ هشدار، دستگاه واکس کفش و سیستم تهویه مطبوع از امکانات هتل می باشند. سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی قرار دارد. تاکسی سرویس، خدمات بیدار باش، خدمات معلولین، خدمات خانه داری، خدمات لاندری و مینی بار ( با هزینه ) نیز فعال می باشد.

دسترسی هتل :

هتل در فاصله نسبتا دوری از حرم امام رضا قرار دارد و 30 دقیقه به طور پیاده  زمان می برد تا به بارگاه رضوی برسید. برج معروف آلتون در نزدیکی مجموعه قرار گرفته و علاوه بر آن از هتل به سینما هویزه، سینما آفریقا و مجتمع تجاری زیست خاور دسترسی خوبی دارید. از مترو و اتوبوس که در نزدیکی مجموعه صدر قرار گرفته اند برای رفت و آمد در شهر می توانید استفاده کنید. پارک کوهسنگی، بیمارستان امام رضا و مراکز خرید خیابان احمدآباد در نزدیکی هتل قرار دارند. فاصله هتل صدر تا ترمینال مسافربری ( 5.4 کیلومتر / 25 دقیقه با خودرو ) ، ایستگاه راه آهن ( 4.9 کیلومتر / 20 دقیقه با خودرو ) و فرودگاه ( 13.3 کیلومتر / 40 دقیقه با خودرو ) می باشد.

خدمات ویژه :

سالن کنفرانس با ظرفیت 40 نفر در طبقه اول آماده برگزاری مراسمات و جلسات شما می باشد. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعال می باشد. صرافی و خدمات تبدیل ارز در مجموعه موجود است. فروشگاه و غرفه سوغات نیز مهیا شده است تا برای خرید سوغات مجبور به خروج از هتل نباشید. بد نیست تا به کانتر گردشگری هتل نیز سری بزنید و از گشت های متنوع مجموعه بهره ببرید. 

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم