هتل صبا مشهد

هتل صبا مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل صبا

لیست عناوین

هتل صبا مشهد

موقعیت هتل : واقع در بلوار قرنی 

آپشن ها : نزدیک به مراکز خرید 

فاصله تا حرم امام رضا : 5.2 کیلومتر 

استخر : ندارد 

رزرو هتل صبا
هتل
3/5
فهرست مطالب

موقعیت مکانی هتل : 

هتل صبا یکی از هتل های میان رده 3 ستاره و نسبتا قدیمی مشهد که در فاصله نسبتا دوری از حرم امام رضا، در بلوار قرنی مشهد، نرسیده به بلوار فردوسی احداث شده است.

مشخصات عمومی :

هتل صبا دارای 89 واحد به صورت: آپارتمان 2 خوابه 4 نفره، سوئیت 2 نفره، اتاق 1 تخته و 2 تخته می باشد که در 9 طبقه پراکنده شده است. واحد امکانات و تجهیزاتی همچون: یخچال، دراور، صبحانه، مبلمان، رخت آویز، کمدلباس، تلفن ( آزاد / داخلی ) ، تلویزیون، سیستم اطفا حریق، سیستم تهویه مطبوع، ماهواره، سیستم سرمایش و گرمایش، دمپایی ( دمپایی دستشویی / دمپایی حمام ) و لوازم بهداشتی را دارا هستند. حمام اختصاصی نیز در واحدها تعبیه شده که برخی از آنها دارای وان نیز می باشند. اینترنت رایگان با حجم محدود در اتاق در دسترس است. مینی بار با هزینه و روم سرویس به صورت 24 ساعته و با درخواست میهمان انجام می گیرد.

امکانات و خدمات :

رستوران هتل دارای 300 نفر ظرفیت با انواع غذاهای ایرانی به صورت منو انتخابی در طبقه اول، در وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام از میهمانان پذیرایی می کند. پارکینگ سرپوشیده رایگان با گنجایش 30 خودرو در طبقه منفی 1 فراهم شده است. در مواقع فراغت خود می توانید سری به کافی شاپ که در طبقه اول قرار گرفته است، بزنید که با انواع نوشیدنی ها و دسر های لذیذ از شما پذیرایی می کند. کافی نت و دستگاه های فتوکپی، فکس و پرینتر نیز در هتل موجود است و در صورت لزوم می توانید استفاده کنید. آسانسور جهت جابه جایی بین طبقات مهیا شده است. نمازخانه، زنگ هشدار، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، خدمات بیدار باش، ترانسفر، خدمات خانه داری و تاکسی سرویس از دیگر امکانات و خدمات این مجموعه می باشد. 

دسترسی هتل :

هتل صبا در فاصله ای نسبتا دور از حرم مطهر قرار گرفته است و 20 دقیقه زمان می برد تا با خودرو بتوانید برای زیارت به حرم مشرف شوید؛ همچنین ایستگاه اتوبوس و خطوط بی آرتی در چند قدمی این مجموعه قرار دارد از این رو اگر خودرو شخصی ندارید می توانید از طریق اتوبوس به حرم برسید. اگر علاقه به خرید داشته باشید می توانید به مراکز خرید لوکس مشهد مانند: مجتمع پروما، مرکز خرید پاژ و مرکز خرید نیکا که در فاصله ای نزدیک از هتل قرار گرفته اند، مراجعه کنید. ورزشگاه امام رضا، مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی و بیمارستان خاتم الانبیا ( بیمارستان تخصصی چشم ) از دیگر اماکن مهم در نزدیکی این مجموعه هستند. فاصله هتل صبا تا فرودگاه برابر با ( 19.3 کیلومتر / 45 دقیقه با خودرو ) ، ایستگاه راه آهن برابر با ( 6.3 کیلومتر / 20 دقیقه با خودرو ) و ترمینال مسافربری برابر با ( 12.5 کیلومتر / 30 دقیقه با خودرو ) می باشد.

خدمات ویژه :

وجود سونا خشک / سونا بخار و جکوزی از نکات قابل توجه هتل صبا به شمار می رود؛ فروشگاه سوغاتی نیز در هتل مهیا شده تا برای تهیه سوغاتی مجبور به ترک هتل نباشید. پذیرش و پرسنل مجموعه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مراجعین می باشند. اگر علاقه به بازدید از جاهای دیدنی مشهد هستید می توانید از خدمات گشت شهری مجموعه استفاده کنید. خدمات و امکانات ویژه معلولین نیز فراهم شده است. BUSINESS CENTER و سالن همایش هتل در طبقه 9 با ظرفیت 130 نفر مجهز به خدمات صوتی تصویری می باشد.

 

*** مسافر گرامی ***

متاسفانه این هتل رزرو آنلاین ندارد. 

جهت درخواست رزرو این هتل، با شماره 02191690976 تماس حاصل نمایید.

بلیط هواپیما تهران مشهد/ بلیط هواپیما مشهد تهران/بلیط هواپیما/تور مشهد/تور تایلند/هتل المپیا مشهد/تور دبی از مشهد/تور استانبول از مشهد/تور سریلانکا/بلیط هواپیما تهران کیش

نزدیکی به حرم 100%
نزدیکی به مراکز خرید 87%
نزدیکی به مراکز تفریحی 40%

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم