هتل شیراز مشهد

هتل شیراز مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل شیراز مشهد

لیست عناوین

موقعیت هتل : واقع در خیابان دانشگاه 

آپشن ها : نزدیک به مرکز شهر 

فاصله تا حرم : 2.2 کیلومتر

استخر : دارد

رنج قیمت : از 790.000 تا 2.250.000 تومان

موقعیت مکانی هتل : 

هتل 3 ستاره شیراز یکی از هتل های قدیمی و باسابقه در عرصه هتلداری مشهد می باشد که در خیابان دانشگاه، نبش دانشگاه 19 واقع شده است. این هتل به تازگی جهت ارتقای کیفیت خدمات خود مورد بازسازی قرار گرفته است. 

مشخصات عمومی :

هتل شیراز دارای 77 واحد اقامتی می باشد که در 6 طبقه پراکنده شده اند. تنوع اتاق ها به صورت اتاق های 1 تخته، 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و 5 تخته با طراحی ساده و دکوراسیون زیبا می باشد، و تمامی آن ها مجهز به امکانات خوب رفاهی مانند: حمام، یخچال، دراور، دمپایی، مبلمان، آباژور، رخت آویز، کمدلباس، تلویزیون، میز تحریر، تلفن ( آزاد و داخلی ) ، سشوار و لوازم بهداشتی مجزا برای هر فرد، سیستم سرمایش و گرمایش ، سرویس بهداشتی ایرانی، سیستم تهویه مطبوع هوا و سیستم اعلام حریق هستند. در صورت نیاز از صندوق امانات داخل اتاق خود نیز می توانید استفاده کنید. روم سرویس و مینی بار با هزینه در صورت درخواست میهمان صورت می گیرد. 

امکانات و خدمات :

در بدو ورود، ورودی و لابی مجلل هتل ممکن توجه شما را به خود جلب کند. رستوران هتل شیراز که 150 نفر ظرفیت دارد و در طبقه همکف جای گرفته است، با سرو انواع غذاهای ایرانی به صورت بوفه و یا منو انتخابی پذیرای میهمانان می باشد. پارکینگ در طبقه منفی 1 با ظرفیت محدود فراهم شده است. 2 دستگاه آسانسور جهت جابه جایی در طبقات، در هتل قرار داده شده است. کافی شاپ در طول روز با ظرفیت 60 نفر، منویی کامل از انواع نوشیدنی ها و کیک ها و دسر و ساندویچ و برگر را با بهترین کیفیت ارائه می دهد و بسیار مکان مناسبی برای برگزاری جشن تولد و یا جلسات کاری و دوستانه می باشد. گفتنی است که قهوه های این کافی شاپ به صورت بیرون بر نیز هستند. آتلیه، مرکز خرید، نمازخانه، دستگاه واکس کفش، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم اعلام حریق، اتاق چمدان، دستگاه های فتوکپی و پرینتر، خدمات ویلچر، خدمات بیدار باش و تاکسی نیز از امکانات و خدمات ارائه شده هتل شیراز می باشد. صبحانه نیز جزو خدمات هتل محسوب می شود. 

دسترسی هتل :

هتل شیراز در فاصله ای 2.2 کیلومتری از حرم قرار گرفته است و 30 دقیقه زمان می برد تا به صورت پیاده به حرم برسید. برای گذراندن اوقات فراغت خود و یا اگر قصد خرید دارید می توانید سری به برج آلتون و بازار جنت که در فاصله کمی از هتل قرار گرفته اند، بزنید. در فاصله کمی از هتل ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو قرار دارد و در صورتی که خودرو شخصی به همراه ندارید می توانید به راحتی از طریق آن ها به اکثر نقاط شهر دست پیدا کنید. سینما هویزه، سینما آفریقا، مجتمع زیست خاور، مراکز خرید احمدآباد به راحتی از هتل قابل دسترسی هستند. فاصله هتل شیراز تا فرودگاه ( 9.6 کیلومتر / 30 دقیقه با خودرو ) ، ترمینال مسافربری ( 4.8 کیلومتر / 15 دقیقه با خودرو ) و ایستگاه راه آهن ( 5.1 کیلومتر / 15 دقیقه با خودرو ) می باشد. 

خدمات ویژه :

یک طبقه مجزا در هتل به مجموعه آبی شامل: استخر، سونا، جکوزی و خدمات ماساژ، اختصاص داده شده است و در صورت رزرو این هتل می توانید به صورت رایگان از خدمات مجموعه آبی استفاده کنید. جهت رفاه میهمانان سرویس رفت و برگشت به حرم در نظر گرفته شده است. پذیرش و پرسنل هتل شیراز به صورت 24 ساعته در دسترس هستند تا اقامتی راحت برای میهمانان فراهم کنند. سالن کنفرانس و اجتماعات در طبقه اول قرار گرفته است و به تجهیزاتی مانند ویدئوپروژکتور، خدمات صوتی تصویری و نور پردازی مجهز شده است و با پذیرایی میان وعده در خدمت شما برای برگزاری مراسمات و جلساتتان می باشد. در صورتی که علاقه به بازدید از جاهای دیدنی شهر دارید از خدمات گشت شهری هتل می توانید بهره ببرید. خدمات خانه داری نیز فعال است و اتاق ها به صورت روزانه نظافت می شوند. خدمات لاندری، خدمات معلولین، خدمات تور و خدمات تهیه بلیط از دیگر خدمات ارزنده این هتل 3 ستاره می باشد. 

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم