هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل سی برگ مشهد

لیست عناوین

موقعیت هتل : بلوار احمدآباد 

آپشن ها : دسترسی راحت به مرکز شهر و مراکز خرید

فاصله تا حرم : 7 کیلومتر تا حرم 

استخر : ندارد

رنج قیمت : از 1.463.000 تا 3.272.000 تومان

موقعیت مکانی هتل : 

هتل سی برگ یکی از هتل های 4 ستاره مشهد با نیم قرن تجربه و سابقه در عرصه هتلداری واقع در یکی از خیابان های اصلی و مهم شهر ، سی متری اول احمدآباد، ابتدای بلوار رضا، نرسیده به رضا 2 می باشد. 

مشخصات عمومی :

این مجموعه دارای 56 واحد در 8 طبقه ساختمانی می باشد که تنوع واحدها به صورت: سوئیت 2 تخته، آپارتمان یک خواب 4 نفره و آپارتمان دو خواب 4 نفره می باشد؛ هتل با امکانات رفاهی نظیر: یخچال، صبحانه، مبلمان چای ساز، رخت آویز، کمدلباس، تلویزیون، آب رایگان، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، حمام، دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی مجزا برای هر فرد و سیستم گرمایشی و سرمایشی آماده میزبانی از میهمانان و مسافران می باشد . بعضی از واحد ها دارای بالکن می باشند که قابل استفاده می باشد. امکان استفاده روم سرویس و غذاهای ایرانی و ایتالیایی و نوشیدنی های متنوع و مختلف و مینی بار در اتاق شما می باشد. 

امکانات و خدمات :

رستوران ایرانی ایتالیایی کادوس با ظرفیت 60 نفر با امکان سرو 100 مدل غذا ایرانی و ایتالیایی در فضایی با دکوراسیون و طراحی تلفیقی از معماری ایرانی و ایتالیایی آماده پذیرایی از شماست. اینترنت به صورت رایگان اما با حجم محدود در تمام نقاط هتل در دسترس شماست. پارکینگ رایگان با ظرفیت 35 خودرو در طبقه منفی 2 جهت استفاده میهمانان فراهم شده است. محیط دنج و جذاب کافی شاپ مناسب قرارهای کاری و دوستانه می باشد که با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسر و کیک های متنوع و جذاب آماده پذیرایی میهمانان است، کافی شاپ دارای فضایی مجزا جهت استعمال دخانیات ( اتاق سیگار ) می باشد. خدمات کاربردی مانند دستگاه فکس و فتوکپی در کافی نت قابل دسترسی و استفاده می باشد.  آسانسور، فروشگاه، نمازخانه، اتاق چمدان، سیستم تهویه مطبوع، سرویس ایرانی درلابی، دستگاه واکس کفش، صندوق امانات، خدمات خانه داری و لاندری ( خشکشویی ) از دیگر امکانات و خدمات هتل سی برگ می باشد. بوفه صبحانه کامل با سرو نوشیدنی از کافی شاپ با شارژ محدود برای میهمانان فراهم است. 

دسترسی هتل :

هتل سی برگ در فاصله ای نسبتا دور از حرم قرار گرفته و 20 دقیقه زمان می برد تا با خودرو بتوانید به زیارت مشرف شوید. هتل در قلب منطقه تجاری مشهد احداث شده و به مراکز خرید ممتاز شهر مانند: مرکز خرید قسطنطنیه، مرکز خرید خورشید، برج سلمان، بازار گوهرشاد، مجتمع تجاری زیست خاور و خیابان راهنمایی دسترسی آسان و خوبی دارید و برای گذران اوقات فراغت خود و خرید می توانید سری به آن ها بزنید. بیمارستان قائم، بیمارستان امام رضا و بیمارستان پاستور نیز از مراکز درمانی در نزدیکی این مجموعه هستند. پارک کوهسنگی، سینما آفریقا و سینما هویزه از دیگر مکان هایی هست که برای تفریح می توانید به آنها به راحتی دسترسی داشته باشید. ایستگاه مترو و ایستگاه اتوبوس در فاصله ای نزدیک از هتل می باشد در صورتی که ماشین شخصی به همراه ندارید به راحتی می توانید از طریق آن ها به اکثر نقاط شهر برسید. 

خدمات ویژه :

هتل 4 ستاره سی برگ دارای 3 تالار ( میراسل ، لوتوس و رز ) و سالن همایش و کنفرانس مجهز به تجهیزات روز صوتی و تصویری با ظرفیت های مختلف و مناسب برگزاری مراسمات عقد، عروسی، تولد، عزا، همایشات و ورک شاپ ها و با قابلیت پذیرایی همزمان در تمامی سالن ها می باشد. بل من در ابتدای ورود شما عهده دار حمل چمدان های شماست. این مجموعه دارای استخر نمی باشد اما وجود سونا و جکوزی و خدمات ماساژ و سالن بدنسازی را از خدمات و امکانات ویژه می توان به شمار آورد. همه روزه امکان ترانسفر رایگان به فرودگاه فراهم است؛ هم چنین جهت راحتی هر چه بیشتر مسافرین و زائرین، این هتل سرویس رایگان به حرم را نیز فراهم کرده است. آرایشگاه مردانه با ارائه تخصصی ترین خدمات آرایشگری در خدمت میهمانان می باشد. در صورت علاقه به بازدید از مکان های دیدنی شهر می توانید از گشت نیم روزی که هتل در نظر گرفته بهره ببرید. سالن بیلیارد و فوتبال دستی برای علاقه مندان وجود دارد. در صورت نیاز به خودرو علاوه بر تاکسی سرویس هتل می توانید از خدمات کرایه اتومبیل بدون راننده نیز استفاده کنید. در روف گاردن امکان سرو انواع نوشیدنی ها و غذاها را بر بام هتل بزرگ سی برگ دارید. آژانس مسافرتی و خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، خدمات معلولین، پذیرش 24 ساعته و صرافی از دیگر خدمات ارزشمند این هتل 4 ستاره می باشد. 

* لازم به ذکر است که هتل 4 ستاره سی برگ برای میهمانان ورودی روز 2 شنبه هرهفته مجموعه خود ، 35% تخفیف در نظر گرفته است. 

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم