هتل سهند مشهد

هتل سهند مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل سهند

لیست عناوین

موقعیت هتل : امام رضا 2 

آپشن ها : همجواری با حرم / نزدیک به بازار رضا 

فاصله تا حرم : 530 متر

استخر : ندارد

رنج قیمت : از 2.000.000 تا 6.500.000 تومان

موقعیت مکانی هتل : 

هتل سهند یکی از هتل های 3 ستاره در نزدیکی حرم می باشد که در خیابان امام رضا، امام رضا 2، کوچه کربلا احداث شده است. 

مشخصات عمومی :

این هتل دارای ساختمانی 7 طبقه با 60 باب اتاق می باشد که تنوع اتاق ها به صورت اتاق های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و کانکت روم 5 نفره می باشد. تمامی واحد ها امکاناتی همچون: IPTV، دراور، حمام، یخچال، مبلمان ، دمپایی، صبحانه، تلویزیون، سشوار و لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، آب رایگان، سیستم گرمایش و سرمایش و شبکه پخش فیلم را دارا هستند. از صندوق امانات تعبیه شده در اتاق نیز جهت نگهداری وسایل خود می توانید استفاده کنید. روم سرویس و مینی بار با هزینه در صورت در خواست میهمان صورت می گیرد. اینترنت رایگان نیز در دسترس می باشد. 

امکانات و خدمات :

پارکینگ رایگان سرپوشیده با ظرفیت محدود 10 خودرو برای میهمانان در نظر گرفته شده است. رستوران هتل با ظرفیت 120 نفر در طبقه منفی 1 با غذاهای ایرانی به صورت منو انتخابی آماده خدمت رسانی می باشد؛ چنانچه علاقه دارید که غذای خود را به صورت بوفه سلف سرویس سرو کنید باید سری به رستوران هتل کیانا در مقابل هتل سهند بزنید. دستگاه های فکس ، فتوکپی و پرینتر موجود در هتل می باشد و در مواقع لزوم می توانید از آن ها استفاده کنید. آسانسور نیز جهت جابه جایی بین طبقات فراهم شده است. کافی شاپ با نوشیدنی ها و دسرهای متنوع پذیرای شماست. دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، فضای بازی کودکان و صرافی از جمله خدمات و امکانات متنوعی است که می توانید از آن ها بهره ببرید. اینترنت رایگان نامحدود در تمام نقاط هتل در دسترس می باشد. 

دسترسی هتل :

هم چنین موقعیت مکانی هتل سبب شده تا میهمانان به راحتی بتوانند برای تهیه سوغات به بازار بزرگ رضا ( بازار سوغاتی مشهد ) مراجعه کنند. هم چنین در صورتی قصد زیارت دارید تنها با کمتر از 10 دقیقه قدم زدن می توانید خود را برای زیارت به حرم رضوی برسانید. ایستگاه بی آر تی و ایستگاه مترو بسیج در فاصله کمی از هتل قرار گرفته اند از این رو علاوه بر تاکسی های موجود در حاشیه خیابان امام رضا، به راحتی می توانید برای گشت و گذار و رفت و آمد از آن ها استففاده کنید. بازارهای 17 شهریور ، بازار ساعت، سرای بلور، پارک میرزا کوچک خان و عمارت باغ خونی از اماکن در نزدیکی هتل سهند می باشند. فاصله هتل سهند تا: فرودگاه ( 9.8 کیلومتر / 30 دقیقه با خودرو ) ، ایستگاه راه آهن ( 4.7 کیلومتر / 20 دقیقه با خودرو ) و ترمینال مسافربری ( 4.1 کیلومتر / 15 دقیقه با خودرو ) می باشد. 

خدمات ویژه :

می توانید در چایخانه سنتی که در طبقه 7 هتل در روف گاردن قرار گرفته است لحظات خوشی را سپری کنید. پذیرش به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی مراجعین و میهمانان می باشد. در زمان اقامتتان در هتل سلام می توانید از خدمات ویژه دیگر مانند: خدمات تور، خدمات باربری، خدمات معلولین، خدمات لاندری و گشت نیم روزی استفاده کنید. ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و هماهنگی قبلی صورت میگیرد. در صورت نیاز به خودرو برای رفت و آمد در شهر می توانید از تاکسی سرویس هتل نیز بهره ببرید.  

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم