هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل سلام مشهد

لیست عناوین

هتل سلام مشهد

موقعیت هتل : واقع در خیابان پاسداران 

آپشن ها : نزدیک به مرکز شهر ، خارج از محدوده ترافیکی 

فاصله تا حرم : 2 کیلومتر تا حرم 

استخر : دارد

موقعیت مکانی هتل : 

هتل 4 ستاره سلام یکی از هتل های باکیفیت و ممتاز مشهد می باشد که در خیابان پاسداران، نبش پاسداران 6 احداث شده است. 

مشخصات عمومی :

این هتل با 68 واحد اقامتی: 14 اتاق، 50 سوئیت و 4 آپارتمان 2 خوابه با ظرفیت های 1 تا 5 نفر با دکوراسیون ها و طراحی های مختلف و مطابق با هر سلیقه ای در ساختمانی 13 طبقه مدرن بنا شده است که با توجه به ظرفیت، سلیقه و بودجه خود می توانید رزرو کنید. اتاق ها دارای مبلمانی شیک می باشند و به سیستم صوتی تصویری همچون تلویزیون مجهز شده اند. لوازم بهداشتی مجزای برای هر فرد و سشوار نیز در تمامی اتاق ها موجود است. یخچال، دراور، آب رایگان، تلفن، کمد لباس، چای ساز، سیستم سرمایش و گرمایش، حمام، دمپایی و سیستم تهویه مطبوع در اتاق ها فراهم شده است. اگر وسیله ای به همراه دارید جهت نگهداری از صندوق امانات تعبیه شده در واحد خود می توانید استفاده کنید. روم سرویس و مینی بار با هزینه در صورت درخواست انجام می گیرد. 

امکانات و خدمات :

امکان استفاده از خدمات کاربردی مانند کافی نت، فکس، فتوکپی و پرینتر فراهم است؛ آسانسور نیز جهت جا به جایی در طبقات موجود است. هتل سلام دارای 3 رستوران: رستوران ارکیده در طبقه همکف با 200 نفر ظرفیت و سرو غذاهای ایرانی و فرنگی، رستوران کاج در نیم طبقه اول با 120 نفر ظرفیت جهت سرو وعده صبحانه و برگزاری میهمانی های خاص شما در ایام خاص و رستوران تابستانه ارکیده در محوطه با ظرفیت 140 نفر و سرو غذاهای ایرانی و فرنگی و انواع سالاد و پیش غذا به صورت منوی انتخابی و بوفه باز است و در وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام پذیرای شما می باشد. پذیرش به صورت 24 ساعته فعالیت می کند. پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت محدود و رایگان برای میهمانانی که با خودرو شخصی سفر میکنند فراهم شده است. کافی شاپ واقع در هتل به صورت شبانه روزی با نوشیدنی ها متنوع سرد و گرم و دسرهای جذاب و لذیذ آماده خدمت رسانی است، هم چنین روم سرویس ( خدمات در اتاق ) 24 ساعته نیز جهت آسایش و راحتی شما دارد. نمازخانه، زنگ هشدار، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن ( اپراتور )، دستگاه خودپرداز، سیستم تهویه مطبوع، فضای سبز، خدمات باربری، خدمات خانه داری، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین و لاندری ( خشکشویی ) از امکانات و خدمات این مجموعه می باشد. اینترنت رایگان به صورت نامحدود در تمامی نقاط هتل در دسترس می باشد. 

دسترسی هتل :

هتل سلام در فاصله ای 2 کیلومتری از حرم بنا شده است و مدت زمانی 30 دقیقه به صورت پیاده روی زمان می برد تا به زیارت مشرف شوید. این مجموعه به کسانی که سفر درمانی دارند به واسطه نزدیکی به مراکز درمانی، مطب پزشکان و بیمارستان امام رضا پیشنهاد می شود. برای خرید تا مجمتع آلتون و بازار جنت فاصله چندانی ندارید و به راحتی می توانید دسترسی داشته باشید. اگر مایل به صرف غذا در فضایی خارج از هتل هستید، رستوران معین درباری در نزدیکی این مجموعه گزینه مناسبی می باشد. مجتمع تجاری مرمر ، باغ ملی، سینما قدس، سینما هویزه، مجتمع تجاری زیست خاور، خانه ملک و سینما آفریقا از اماکن نزدیک به این مجموعه به شمار می روند. هم چنین با توجه به موقعیت مکانی دسترسی خوبی به حمل و نقل عمومی مانند ایستگاه مترو و ایستگاه اتوبوس دارید. فاصله هتل 4 ستاره سلام تا فرودگاه ( 10.3 کیلومتر / 30 دقیقه با خودرو ) ، ایستگاه راه آهن ( 4.4 کیلومتر / 15 دقیقه با خودرو ) و ترمینال مسافربری ( 4.7 کیلومتر / 15 دقیقه با خودرو ) می باشد. 

خدمات ویژه :

لازم به ذکر است که هتل سلام ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و هماهنگی را نیز ارائه می دهد. جهت رفاه و راحتی مسافران سرویس رایگان به حرم 5 نوبت در روز فراهم شده است. وجود سالن کنفرانس با ظرفیت 40 نفر و بیزینس روم با ظرفیت 6 نفر در طبقه همکف که به امکانات همچون ویدئوپروژکتور، سیستم صوتی و تصویری و نورپردازی مجهز شده است با پذیرایی میان وعده، را می توان از امکانات ویژه این مجموعه دانست. هتل سلام مجموعه آبی شامل : استخر ، جکوزی و سونا خشک و بخار را جهت تفریح و استراحت میهمانان خود آماده و فراهم کرده است. این هتل امکانات و خدمات فوق العاده ی دیگری را در اختیار می گذارد که از جمله آن ها می توان به: تاکسی سرویس، فضای سبز که با آلاچیق و مبلمان طراحی شده، سالن بیلیارد، خدمات تور و گشت نیم روزی اشاره کرد. 

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم