هتل سفیر اصفهان

موقعیت هتل : واقع در خیابان آمادگاه

آپشن ها : دسترسی آسان به برخی مراکز مهم شهر

استخر : دارد

رنج قیمت : از 1.640.000 تا 4.000.000 تومان

رزرو هتل سفیر اصفهان
هتل
4/5
فهرست مطالب

✔  درباره ی هتل: 

هتل 4 ستاره سفیر اصفهان، هتلی قدیمی و باسابقه می باشد که سال 1371 در چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه ( شهیدمدنی )، مقابل هتل عباسی تاسیس شد. 

✔ مشخصات عمومی ساختمان و واحدها:

هتل سفیر دارای 100 اتاق و سوئیت می باشد که به صورت: 1. سوئیت 4 نفره ( دارای 1 خواب-اینترنت-ماهواره-سرویس بهداشتی-صندوق امانات-تلویزیون-سیستم تهویه مطبوع-حمام و صبحانه ) 

2. اتاق 1 تخته ( 1 تخت دبل-اینترنت-سشوار-تلویزیون و شبکه های ماهواره ای-دمپایی-سرویس بهداشتی-صندوق امانات-سیستم تهویه مطبوع-مینی بار-تلفن-صبحانه-لوازم بهداشتی-یخچال و حمام ) 

3. سوئیت رویال، مجلل ترین واحد این مجموعه ( 1 تخت دبل-میزکار-دارای 1 خواب-اینترنت-ماهواره-سرویس بهداشتی-صندوق امانات-تلویزیون-سیستم تهویه مطبوع-حمام و صبحانه ) 

4. آپارتمان 4 نفره ( نشیمن-2 خواب 2 تخته-حمام-جکوزی-تلویزیون و شبکه های ماهواره ای-سیستم تهویه مطبوع-سرویس بهداشتی-صندوق امانات-اینترنت و صبحانه ) 

5. اتاق 2 تخته ( دارای 1 تخت دبل یا 2 تخت سینگل-اینترنت-ماهواره-سرویس بهداشتی-صندوق امانات-تلویزیون-سیستم تهویه مطبوع-حمام و صبحانه ) 

6. اتاق 3 تخته ( دارای 1 تخت دبل و 1 تخت توئین-اینترنت-ماهواره-سرویس بهداشتی-صندوق امانات-تلویزیون-سیستم تهویه مطبوع-حمام و صبحانه ) می باشد.

مینی بار غیر رایگان و روم سرویس در صورت در خواست مهمان انجام می شود.

یخچال، دراور، مبلمان، آباژور، چای ساز، میزتحریر، رخت آویز، کمدلباس، تلفن ( آزاد-داخلی ) و سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی از دیگر امکانات واحدهای هتل سفیر می باشد.

✔ امکانات و خدمات:

رستوران چشم انداز هتل سفیر با سرو غذاهای ایرانی ، سنتی و بین المللی همراه با سالاد، پیش غذا و نوشیدنی در وعده های ناهار و شام و انواع صبحانه های سرد و گرم و دسر و نوشیدنی و … به صورت بوفه در وعده صبحانه، آماده پذیرایی از مهمانان می باشد . 

کافی شاپ سفیر با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، میان وعده های سبک و کیک در ساعات 10 الی 22 به مراجعین خدمت رسانی می کند . 

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی با هزینه و هماهنگی قبلی انجام می شود.

پذیرش مجموعه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و پذیرای مهمانان می باشد. 

روزنامه، صندوق امانات، دستگاه فتوکپی و فکس، پارکینگ، صرافی، آسانسور، زنگ هشدار، اتاق چمدان، تلفن، دستگاه واکس کفش، شبکه پخش فیلم، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات، خدمات باربری، خدمات لاندری، خدمات معلولین، خدمات بیدارباش و تاکسی سرویس از سایر امکانات و خدمات ارائه شده در هتل سفیر می باشد.

✔ دسترسی هتل:

از هتل سفیر با طی فاصله زمانی کمتر از 10 دقیقه به صورت پیاده روی می توانید به کاخ و عمارت هشت بهشت و کاخ چهلستون که در فاصله 660 متری از هتل هستند، برسید .

نزدیک ترین ایستگاه مترو به هتل سفیر، ایستگاه مترو انقلاب می باشد که در 480 متری از هتل قرار گرفته و با 5 دقیقه پیاده روی به آن دسترسی خواهید داشت. در فاصله ی چند قدمی مجموعه نیز ایستگاه اتوبوس قرار دارد و برای تردد در شهر می توانید از مترو و اتوبوس استفاده کنید. 

با 10 دقیقه پیاده روی در چهارباغ عباسی، به سی و سه پل زیبا و تاریخی می رسید؛ برای رفتن به پل معروف و زیبای دیگر شهر، پل خواجو که 2.3 کیلومتر با هتل فاصله دارد، تنها 5 دقیقه با رانندگی زمان می برد.

برای بازدید از میدان نقش جهان و کاخ عالی قاپو باید مسافت 1.2 کیلومتر، که 15 دقیقه زمان می برد را طی کنید، تا به این مکان زیبا برسید. 

محله ارمنی نشین جلفا و کلیسا وانک 4 کیلومتر/10 دقیقه با خودرو، پارک ناژوان 4.3 کیلومتر/10 دقیقه با خودرو، آکواریوم ناژوان 7.1 کیلومتر/15 دقیقه با خودرو، تله سیژ ناژوان 6 کیلومتر/12 دقیقه باخودرو، بام اصفهان کوه صفه 10.8 کیلومتر/30 دقیقه با خودرو، باغ گلهای اصفهان3.8 کیلومتر/10 دقیقه با خودرو و سیتی سنتر اصفهان 12.8 کیلومتر/20 دقیقه با خودرو، فاصله هتل سفیر تا دیگر اماکن گردشگری و مهم شهر اصفهان می باشد. 

فاصله هتل سفیر تا فرودگاه شهید بهشتی 27 کیلومتر/35 دقیقه با خودرو، ایستگاه راه آهن 14.1 کیلومتر/20 دقیقه با خودرو، ترمینال مسافربری صفه 9.5 کیلومتر/17دقیقه با خودرو و ترمینال مسافربری کاوه 6.7 دقیقه/15 دقیقه با خودرو  می باشد .

✔ خدمات و سرویس های ویژه:

سالن دیپلمات یکی از سالن های لوکس شهر اصفهان، برای برگزاری همایش، سمینار، مراسم عقد، عروسی، سالگرد، کارگاه های آموزشی، ضیافت و غیره که به نورپردازی و سیستم های صوتی تصویری روز دنیا مجهز شده را می توان از امکانات ویژه این مجموعه دانست؛ این مجموعه که در طبقه 5 هتل قرار دارد همراه با پذیرایی میان وعده و یا ناهار و شام به صورت بوفه است و با توجه به چیدمان های مختلف بین 70 تا 250 نفر ظرفیت دارد، همچنین گفتنی است که چیدمان به صورت اختیاری و مطابق با سلیقه مهمان می باشد.

اگر مایل به بازدید مکان های دیدنی شهر هستید می توانید از خدمات و تورهای گردشگری ارائه شده در هتل سفیر، استفاده کنید . 

پس از شلوغی و خستگی روز خود می توانید از خدمات ماساژ، حمام سنتی ایرانی و اسکراب، و مجموعه آبی شامل ( استخر، سونا و جکوزی) مهیا شده در هتل، برای ریلکسی و آرامش بهره ببرید . 

خدمات cip ( تشریفات ویژه ) و خدمات کرایه اتومبیل بدون راننده نیز توسط هتل برای مهمانان ارائه می شود. 

فروشگاه صنایع دستی و سوغاتی، BUSINESS CENTER، فضای باز، کارواش، شارژ روزانه چای و قهوه رایگان در اتاق، مترجم و ترانسفر فرودگاهی از دیگر ویژگی های منحصر به فرد هتل 4 ستاره سفیر می باشد.

نزدیکی به حرم 100%
نزدیکی به مراکز خرید 87%
نزدیکی به مراکز تفریحی 40%

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم