هتل سبلان مشهد

هتل سبلان مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل سبلان

لیست عناوین

موقعیت هتل :خیابان امام رضا 5 

آپشن ها : نزدیک به حرم 

فاصله تا حرم : 750 متر 

استخر : ندارد

موقعیت مکانی هتل : 

هتل تک ستاره سبلان مشهد، هتلی به صرفه و اقتصادی در خیابان امام رضا، امام رضا 5  ،چهنو 4 احداث شده است.

مشخصات عمومی :

این هتل در 3 طبقه با 12 واحد بنا شده که اتاق ها به صورت 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و 5 تخته قابل رزرو هستند: تمامی اتاق ها به صورت عمومی امکانات خوبی را دارا هستند که شامل: تلویزیون، کمد لباس، سشوار و لوازم بهداشتی، سیستم سرمایش و گرمایش، تلفن، روم سرویس، یخچال، حمام، تلویزیون ، مبلمان و سرویس بهداشتی ایرانی می باشد. صندوق امانات در اتاق قرار گرفته و برای نگهداری وسایل خود می توانید از آن استفاده کنید. 

امکانات و خدمات :

رستوران هتل سبلان با ظرفیت 40 نفر در وعده های صبحانه، نهار و شام پذیرای میهمانان می باشد. پارکینگ رایگان جهت استفاده و راحتی مسافران فراهم شده است. آسانسور، لاندری، صندوق امانات، اتاق جمدان، نمازخانه، تاکسی سرویس و خودپرداز، سیستم تهویه مطبوع و ترانسفر فرودگاهی رایگان از دیگر خدمات و امکانات هتل به شمار می آید. اینترنت رایگان به صورت محدود در دسترس می باشد. پذیرش نیز به صورت شبانه روزی پذیرای مراجعین و مسافران می باشد. خدمات خانه داری نیز در این مجموعه فعال می باشد و واحدها به صورت روزانه نظافت می شوند. 

دسترسی هتل :

 هتل سبلان در فاصله 760 متری از حرم قرار گرفته که با طی مدت زمانی 10 دقیقه به طور پیاده می توانید از طریق ورودی باب الرضا به زیارت مشرف شوید. موقعیت مکانی این مجموعه به صورتی است که با طی کم ترین زمان می توانید برای خرید و تهیه سوغات و گذران اوقات فراغت خود به مکان هایی مانند بازار رضا، بازار های 17 شهریور، بازار سرشور، پارک میرزا کوچک خان، بازار عباسقلی خان، عمارت باغ خونی، بازار بلور ( بازار لوازم خانگی ) و بازار ساعت دسترسی راحت داشته باشید. ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو نیز در نزدیکی هتل واقع شده، از این رو به راحتی امکان رفت و آمد در شهر به وسیله حمل و نقل عمومی را دارید. فاصله هتل سبلان تا فرودگاه ( 9.8 کیلومتر / 25 دقیقه با خودرو )، ایستگاه راه آهن ( 5.6 کیلومتر / 17 دقیقه با خودرو ) و ترمینال مسافربری ( 3 کیلومتر / 10 دقیقه با خودرو ) می باشد. 

 

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم