هتل سایه مشهد

هتل سایه مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل سایه

لیست عناوین

موقعیت هتل : نزدیک به حرم

آپشن ها : دسترسی راحت به حرم و حمل و نقل

فاصله تا حرم : 5 دقیقه پیاده روی تا حرم 

استخر : دارد

موقعیت مکانی هتل : 

هتل سایه یکی از هتل های 3 ستاره با درجه a، تازه تاسیس و نزدیک به حرم مشهد می باشد که در خیابان امام رضا، امام رضا 5 احداث شده است. 

مشخصات عمومی :

این هتل دارای ساختمانی 13 طبقه با 160 واحد اقامتی به صورت اتاق های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته می باشد. از امکانات واحد ها می توان به سشوار و لوازم بهداشتی، چای ساز، دراور، صبحانه، صندوق امانات، شبکه پخش فیلم، تلفن، تلویزیون، کمد لباس، رخت آویز، مبلمان، بالکن حمام و یخچال اشاره کرد؛ روم سرویس و مینی بار با هزینه نیز در صورت درخواست میهمان انجام می شود. 

امکانات و خدمات :

دستگاه فکس، فتوکپی و پرینتر در هتل در دسترس می باشد. پارکینگ با ظرفیت 30 خودرو رایگان در طبقه منفی 1 و منفی 2 فراهم شده است. رستوران هتل با ظرفیت 270 نفر در وعده های ناهار و شام با انواع غذاهای ایرانی و عربی به صورت منو انتخابی و یا منو سلف سرویس در طبقه مثبت 1پذیرای میهمانان می باشد. کافی شاپ نیز در لابی قرار گرفته و محیط مناسبی برای قرار های خانوادگی و دوستانه و یا مراسمات شما است. آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات، اینترنت رایگان، دستگاه واکس کفش، بالکن قابل استفاده، دستگاه atm ، خدمات خانه داری و خدمات باربری بخشی از امکانات و خدمات هتل سایه می باشد. 

دسترسی هتل :

یکی از مزایای موقعیت مکانی فاصله ی نزدیک این هتل با حرم امام رضا است به طوریکه با 5 دقیقه قدم زدن به حرم رضوی می رسید. بازار رضا و بازارهای 17 شهریور فاصله زیادی با هتل ندارند و در صورت علاقه می توانید از آن ها بازدید کنید. ایستگاه اتوبوس در فاصله ی چند قدمی از این مجموعه می باشد، با ایستگاه مترو نیز فاصله چندانی ندارد. 

خدمات ویژه :

وجود امکانات آبی مانند: استخر، سونا خشک و بخار را می توان یکی از ویژگی های مثبت این مجموعه به شمار آورد؛ چایخانه سنتی در بام با چشم اندازی زیبا به بارگاه رضوی فراهم شده است. ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و هماهنگی، تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی و خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، خدمات معلولین و گشت شهری از دیگر خدمات ویژه ارائه شده هتل سایه می باشد. 

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم