هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل زیتون

لیست عناوین

موقعیت هتل : احداث شده در خیابان پاسداران 

آپشن ها : نزدیک به مرکز شهر و مراکز درمانی ، خارج از محدوده ترافیکی

فاصله تا حرم : حدود 2 کیلومتر 

استخر : ندارد 

پارکینگ : ندارد 

موقعیت مکانی هتل : 

هتل زیتون مشهد هتلی با 3 ستاره و نسبتا قدیمی و با سابقه در خیابان پاسداران مشهد می باشد. این مجموعه در خیابان پاسداران، جنب سینما قدس بنا شده است. هتل زیتون دارای فضای لوکس و شیک نیست اما برای آن دسته از مسافرانی به دنبال هتلی قیمت مناسب و کیفیت مطلوب هستند ، گزینه ی خوبی است. 

مشخصات عمومی :

هتل زیتون در 5 طبقه با 45 اتاق به صورت اتاق های 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته قابل رزرو می باشد. در تمامی اتاق ها به صورت عمومی امکانات زیر وجود دارد: مبلمان، سشوار و لوازم بهداشتی، سیستم سرمایش و گرمایش، تلویزیون و شبکه پخش فیلم، تلفن، حمام، یخچال، دمپایی، کمدلباس، دراور و صبحانه. روم سرویس و مینی بار در صورت درخواست میهمان با هزینه صورت می گیرد. 

امکانات و خدمات :

رستوران در طبقه منفی 1 با غذاهای ایرانی با ظرفیت 70 نفر در وعده های ناهار و شام و در وعده ی صبحانه به صورت بوفه پذیرای میهمانان می باشد. کافی شاپ دنج هتل با ارائه نوشیدنی های سرد و گرم و میان وعده های لذیذ همراه با پخش موسیقی می تواند گزینه ای مناسب برای ساعتی استراحت و گذران وقت باشد. هتل زیتون مجهز به دستگاه های فکس و فتوکپی و پرینتر می باشد و در صورت نیاز می توانید بهره ببرید. در صورتی که وسیله ای ارزشمند به همراه دارید می توانید جهت نگهداری از صندوق امانات هتل استفاده کنید. آسانسور، دستگاه atm، سیستم تهویه مطبوع، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، آژانس مسافرتی، خدمات بیدارباش و خدمات لاندری از دیگر امکانات و خدمات هتل می باشد . گفتنی است که این هتل فاقد پارکینگ می باشد! 

دسترسی هتل :

مجموعه اقامتی زیتون در فاصله ای نه چندان دور و نه چندان نزدیک 2 کیلومتری از حرم امام رضا قرار گرفته است و با طی فاصله زمانی 30 دقیقه به طور پیاده روی و 15 دقیقه با خودرو می توانید خود را به حرم برسانید . موقعیت هتل به گونه ای است که به اماکنی مانند خانه تاریخی ملک، باغ ملی و بازار جنت، گنبد سبز، سینما قدس، سینما هویزه، مرکز خرید آلتون، مجتمع تجاری زیست خاور و مراکز درمانی مانند مطب پزشکان و بیمارستان امام رضا و بیمارستان آریا دسترسی راحت و آسان دارد. به جهت نزدیکی هتل به مراکز درمانی این مجموعه می تواند گزینه ی مناسبی برای آن دسته از مسافرانی که سفر درمانی دارند، باشد. ایستگاه اتوبوس در چند قدمی هتل است و با ایستگاه مترو نیز فاصله چندانی ندارد و به راحتی می توانید در صورت لزوم از حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد در شهر استفاده کنید. 

خدمات ویژه :

پذیرش به صورت 24 ساعته فعال می باشد و قادرید که هر ساعت از شبانه روز که مایل بودید واحد اقامتی خود را تحویل بگیرید. در صورتی که خودرو ندارید می توانید از تاکسی سرویس هتل برای گشت و گذار و رفت و آمد استفاده کنید. آرایشگاه مردانه نیز فعال می باشد؛ هتل زیتون دارای سرویس رایگان حرم است که 6 نوبت در روز انجام می شود . خدمات گشت شهری، خدمات تور، خدمات باربری و خدمات خانه داری از دیگز خدمات ارائه شده هتل 3 ستاره زیتون می باشد. 

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم