هتل رویال پالاس تبریز

موقعیت هتل : واقع در جاده ائل گلی

آپشن ها : نوساز با امکانات رفاهی بالا

استخر : دارد

رنج قیمت : از 2.310.000 تومان

رزرو هتل رویال پالاس تبریز
هتل
4/5
فهرست مطالب

✔ درباره ی هتل: 

هتل 4 ستاره تاپ رویال پالاس تبریز، هتل نوساز، با معماری و نمایی مجلل و لوکس می باشد که در سال 1401، در جاده ائل گلی، مابین چهارراه گلشهر و میدان ائل گلی افتتاح شد.این هتل از زمان آغاز تا به امروز به واسطه ظاهر منحصر به فرد و امکانات و خدمات رفاهی خوب، توجه و رضایت حداکثری گردشگران را به خود جلب کرده است. 

✔ مشخصات عمومی ساختمان و واحدها:

هتل رویال پالاس دارای ساختمانی 5 طبقه است که 47 اتاق و سوئیت در آن جای گرفته است.  

این مجموعه دارای اتاق های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته، اتاق 4 تخته رویال vip و کانکت روم 4 تخته می باشد که دست شما برای انتخاب باز است و با توجه به سلیقه و بودجه می توانید واحد مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

حمام (دوش)، یخچال، دراور، مبلمان، آباژور، چای ساز، میز تحریر، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، آب رایگان ( روز ورود )،تلفن ( داخلی )، لوازم بهداشتی ( صابون-شامپو-مسواک-شانه-خمیردندان-حوله ) و سشوار، دمپایی ( روفرشی-دستشویی-حمام )، سیستم اعلام و اطفا حریق، سرویس بهداشتی فرنگی و سیستم سرمایش و گرمایش ( اسپیلت ) از امکاناتی هستند که تمام واحدها به صورت عمومی به آن ها مجهز شده اند. 

امنیت واحد از طریق پاورسوئیچ و قفل درب هوشمند تامین می شود. 

اینترنت ( wifi ) در اتاق ها و سوئیت ها در دسترس می باشد. 

برخی از امکانات مانند جکوزی در سرویس حمام و بالکن فقط در بعضی از واحدها موجود است. 

خدمات مینی بار غیر رایگان در صورت درخواست انجام می شود که قبل از خروج از هتل باید هزینه تعیین شده را بپردازید.

امکان انجام خدمات روم سرویس و همچنین سرو صبحانه در اتاق فراهم است. 

✔ امکانات و خدمات:

لابی هتل رویال پالاس در طبقه 2 با ظرفیت 25 نفر، قرار گرفته که می توانید در محیط آرام و لوکس آن، دقایقی به استراحت بنشینید.

4 دستگاه آسانسور از برندهای معتبر جهانی، برای جابه جایی بین طبقات فراهم شده است.

هتل رویال پالاس دارای 2 رستوران شامل: رستوران مجلل و اصلی هتل در طبقه اول و رستورانی در طبقه هفتم می باشد که انواع غذاهای ایرانی، سنتی و فرنگی را در وعده های ناهار و شام و بوفه ای از آیتم های جذاب و خوشمزه صبحانه را ارائه می دهد.  

کافی شاپ اصلی هتل ( کافه رویال ) در لابی قرار گرفته که پذیرای مهمانان برای صرف نوشیدنی و خوراکی های خوشمزه می باشد؛ همچنین برای صرف انواع نوشیدنی ها و میان وعده های متنوع مانند ساندویچ ها و دسر و … در فضایی باز و دل انگیز، می توانید سری به کافه یمن که شعبه ای در هتل رویال پالاس دارد، بزنید. 

دستگاه های خدماتی پرینتر و فتوکپی، نمازخانه، فضای سبز، زنگ هشدار، اتاق چمدان، پله اضطراری، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی و سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، خدمات ویژه معلولین و ناتوانان، خدمات باربری، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری و خدمات لاندری از سایر امکانات و خدمات هتل رویال پالاس می باشد.  

هتل رویال پالاس دارای تعدادی پله در قسمت ورودی است. 

✔ دسترسی هتل:

از هتل رویال پالاس با طی فاصله زمانی 20 دقیقه به صورت پیاده روی می توانید به عمارت زیبای شاه گلی ( ائل گلی ) برسید. 

در فاصله نزدیکی از هتل ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو قرار گرفته است و در صورتی که خودرو شخصی ندارید می توانید از آنها و یا تاکسی سرویس هتل، برای رفت و آمد در شهر استفاده کنید. 

پارک آبی تبریز در فاصله 2.6 کیلومتری از هتل قراردارد که با 6 دقیقه رانندگی به آن می رسید. 

 برای رسیدن به پارک باغلار باغی باید 6 دقیقه رانندگی کنید.

مسجد علیشاه ( ارگ تبریز ) 10.6 کیلومتر/23 دقیقه با خودرو، مسجد کبود9.3 کیلومتر/24 دقیقه با خودرو، بام تبریز 9.3 کیلومتر/15 دقیقه با خودرو و کوه عینالی 13 کیلومتر/26 دقیقه با خودرو، فاصله دیگر اماکن گردشگری و دیدنی مهم تبریز از هتل رویال پالاس می باشد. 

 فاصله هتل رویال پالاس تا فرودگاه بین المللی شهید مدنی برابر با 18.7 کیلومتر/21 دقیقه با خودرو، ایستگاه راه آهن 19.8 کیلومتر/25 دقیقه با خودرو و ترمینال مسافربری 8.9 کیلومتر/11 دقیقه با خودرو می باشد. 

“زمان های اعلام شده بدون در نظر گرفتن ترافیک می باشد.”

✔ خدمات و سرویس های ویژه:

هتل رویال پالاس دارای مجموعه آبی-ورزشی شامل استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، حمام ترک، اتاق ماساژ وباشگاه ورزشی در طبقه منفی 2 مجهز به دستگاه های پیشرفته بدنسازی می باشد که در صورت تمایل می توانید از آن ها استفاده کنید. 

وجود سالن سینما و سالن همایش مجهز به امکانات صوتی تصویری به روز دنیا، از دیگر امکانات ویژه هتل رویال پالاس می باشد. 

با رزرو و اقامت در هتل رویال پالاس از خدمات صبحانه بوفه، سونا، اینترنت، باشگاه بدنسازی و حمام ترک به صورت رایگان بهره مند شوید. 

هتل تاپ رویال پالاس دارای روف گاردنی زیبا و مدرن با نمایی از یک طرف به کوه های سهند و از طرفی دیگر به کوه عینالی می باشد. 

ایستگاه اتوبوس اختصاصی ساخته شده توسط مالک هتل رویال پالاس، درست جلوی مجموعه امکان دسترسی راحت شما به سایر مناطق گردشگری را فراهم می کند، کافی است با پذیرش هماهنگ شود تا ساعت رفت و آمد اتوبوس از ایستگاه به اماکن گردشگری را در اختیارتان بگذارد. 

در مجموعه رویال پالاس فضایی مجزا برای استعمال دخانیات ( اتاق سیگار ) در نظر گرفته شده است. 

پرسنل وپذیرش هتل، به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت و پاسخگویی به مهمانان و مراجعین می باشند تا مهمانان در طول اقامت و حضور در مجموعه مشکلی نداشته باشند. آتلیه اختصاصی، صندوق امانات و خدمات صرافی و تبدیل ارز از دیگر ویژگی های ارزشمند مجموعه اقامتی رویال پالاس تبریز می باشد. 

 

نزدیکی به حرم 100%
نزدیکی به مراکز خرید 87%
نزدیکی به مراکز تفریحی 40%

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم