هتل رودبار مشهد

هتل رودبار مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

هتل-رودبار-مشهد

لیست عناوین

موقعیت هتل : واقع در خیابان  امام رضا

آپشن ها : دسترسی  راحت  به حرم

فاصله تا حرم امام رضا : 1 کیلومتر – 10 دقیقه پیاده روی 

استخر : ندارد 

رنج قیمت : از 1.300.000  تا   3.250.000  تومان

موقعیت مکانی هتل : 

هتل رودبار مشهد هتلی 1 ستاره در خیابان امام رضا، امام رضا 12، حنائی12، با دسترسی راحت به حرم امام هشتم می باشد. 

مشخصات عمومی :

هتل رودبار دارای 4 طبقه و 41 واحد اقامتی می باشد؛ تنوع واحدها به صورت : 2 تخته تا 5 تخته  می باشد که همه آن ها به صورت عمومی امکاناتی همچون: حمام، یخچال، صبحانه، دمپایی، رخت آویز، تلفن در اتاق، لوازم بهداشتی، تلویزیون در اتاق، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایش وسرمایش، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی فرنگی وایرانی در اتاق، کمد لباس را دارا می باشد.

 
 

امکانات و خدمات :

رستوران هتل با 30 نفر ظرفیت در طبقه منفی 1 قرار گرفته است و با سرو غذاهای ایرانی ، منو بوفه آماده پذیرایی می باشد . چنانچه با خودرو شخصی سفر می کنید می توانید از پارکینگ رایگان مجموعه با ظرفیت محدود خودرو بهره ببرید . اینترنت رایگان با ظرفیت محدود در فضای لابی در دسترس است .   دستگاه  خدمات کاربردی  فکس ، آسانسور ، نمازخانه ، ، سرویس بهداشتی ایرانی  در لابی و طبقات ،سیستم تهویه مطبوع، تلوزیون درلابی ،تلفن در لابی و پذیرش 24 ساعته از امکانات و خدمات ارائه شده هتل رودبار می باشد. 

دسترسی هتل :

از هتل رودبار با طی فاصله زمانی 10 دقیقه به صورت پیاده روی می توانید به حرم برسید. در فاصله نزدیکی از هتل ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو قرار گرفته است و در صورتی که خودرو شخصی ندارید از آنها و یا تاکسی های موجود در خیابان امام رضا می توانید برای رفت و آمد در شهر استفاده کنید. از هتل به بازار رضا، بازار سرشور، بازار بلور، بازار ساعت، بازار های 17 شهریور، عمارت باغ خونی، موزه مردم شناسی و بیمارستان شهید کامیاب دسترسی راحت دارید . فاصله هتل رودبارتا فرودگاه ( 1.9کیلومتر / 15 دقیقه با خودرو )، ایستگاه راه آهن ( 4.9 کیلومتر ، 7 دقیقه با خودرو ) و ترمینال مسافربری ( 3.7 کیلومتر / 8 دقیقه با خودرو ) می باشد .

خدمات ویژه :

هتل شهدای رودبار جهت آسایش  میهمانان خود امکاناتی از قبیل: آژانس مسافرتی، پله اضطراری، تاکسی سرویس، ترانسفر برگشت باهزینه را درنظر گرفته است همچنین خدمات لاندری و خدمات خانه داری هتل فعال است و نظافت واحدها به صورت روزانه انجام می شود.

 

بلیط هواپیما تهران مشهد/ بلیط هواپیما مشهد تهران/بلیط هواپیما/تور مشهد/تور تایلند/هتل المپیا مشهد/تور دبی از مشهد/تور استانبول از مشهد/تور سریلانکا/بلیط هواپیما تهران کیش

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم