هتل رز درویشی مشهد

هتل رز درویشی مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل رز درویشی

لیست عناوین

✔ درباره ی هتل : 

هتل رز درویشی هتلی 3 ستاره لوکس و نوساز در فاصله ای نزدیک به حرم امام رضا می باشد که مهرماه 1399 در خیابان امام رضا، بین امام رضا 1 و 3 آغاز به کار کرد. 

✔ مشخصات عمومی ساختمان و واحدها :

هتل رز درویشی دارای 107 اتاق و سوئیت می باشد که در 22 طبقه پراکنده شده است؛ تنوع واحدها به صورت : 2 تخته اکونومی و استاندارد، 2 تخته توئین، 2 تخته دبل رضوان،2 تخته دبل فصل استاندارد پلاس، 3 تخته استاندارد و کینگ، سوئیت 4 نفره کینگ و استاندارد،  می باشد که همه آن ها به صورت عمومی امکاناتی همچون: حمام، یخچال، دمپایی، کمد لباس، تلویزیون، تلفن ( فقط تماس های داخلی )، سشوار و لوازم بهداشتی ، شبکه پخش فیلم ، سیستم اعلام و اطفا حریق، سیستم سرمایش و گرمایش، دراور، آباژور، چای ساز، رخت آویز، میز تحریر، آب رایگان و سیستم تهویه مطبوع را دارا هستند. برخی از واحدها دارای آشپزخانه می باشند . خدمات مینی بار ( با هزینه ) و روم سرویس در صورت درخواست میهمانان انجام می شود. جهت نگهداری وسایل ارزشمند خود از صندوق امانات تعبیه شده در واحد خود می توانید استفاده کنید. 

✔ امکانات و خدمات :

رستوران پاشا هتل با 121 نفر ظرفیت در طبقه همکف قرار گرفته است و با سرو غذاهای ایرانی و سنتی آماده پذیرایی می باشد. کافی شاپ رومانو با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و میان وعده های سبک در ساعات مختلفی روز خدمت رسانی می کند. اینترنت رایگان با ظرفیت محدود در فضای لابی در دسترس است. کافی نت و دستگاه های خدمات کاربردی مانند فکس، پرینتر و فتوکپی فراهم شده است. آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات، شبکه پخش فیلم، بالکن، دستگاه atm، صندوق امانات، گیم نت، فضای سبز، تاکسی سرویس و پذیرش 24 ساعته از امکانات و خدمات ارائه شده هتل رز درویشی می باشد. 

✔ دسترسی هتل :

از هتل رز درویشی با طی فاصله زمانی کمتر از 5 دقیقه به صورت پیاده روی می توانید به حرم برسید. در فاصله چندقدمی از هتل ایستگاه BRT  قرار گرفته و با 15 دقیقه پیاده روی به نزدیک ترین ایستگاه مترو ، ایستگاه بسیج می رسید، در صورتی که خودرو شخصی ندارید از آنها و یا تاکسی های موجود در خیابان امام رضا، می توانید برای رفت و آمد در شهر استفاده کنید. از هتل به بازار رضا، بازار سرشور، بازار بلور، بازار ساعت ، بازار های 17 شهریور، عمارت باغ خونی، موزه مردم شناسی و بیمارستان سینا دسترسی راحت دارید. فاصله هتل رز درویشی تا فرودگاه ( 9.2 کیلومتر / 30 دقیقه با خودرو ) ، ایستگاه راه آهن ( 5.5 کیلومتر ، 20 دقیقه با خودرو ) و ترمینال مسافربری ( 2.9 کیلومتر / 15 دقیقه با خودرو ) می باشد.

✔ خدمات ویژه :

خدمات لاندری و خدمات خانه داری هتل فعال است و نظافت واحدها به صورت روزانه انجام می شود. آتلیه اختصاصی و سالن همایش و اجتماعات که به نورپردازی و سیستم های صوتی تصویری مجهز شده را می توان از امکانات ویژه این مجموعه دانست. اگر مایل به بازدید مکان های دیدنی شهر هستید می توانید از خدمات گشت نیم روزی هتل استفاده کنید. پس از شلوغی و خستگی روز خود می توانید از خدمات ماساژ مجموعه برای ریلکسی و آرامش بهره ببرید. خدمات CIP ( تشریفات ویژه ) و خدمات و امکانات ویژه معلولین و ناتوانان در نظر گرفته شده است. خدمات لاندری و خدمات خانه داری هتل فعال است و نظافت واحدها به صورت روزانه انجام می شود.با رزرو هتل رز درویشی 1 وعده غذایی و صبحانه رایگان به شما تعلق  خواهد گرفت. استفاده از استخر هتل مجلل 5 ستاره درویشی برای مهمانان اتاق رویال کینگ و استاندارد پلاس رایگان و برای مهمانان واحدهاهی استاندارد و اکونومی همراه با 50 % تخفیف صورت خواهد گرفت. روف گاردن پانوراما هتل رز درویشی در طبقه 20 مجموعه با دید مستقیم به حرم آماده خدمت رسانی به مهمانان می باشد.

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم