هتل دانشور مشهد

هتل دانشور مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل دانشور مشهد

لیست عناوین

موقعیت هتل : واقع در خیابان چمران

آپشن ها : نزدیک به مرکز شهر و مراکز درمانی / خارج از محدوده ترافیکی

فاصله تا حرم : 3 کیلومتر تا حرم 

استخر : ندارد

موقعیت مکانی هتل : 

هتل دانشور هتلی 2 ستاره است که در خیابان چمران، چمران 8 بنا شده است. 

مشخصات عمومی :

این هتل دارای ساختمانی 6 طبقه با 32 واحد اقامتی می باشد که شامل اتاق های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و 5 تخته است. یخچال، مبلمان، حمام، چای ساز، میز تحریر، رخت آویز، کمدلباس، تلفن، شبکه پخش فیلم، سیستم سرمایش و گرمایش، دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی جزو امکانات همه ی واحد ها می باشد. 

امکانات و خدمات :

7 . سوئیت 2 خوابه تراس دار رو به دریا: سوئیت 2 خوابه تراس دار رو به دریا دارای متراژ بالا، با ظرفیت 4 نفر و 1 نفر اضافه، به صورت 1 نشیمن و 2 خواب با 2 تخت دبل می باشد. 

دسترسی هتل :

هتل دانشور در فاصله ای تقریبا زیاد 3 کیلومتری از حرم قرار گرفته است و 30 – 40 دقیقه به صورت پیاده زمان می برد تا به حرم امام رضا مشرف شوید؛ ولی نسبت به اماکنی همچون: مطب پزشکان، بیمارستان امام رضا ، باغ ملی، بازار جنت و خانه ملک فاصله بسیار کمی دارد. مرکز تجاری آلتون و سینما هویزه نیز از مراکز نزدیکی است که برای گذران وقت پیشنهاد می شود. فاصله تا ایستگاه اتوبوس تنها چند قدم و فاصله با مترو 5-10 دقیقه پیاده می باشد. از این رو به راحتی می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید و به هرنقطه از شهر که خواستید سفر کنید. 

خدمات ویژه :

خدمات cip ( تشریفات ویژه ) ، خدمات تهیه بلیط و خدمات برای معلولین جز خدمات ویژه هتل دانشور به حساب می آیند. با توجه به اینکه فاصله این مجموعه تا حرم امام رضا نسبتا زیاد است، می توانید از سرویس رایگان حرم که توسط هتل ارائه شده است، استفاده کنید.

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم